Gå til innhold

Silikonpupper


Carina123

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen

Hei, takk for svaret. Har tenkt på noe av det du har sagt. men for meg er det sånn at menn nesten aldri ser på puppene mine, og det er ikke så greit det heller hvis du skjønner. Men jeg kan vise deg bildet som jeg viste kirurgen da

http://www.sandiego-breast-augmentation.com/details.cfm?ID=138

Hva synes du? Tror ikke de vil bli for store

Du sier at menn nesten aldri ser på puppene dine.

Min erfaring er at menn ser på pupper uansett :-)

Selv har jeg blitt nærmest litt lattermild noen ganger når menn har prøvd å titte ned i utringningen min og vært fristet til å spørre hva de ser etter.

Før jeg fikk barn hadde jeg A-cup og det syntes jeg var litt lite. Nå har jeg B og er godt fornøyd.

For å presisere: Menn prøvde å titte i utringningen min også da jeg bare hadde A-cup :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 131
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Carina123

    33

  • keinstein

    11

  • Ugga Bugga

    10

  • Goliath

    9

Gjest før var finest

Hei de kommer ikke til å bli gigantiske med litt over 500 ml. Kan vise deg bilde jeg hadde med til legen med en jente med omtrent samme utgangspunkt som meg:

http://www.sandiego-breast-augmentation.com/details.cfm?ID=138

Synes hun ble utrolig flott, og jeg tror ikke de blir for store

Før puppene var mer enn store nok da, og kjempefine. Etter puppene var stygge og altfor store. Liker ikke sånne altfor store jeg. Blir bare vulgært og stygt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du virkelig at etter-puppene her var fine? Jeg syns ikke det, de ser alt for store ut for henne! Hun fikk jo "kjærring-utseende"! Spesielt på det fra siden bildet.

*Dukker for sinte kommentarer fra de med naturlig store pupper*

Jeg har forståelse for at de som er nærmest flate ønsker seg større pupper, men hun her hadde jo fin størrelse fra før.

Ja, jeg synes at etter-puppene er fine, og synes ikke de ser for store ut til henne. Jeg synes det er pent når de er litt store. Skjønner ikke helt hva du mener med at hun fikk "kjærring-utseende". Synes hun ble flott jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå syne sjeg ho hadde flott fra før av jeg da. Men jeg synes de nye ble store.

Jeg har også hatt et problem etter at jeg gjorde inngrepet - kjoler passer dårlig nå. Det er ikke lett å finne noe som sitter pent over brystene.

Jeg sier ikke slikt for å skremme deg, men det er jo greit å tenke gjennom alt før man tar skrittet fullt ut. Både m.h.t. plager etter inngrepet og klesproblemer.

Uansett: Lykke til og håper du blir fornøyd:-)

Men har du problemer med å finne kjoler som sitter bra og du har en C-cup ikke sant? Jeg har tenkt mer sånn at det meste av klær kommer til å se bra ut med større pupper jeg. Synes det er mye som ikke ser bra ut med de puppene jeg har nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei de kommer ikke til å bli gigantiske med litt over 500 ml. Kan vise deg bilde jeg hadde med til legen med en jente med omtrent samme utgangspunkt som meg:

http://www.sandiego-breast-augmentation.com/details.cfm?ID=138

Synes hun ble utrolig flott, og jeg tror ikke de blir for store

Hun var mye finere før, og jeg synes det er synd at folk ødelegger seg selv på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier at menn nesten aldri ser på puppene dine.

Min erfaring er at menn ser på pupper uansett :-)

Selv har jeg blitt nærmest litt lattermild noen ganger når menn har prøvd å titte ned i utringningen min og vært fristet til å spørre hva de ser etter.

Før jeg fikk barn hadde jeg A-cup og det syntes jeg var litt lite. Nå har jeg B og er godt fornøyd.

For å presisere: Menn prøvde å titte i utringningen min også da jeg bare hadde A-cup :-)

Jepp, det er min erfaring. Menn kikker på pupper uansett om de er små eller store, ihvertfall hvis man kler seg slik at de kommer til sin rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen

Hei de kommer ikke til å bli gigantiske med litt over 500 ml. Kan vise deg bilde jeg hadde med til legen med en jente med omtrent samme utgangspunkt som meg:

http://www.sandiego-breast-augmentation.com/details.cfm?ID=138

Synes hun ble utrolig flott, og jeg tror ikke de blir for store

Om du ser på etterbildet, så ser det ut som om hun har fått strekkmerker. Det er ikke lekkert. Dessuten ser de ut som om de har lyst til å begynne å henge.

Ut i fra det bildet hadde jeg aldri gjettet at personen var 20 år, heller det dobbelte.

Om du ser på neste case:

http://www.sandiego-breast-augmentation.com/details.cfm?IMAGEID=221&ID=141&Startrow=1

Så har denne jenta et etterbilde med pupper omtrent på størrelse med det før bildet du viser.

Denne jenta syns jeg har fått lekre pupper i en størrelse som riktig ut for henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Jepp, det er min erfaring. Menn kikker på pupper uansett om de er små eller store, ihvertfall hvis man kler seg slik at de kommer til sin rett.

"ihvertfall hvis man kler seg slik at de kommer til sin rett."

Det er et viktig poeng. Om man skjuler seg bak store klær fordi man ikke tror noen vil titte på puppene, så vil de selvsagt ikke komme til sin rett heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnelinn

Syns du virkelig at etter-puppene her var fine? Jeg syns ikke det, de ser alt for store ut for henne! Hun fikk jo "kjærring-utseende"! Spesielt på det fra siden bildet.

*Dukker for sinte kommentarer fra de med naturlig store pupper*

Jeg har forståelse for at de som er nærmest flate ønsker seg større pupper, men hun her hadde jo fin størrelse fra før.

"*Dukker for sinte kommentarer fra de med naturlig store pupper*"

Naturlig store pupper ser ikke sånn ut:)

Mine er fine de, Jeg har 80 D, og ligner mer på før-bildet! Litt breiere rundt ryggen, skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnelinn

Nå syne sjeg ho hadde flott fra før av jeg da. Men jeg synes de nye ble store.

Jeg har også hatt et problem etter at jeg gjorde inngrepet - kjoler passer dårlig nå. Det er ikke lett å finne noe som sitter pent over brystene.

Jeg sier ikke slikt for å skremme deg, men det er jo greit å tenke gjennom alt før man tar skrittet fullt ut. Både m.h.t. plager etter inngrepet og klesproblemer.

Uansett: Lykke til og håper du blir fornøyd:-)

man må kjøpe klær med stretch. Da blir det nice.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

"*Dukker for sinte kommentarer fra de med naturlig store pupper*"

Naturlig store pupper ser ikke sånn ut:)

Mine er fine de, Jeg har 80 D, og ligner mer på før-bildet! Litt breiere rundt ryggen, skjønner?

Skjønner :-)

Jeg må bare si at det er godt du ikke ser ut som på de etterbildene selv om du har store pupper! De var ille...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nye pupper - here I come

Men har du problemer med å finne kjoler som sitter bra og du har en C-cup ikke sant? Jeg har tenkt mer sånn at det meste av klær kommer til å se bra ut med større pupper jeg. Synes det er mye som ikke ser bra ut med de puppene jeg har nå...

Jeg tenkte også det....helt til jeg skulle ut å kjøpe julekjole. Disse skulle jo sitte til rundt livet, men de som passet rundt livet passet ikke rundt brystene.

Kjente jeg ble litt frustrert da. Fant til slutt et skjørt med topp som det var stretch i. Det ble veldig bra. (Men jeg lette som sakt lenge først)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nye pupper - here I come

man må kjøpe klær med stretch. Da blir det nice.

Det var det jeg endte med. Skjørt og topp med toppen i strech. Og det ble veldig bra:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest linnelinn

Skjønner :-)

Jeg må bare si at det er godt du ikke ser ut som på de etterbildene selv om du har store pupper! De var ille...

får mye komplimenter, så tviler på de er så ille...:) Syns ikke de er så jævlig store ut heller egentlig. Så blir bare litt overraska når det på siden der står at det er en D-cup. Det må jo være en G-cup liksom.

:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnelinn

Det var det jeg endte med. Skjørt og topp med toppen i strech. Og det ble veldig bra:-)

jeg har bare klær med stretch:)

samme gjelder når du har runde hofter og slanke lår. Må ha stretch i buksa for at de skal bli stramme rundt lårene samtidig som du får de over hofta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte også det....helt til jeg skulle ut å kjøpe julekjole. Disse skulle jo sitte til rundt livet, men de som passet rundt livet passet ikke rundt brystene.

Kjente jeg ble litt frustrert da. Fant til slutt et skjørt med topp som det var stretch i. Det ble veldig bra. (Men jeg lette som sakt lenge først)

http://www.bravissimo.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

får mye komplimenter, så tviler på de er så ille...:) Syns ikke de er så jævlig store ut heller egentlig. Så blir bare litt overraska når det på siden der står at det er en D-cup. Det må jo være en G-cup liksom.

:S

Kanskje de bruker en litt annen cup-inndeling?

Jeg er enig i at de var større enn jeg trodde D skulle være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnelinn

Kanskje de bruker en litt annen cup-inndeling?

Jeg er enig i at de var større enn jeg trodde D skulle være...

Rart, de sier når de bestiller fra victoria's secret og sånn, så er 36D en 80 D. Og slik er det også på Reimers og slike undertøysbutikker.

jaja mye jeg aldri vil forstå her i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ser på etterbildet, så ser det ut som om hun har fått strekkmerker. Det er ikke lekkert. Dessuten ser de ut som om de har lyst til å begynne å henge.

Ut i fra det bildet hadde jeg aldri gjettet at personen var 20 år, heller det dobbelte.

Om du ser på neste case:

http://www.sandiego-breast-augmentation.com/details.cfm?IMAGEID=221&ID=141&Startrow=1

Så har denne jenta et etterbilde med pupper omtrent på størrelse med det før bildet du viser.

Denne jenta syns jeg har fått lekre pupper i en størrelse som riktig ut for henne.

Jeg synes ikke hun jenta på det nese caset har en størrelse jeg ville ha hatt. Da tar jeg heller litt strekkmerker. Så skal jo puppene henge litt da, de skal ikke stå rett ut heller.

Ja, hun har jo fått søte pupper, men jeg vil ha store pupper da.Tror ikke innlegg på den størrelsen vil gi meg forandringen jeg er ute etter. Jeg synes det blir litt feil å si "passer til kroppen", noen kler jo rett og slett å ha veldig store pupper da, mens noen kler mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mr Mmmm

Jeg synes ikke hun jenta på det nese caset har en størrelse jeg ville ha hatt. Da tar jeg heller litt strekkmerker. Så skal jo puppene henge litt da, de skal ikke stå rett ut heller.

Ja, hun har jo fått søte pupper, men jeg vil ha store pupper da.Tror ikke innlegg på den størrelsen vil gi meg forandringen jeg er ute etter. Jeg synes det blir litt feil å si "passer til kroppen", noen kler jo rett og slett å ha veldig store pupper da, mens noen kler mindre.

Ingen kler å ha skikkelig store pupper. Du burde være jævlig pen, for med de ballongene du akter å anskaffe deg, kommer du ikke til å dra særlig med gutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...