Gå til innhold

Langvarig smerte i halebein


Trogdor

Anbefalte innlegg

For 2-3 år siden sto jeg på ski og falt i et hopp. Jeg landet nesten rett på halebeinet. Ettersom jeg ikke opplevde akutte smerter i halebeinet, og kun mindre smerter en kort periode etterpå, regnet jeg med at det ikke var brudd eller brist på det. Et halvt til et år senere opplevde jeg smerter i halebeinet hvis jeg støtet det mot en hard flate. Jeg oppdaget da at jeg har en merkelig, blåaktig klump der halebeinet ender som det er vondt å klemme på. Den ligner på et blåmerke eller en hevelse, og den er hard. Det kjennes som om det er brusk eller noe annet hardt inni den. De siste dagene har det også gjort vondt å ligge både på ryggen og på siden, noe som er veldig plagsomt. Smertene er varierende. Det er verst når det er press på halebeinet.

Kan dette skyldes mitt uhell på ski? Hvis ikke, hva kan det da skyldes? Og hva bør jeg gjøre med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...