Velouria Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Hehe, tror nok jeg hadde merket det. Ærlig talt. Jeg har jobbet med mennesker i rus og har hatt et par "pillevenner", man snøvler og snakker mye senere enn man gjør til vanlig. Og de fleste merker det ikke selv. 0 Siter
Gjest Pilleguri Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Og legen din skriver ut resepter og sier at du kan ta 5 PF og 4 Somadril om kvelden bare for å kose deg litt? Du skjønner ikke at dette virker lite troverdig? Du kan velge å ikke tro på det, men JA han syns dette er ok så lenge jeg ikke øker dosen. 0 Siter
Velouria Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Jeg skjønner ikke hvorfor du blir provosert? Kan ikke folk få kose seg litt? Hva er så galt med det? Hvorfor skal vi være så puritanske? Det er du som er puritansk les: enkel 0 Siter
Gjest Pilleguri Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Jeg har jobbet med mennesker i rus og har hatt et par "pillevenner", man snøvler og snakker mye senere enn man gjør til vanlig. Og de fleste merker det ikke selv. De har nok gått på benzo, da blir man litt annerledes. Man snøvler overhodet ikke av de pillene jeg tar. 0 Siter
flisa Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Lille Pille lå på hylle Lille Pille ramlet ned Ingen mann i dette land tror at dette er helt sant 0 Siter
carma Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Du kan velge å ikke tro på det, men JA han syns dette er ok så lenge jeg ikke øker dosen. Ja, jøss... sannsynlig :-p 0 Siter
Gjest Pilleguri Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Det er du som er puritansk les: enkel puritansk -; asketisk; nøysom 0 Siter
Velouria Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Jeg har to barn, og de merker ingenting, ikke engang samboeren min merker det. Klart folk drikker alkohol i de tusen hjem, hvor naiv er du? "Jeg har to barn, og de merker ingenting, ikke engang samboeren min merker det." Never underestimate the power of denial. 0 Siter
Gjest Pilleguri Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Ja, jøss... sannsynlig :-p Herregud, hvor naiv går det ann å bli?? 0 Siter
Velouria Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 De har nok gått på benzo, da blir man litt annerledes. Man snøvler overhodet ikke av de pillene jeg tar. Som sagt: Never underestimate the power of denial. 0 Siter
Velouria Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 puritansk -; asketisk; nøysom puritansk: enkel, tarvelig 0 Siter
Gjest Pilleguri Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 puritansk: enkel, tarvelig Nei, det stemmer ikke lille venn. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Herregud, hvor naiv går det ann å bli?? Det er INGEN lege som skriver ut disse pillene bare for at du skal kunne kose deg litt. Men du fikk jo mange svar på tulleinnlegget og det var vel det du var ute etter! 0 Siter
NeaNoor Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Nei, det stemmer ikke lille venn. Selvsagt stemmer det. http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=puritansk&bokmaal=S%F8k+i+Bokm%E5lsordboka&ordbok=bokmaal&alfabet=n&renset=j 0 Siter
Gjest Pilleguri Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Det er INGEN lege som skriver ut disse pillene bare for at du skal kunne kose deg litt. Men du fikk jo mange svar på tulleinnlegget og det var vel det du var ute etter! Herre min hatt, han gjør det, tror hva du vil, men han gjør faktisk det. 0 Siter
Gjest Pilleguri Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Selvsagt stemmer det. http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=puritansk&bokmaal=S%F8k+i+Bokm%E5lsordboka&ordbok=bokmaal&alfabet=n&renset=j Puritansk har ingenting med tarvelig å gjøre. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Ojojoj, så prektige og skinnhellige vi er. Jeg kan kjøre bil etter å ha tatt 1 p-forte og 1 somadril jeg, null problem. Tror ikke folk dør av å være sammen med deg selvom du har tatt medisiner. Dette blir for dumt. Høres veldig fornuftig ut å kjøre bil da. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Det eneste logiske her må være at dette her er tull og tøys fra ende til annen. 0 Siter
carma Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Herre min hatt, han gjør det, tror hva du vil, men han gjør faktisk det. Jaaada... :-) Kos deg, du...:-) 0 Siter
Velouria Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Puritansk har ingenting med tarvelig å gjøre. Jeeeezz! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.