Gå til innhold

Spiseforstyrrelser?


17jente

Anbefalte innlegg

jeg er ei jente paa 17 aar som tilbringer et aar i USA som utvekslingselev. og de siste 4 maandene maa jeg innromme att forholdet jeg har til mat er veldig annspent om jeg kan si det saann! spiser ingenting ilope av dagen, forutenom middag ( saa de jeg bor hos ikke merker att jeg ikke spiser) men jeg gaar og kaster opp den etter jeg har spist.. vet ikke om det er normalt og gjore det eller om det er noe galt med meg..hadde vaert fint om du hadde noen raad eller tips til aa lede meg vidre paa ferden.. vet ikke om du er den rette aa sporre heller, men er vel verdt ett forsok...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest baremei

Hei 17jente.

Det er absolutt ikke normalt å drive på sånn som du gjør. Det vet du nok selv også, siden du skriver her. Har du noen du kan prate med om dette? En god venn, skolepsykolog, lege el.l?

Det høres virkelig ut som du behøver hjelp, kjære du. Jeg håper du har motet til å ta kontakt med noen som kan hjelpe deg/formidle hjelp. Jo raskere du tar tak i problemene dine, desto større er sjansene for å bli kvitt dem.

Ønsker deg riktig lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 17jente.

Det er absolutt ikke normalt å drive på sånn som du gjør. Det vet du nok selv også, siden du skriver her. Har du noen du kan prate med om dette? En god venn, skolepsykolog, lege el.l?

Det høres virkelig ut som du behøver hjelp, kjære du. Jeg håper du har motet til å ta kontakt med noen som kan hjelpe deg/formidle hjelp. Jo raskere du tar tak i problemene dine, desto større er sjansene for å bli kvitt dem.

Ønsker deg riktig lykke til.

jeg har saa lyst til aa fortelle det til noen, men jeg har ikke mote.. vil ikke odlegge den siste tiden jeg har hae i Usa ved aa si det til noen.. det er ikke det att jeg ikke kan leve med det, for det gaar.. og jeg vblir jo egentlig bare i bedre humor ved aa gjore det.. saa.. unskyld for att jeg fortalte deg! klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...