kie Skrevet 16. mars 2001 Skrevet 16. mars 2001 Nå er det en stund siden småprat stengte, og dol-ledelsen har etter hva jeg har forstått vært i tenkeboksen en veldig lang stund. Enten så må dol-ledelsen være hardt rammet av beslutningsvegring, eller så har de kanskje bestemt seg for lengst men er for feige til å informere oss om et evt. negativt resultat. Dersom det siste er tilfelle, synes jeg det er å holde oss brukerne for narr. Det er dessuten ganske uhøflig å ikke ta seg bryet med å informere oss. *grr* Hva tror dere? Er det beslutningsvegring eller feighet (tør ikke informere om evt. permanent stenging) som står bak her? For dere som har beslutningsmyndighet på jobben: Hva ville skjedd om dere somlet så lenge med avgjørelsene dere må ta i jobben deres? 0 Siter
Alpt Skrevet 16. mars 2001 Skrevet 16. mars 2001 Det er dette som kalles strutsealgoritmen. De ignorerer det lenge, og håper at dere skal slutte å spørre. Jeg tror nok det snør oppover den dagen småprat åpner igjen. 0 Siter
Christian Anker, redaktør Skrevet 16. mars 2001 Skrevet 16. mars 2001 Det er dette som kalles strutsealgoritmen. De ignorerer det lenge, og håper at dere skal slutte å spørre. Jeg tror nok det snør oppover den dagen småprat åpner igjen. Hei Alpt ! Du trenger nok ikke å vente på at det skal snø oppover. Småprat vil nok være i aktivitet før det.... Det er imidlertid vanskelig å gi et "endelig" svar vedrørende Småprat sin framtid da Internett og Doktor Online er i stadig utvikling. Jeg håper vi kan gjenoppta Småprat, men det må skje i en annen form enn i dag. Utfordringen er å finne ut hvordan det kan gjøres slik at de positive sidene ved Småprat blir ivaretatt uten de negative. I stedet for å si at den ikke vil bli åpnet, velger jeg å være avventende da det er den faktiske situasjonen. Ha en fin helg :-) 0 Siter
Krizzy Skrevet 16. mars 2001 Skrevet 16. mars 2001 Hei Alpt ! Du trenger nok ikke å vente på at det skal snø oppover. Småprat vil nok være i aktivitet før det.... Det er imidlertid vanskelig å gi et "endelig" svar vedrørende Småprat sin framtid da Internett og Doktor Online er i stadig utvikling. Jeg håper vi kan gjenoppta Småprat, men det må skje i en annen form enn i dag. Utfordringen er å finne ut hvordan det kan gjøres slik at de positive sidene ved Småprat blir ivaretatt uten de negative. I stedet for å si at den ikke vil bli åpnet, velger jeg å være avventende da det er den faktiske situasjonen. Ha en fin helg :-) Gjøres det noe konkret for å finne andre løsninger? Er det noen som faktisk sitter å tenker ut andre måter? 0 Siter
Alpt Skrevet 16. mars 2001 Skrevet 16. mars 2001 Hei Alpt ! Du trenger nok ikke å vente på at det skal snø oppover. Småprat vil nok være i aktivitet før det.... Det er imidlertid vanskelig å gi et "endelig" svar vedrørende Småprat sin framtid da Internett og Doktor Online er i stadig utvikling. Jeg håper vi kan gjenoppta Småprat, men det må skje i en annen form enn i dag. Utfordringen er å finne ut hvordan det kan gjøres slik at de positive sidene ved Småprat blir ivaretatt uten de negative. I stedet for å si at den ikke vil bli åpnet, velger jeg å være avventende da det er den faktiske situasjonen. Ha en fin helg :-) Nå snør det jo ofte oppover i Trondheim da, bare så det er sagt. Hvis dere seriøst driver og vurderer å gi småprat en ny sjanse vil jeg anbefale at dere tar en titt på hvordan IRC fungerer. Ingen av de IRC-kanalen som har dukket opp i ruinene av småprat har hatt noen særlige problemer. Det finnes programvare, til og med gratis, i dag for å ta seg av drift og vedlikehold av et slikt system. 0 Siter
Christian Anker, redaktør Skrevet 26. mars 2001 Skrevet 26. mars 2001 Gjøres det noe konkret for å finne andre løsninger? Er det noen som faktisk sitter å tenker ut andre måter? Hei Krizzy ! I øyeblikket arbeider vi med å tilrettelegge informasjonen vi har i Doktor Online på en bedre måte. For tiden har vi derfor dessverre ikke ressurser til å utarbeide alternativer til Småprat. Vennlig hilsen 0 Siter
Krizzy Skrevet 27. mars 2001 Skrevet 27. mars 2001 Hei Krizzy ! I øyeblikket arbeider vi med å tilrettelegge informasjonen vi har i Doktor Online på en bedre måte. For tiden har vi derfor dessverre ikke ressurser til å utarbeide alternativer til Småprat. Vennlig hilsen Ok! Takk for svar! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.