Gå til innhold

Silikonpupper


Carina123

Anbefalte innlegg

Jeg aner ikke hvem disse Big Brother-folka er, men Helene Rask tror jeg kanskje jeg har sett bilde av. Personlig synes jeg solariumsbrun hud, bleket hår og blekede tenner og silikonpupper til sammen gir et veldig billig plastik-utseende, men det finnes jo helt sikkert gutter som liker det.

"men det finnes jo helt sikkert gutter som liker det"

Jeg kjenner ingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 131
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Carina123

    33

  • keinstein

    11

  • Ugga Bugga

    10

  • Goliath

    9

"men det finnes jo helt sikkert gutter som liker det"

Jeg kjenner ingen.

Men jeg regner med det finnes noen, ellers hadde det ikke vært et marked for slike glamourmodeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg regner med det finnes noen, ellers hadde det ikke vært et marked for slike glamourmodeller.

Jeg har lurt litt på hva f eks jeg skal med noe slikt. Og lurt på hvorfor noen tiltrekkes av slike "figurer". Det er så usjarmerende og planlagt. Kanskje jeg bare er trassig?

Men jeg kom på ei lesbisk som liker slikt.

Moahahahahahahaa :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var mye finere før, og jeg synes det er synd at folk ødelegger seg selv på den måten.

Kunne ikke sagt meg mer enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tenk deg om

Sånn generellt i samfunnet så er det vel unge slanke jenter med store pupper som er idealet er det ikke? Vet det ikke er det beste eksemplet men tenk på sånn som Lene Alexandra fra Robinson, Elita fra BB, Helene Rask osv... Ikke at det er noe mål for meg å se mer ut som en glam-modell

Fatter ærlig talt ikke hva du tenker på (eller med, for den saks skyld).

Jeg er en 28 år gammel, forhåpentligvis rimleig oppegående, mann. Jeg har diskutert dette med kamerater og andre menn maaange ganger. Og vi er enige alle sammen. Silikonjenter (i allefall de typiske som tar dem bare for å få oppmerksomhet), er greie å se på og kanskje for et engangsligg. Men absolutt ikke noe mer. Det kunne ærlig talt ikke falt meg inn å bli sammen med ei som velger å bruke over 20000 bare for å få oppmerksomhet. Hadde du vært helt flat fra før, og tok silikon for å føle det 'normal', hadde det selvsagt stilt seg annerledes.

Men å tro at de aller fleste trakter etter silikonjenter, må du bare slutte med. Da kommer du til å bli veldig skuffa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Sånn generellt i samfunnet så er det vel unge slanke jenter med store pupper som er idealet er det ikke? "

Jeg kan ikke si at jeg er enig i det, nei...

Generellt i samfunnet er det slett ikke noe ideal, men kanskje i enkelte mindre grupper? Et eller annet sted har du det vel i fra, det gjelder sikkert ikke bare deg.

Undersøkelser har vist at det er ikke så mange som liker det.

Ikke så mange som liker modelltynne eller solbrune damer heller.

For meg kan de like gjerne være runde, bleke og med små pupper. Bare de er rimelig normale, blide, normalt folkevett, runde i tankegangen og omtenksomme.

Bare de ikke har skingrende latter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fatter ærlig talt ikke hva du tenker på (eller med, for den saks skyld).

Jeg er en 28 år gammel, forhåpentligvis rimleig oppegående, mann. Jeg har diskutert dette med kamerater og andre menn maaange ganger. Og vi er enige alle sammen. Silikonjenter (i allefall de typiske som tar dem bare for å få oppmerksomhet), er greie å se på og kanskje for et engangsligg. Men absolutt ikke noe mer. Det kunne ærlig talt ikke falt meg inn å bli sammen med ei som velger å bruke over 20000 bare for å få oppmerksomhet. Hadde du vært helt flat fra før, og tok silikon for å føle det 'normal', hadde det selvsagt stilt seg annerledes.

Men å tro at de aller fleste trakter etter silikonjenter, må du bare slutte med. Da kommer du til å bli veldig skuffa.

Babes kan være morsomme å se på på Aker Brygge, hvis det er mange av dem, thats it.

Hvis de går forbi, så kan de like godt det. 2-3 sekunder og så kan de gå videre. Neste!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest din jåleberte

Vet sånne som deg er litt håpløse, men hva er galt med å få de formene du vil ha for å bli fornøyd med deg selv

sånne som meg er håpløse ja, hehe.

Sånne som klarer å være fornøyde med det utseendet vi har fått tildelt. Vi har sunne verdier og vi føler ikke behov for å stadig få bekreftelse på vårt utseendet.

Jeg kan virkelig ikke forstå at noen ønsker å ha forandre utseendet for å se kunstig ut.

Naturlig skjønnhet er det nydeligste som finnes, men det kan ikke kjøpes for penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også sett bilder der puppene var flotte før, og ble mindre bra etterpå.

Men det er vanskelig å argumentere mot forfengeligheten...

"Jeg har også sett bilder der puppene var flotte før, og ble mindre bra etterpå."

Akkurat som noen av de hører på oss menn. For noen spiller det ingen rolle hva du og jeg mener.

En tysk venninne har operert mage, bryster og nå ansikt. Jeg får bare en dyp følelse av medlidenhet. Tenker "stakkars, hva er det EGENTLIG som plager deg?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Undersøkelser har vist at det er ikke så mange som liker det.

Ikke så mange som liker modelltynne eller solbrune damer heller.

For meg kan de like gjerne være runde, bleke og med små pupper. Bare de er rimelig normale, blide, normalt folkevett, runde i tankegangen og omtenksomme.

Bare de ikke har skingrende latter.

Min erfaring, etter å ha spurt mange gutter, er også den samme. De foretrekker normale jenter med normale pupper.

Jeg har inntrukk av at stumpen nesten er vktigere...

Men jeg kan jo ikke avskrive at det finnes noen der ute som liker slanke jenter med store pupper. Det ser jo ut til at Carina123 har forlovet seg med en av arten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring, etter å ha spurt mange gutter, er også den samme. De foretrekker normale jenter med normale pupper.

Jeg har inntrukk av at stumpen nesten er vktigere...

Men jeg kan jo ikke avskrive at det finnes noen der ute som liker slanke jenter med store pupper. Det ser jo ut til at Carina123 har forlovet seg med en av arten.

Vi kan alle være glade for at det finnes alle typer preferanser. De fleste er ikke så nøye på krava heller, når det kommer til stykket. Min venninne har enda ikke funnet en tjukk og skjeggete bilmekaniker, skitten sådan. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Vi kan alle være glade for at det finnes alle typer preferanser. De fleste er ikke så nøye på krava heller, når det kommer til stykket. Min venninne har enda ikke funnet en tjukk og skjeggete bilmekaniker, skitten sådan. :-)

"Min venninne har enda ikke funnet en tjukk og skjeggete bilmekaniker, skitten sådan. :-)"

Var det en beskrivelse av deg? Da vil jeg på det sterkeste anbefale deg en lang dusj med mye såpe før du drar på sjekker'n!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare på grunn av oppmerksomheten du vil ha større pupper? Jeg så på linken til bildet du viste til, ikke mye pent akurat, er enig med Ulvinnen at det neste bildet er flottere. Og grunnen til det er at hun i utgangspunktet gikk fra små pupper til "vanlig" størrelse.

Selv har jeg fått store bryst etter 2 graviditeter, og jeg hadde alltid lyst på større pupper før det. Men nå bruker jeg 80 c, og det er MER enn nok...

En annen ting er jo at de må jo skiftes ut etter hvert, har du lyst og råd til å holde på med det?

Ikke ta for mye, du har jo egentlig en perfekt størrelse nå!

Uansett hva du velger, ønsker jeg deg lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ærlig talt ikke hva du tenker på (eller med, for den saks skyld).

Jeg er en 28 år gammel, forhåpentligvis rimleig oppegående, mann. Jeg har diskutert dette med kamerater og andre menn maaange ganger. Og vi er enige alle sammen. Silikonjenter (i allefall de typiske som tar dem bare for å få oppmerksomhet), er greie å se på og kanskje for et engangsligg. Men absolutt ikke noe mer. Det kunne ærlig talt ikke falt meg inn å bli sammen med ei som velger å bruke over 20000 bare for å få oppmerksomhet. Hadde du vært helt flat fra før, og tok silikon for å føle det 'normal', hadde det selvsagt stilt seg annerledes.

Men å tro at de aller fleste trakter etter silikonjenter, må du bare slutte med. Da kommer du til å bli veldig skuffa.

Ok, har har du misssforstått. Dette er noe jeg gjør for å bli fornøyd med min kropp. Trakter ikke etter typer. Har vært forlovet et år nå, og skal gifte oss i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babes kan være morsomme å se på på Aker Brygge, hvis det er mange av dem, thats it.

Hvis de går forbi, så kan de like godt det. 2-3 sekunder og så kan de gå videre. Neste!

:-)

Det var jo et fint og overflatisk syn på kvinner... Husk personlighet da:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lurt litt på hva f eks jeg skal med noe slikt. Og lurt på hvorfor noen tiltrekkes av slike "figurer". Det er så usjarmerende og planlagt. Kanskje jeg bare er trassig?

Men jeg kom på ei lesbisk som liker slikt.

Moahahahahahahaa :-)

Bare så det er klart så har jeg forlovet og vi skal gifte oss i sommer. Så jeg får ikke større pupper for å få flere typer eller sjekke gutter. Jeg gjør det for å bli fornøyd med kroppen min, så den blir sånn den egentlig skulle ha vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk flest? Er vel bare de som er like dumme som dem som synes det. Å ha mer fyll i puppene enn i toppetasjen, er ikke akkurat noe de fleste trakter etter.

Hva vet du om hvor smarte de eller forsovet jeg er? Til å si at andre er dumme og overflatiske synes jeg du dømmer folk ganske kraftig etter utseende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare på grunn av oppmerksomheten du vil ha større pupper? Jeg så på linken til bildet du viste til, ikke mye pent akurat, er enig med Ulvinnen at det neste bildet er flottere. Og grunnen til det er at hun i utgangspunktet gikk fra små pupper til "vanlig" størrelse.

Selv har jeg fått store bryst etter 2 graviditeter, og jeg hadde alltid lyst på større pupper før det. Men nå bruker jeg 80 c, og det er MER enn nok...

En annen ting er jo at de må jo skiftes ut etter hvert, har du lyst og råd til å holde på med det?

Ikke ta for mye, du har jo egentlig en perfekt størrelse nå!

Uansett hva du velger, ønsker jeg deg lykke til :-)

Jeg gjør ikke dette på grunn av oppmerksomheten, det er det at jeg faktisk vil ha større pupper for å få de formene jeg vil ha for å bli fornøyd med kroppen min. Skader selvfølgelig ikke med oppmerksomhet, men det er mer en bonus.

Penger er ikke noe problem her, og de må ikke skiftes ut før om omtrent 15 år, og da er jeg 40 år, så det er utrolig lenge til. Vil jo selvfølgelig ikke "legge meg under kniven", men jeg synes resultatet gjør at det er verdt det. Jeg har alltid synes store pupper er veldig pent og har alltid hatt lyst på det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Min venninne har enda ikke funnet en tjukk og skjeggete bilmekaniker, skitten sådan. :-)"

Var det en beskrivelse av deg? Da vil jeg på det sterkeste anbefale deg en lang dusj med mye såpe før du drar på sjekker'n!

Nei dumma.

Det er det hun tenner på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...