Gå til innhold

Silikonpupper


Carina123

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 131
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Carina123

    33

  • keinstein

    11

  • Ugga Bugga

    10

  • Goliath

    9

Jeg gjør ikke dette på grunn av oppmerksomheten, det er det at jeg faktisk vil ha større pupper for å få de formene jeg vil ha for å bli fornøyd med kroppen min. Skader selvfølgelig ikke med oppmerksomhet, men det er mer en bonus.

Penger er ikke noe problem her, og de må ikke skiftes ut før om omtrent 15 år, og da er jeg 40 år, så det er utrolig lenge til. Vil jo selvfølgelig ikke "legge meg under kniven", men jeg synes resultatet gjør at det er verdt det. Jeg har alltid synes store pupper er veldig pent og har alltid hatt lyst på det selv.

Da ønsker jeg deg lykke til, og håper du blir fornøyd:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen

Nei dumma.

Det er det hun tenner på.

I så fall er det ikke rart at hun ikke har funnet "drømmemannen".

De fleste har heldigvis vett på å vaske seg.

De to andre kriteriene er jo smak og behag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg har også sett bilder der puppene var flotte før, og ble mindre bra etterpå."

Akkurat som noen av de hører på oss menn. For noen spiller det ingen rolle hva du og jeg mener.

En tysk venninne har operert mage, bryster og nå ansikt. Jeg får bare en dyp følelse av medlidenhet. Tenker "stakkars, hva er det EGENTLIG som plager deg?"

Jeg forstår godt hva du mener....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ser på etterbildet, så ser det ut som om hun har fått strekkmerker. Det er ikke lekkert. Dessuten ser de ut som om de har lyst til å begynne å henge.

Ut i fra det bildet hadde jeg aldri gjettet at personen var 20 år, heller det dobbelte.

Om du ser på neste case:

http://www.sandiego-breast-augmentation.com/details.cfm?IMAGEID=221&ID=141&Startrow=1

Så har denne jenta et etterbilde med pupper omtrent på størrelse med det før bildet du viser.

Denne jenta syns jeg har fått lekre pupper i en størrelse som riktig ut for henne.

Dette var et godt eksempel på en velykket endring.

Men stort sett velger jentene alt for store pupper....etter min smak:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Dette var et godt eksempel på en velykket endring.

Men stort sett velger jentene alt for store pupper....etter min smak:-)

Hyggelig at vi har samme smak når det gjelder pupper :-)

Men denne tråden får meg nesten til å føle meg litt bifil, normalt er det menn jeg ser mest på ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hyggelig at vi har samme smak når det gjelder pupper :-)

Men denne tråden får meg nesten til å føle meg litt bifil, normalt er det menn jeg ser mest på ;-)

Har nesten litt inntrykk av at jenter er mer opptatt av pupper enn hva gutter er:-)

Selv legger jeg mer merke til jentenes rumper enn pupper - og ikke minst om størrelsesforholdet (og fasongen) mellom rumpa og puppene "passer".

Gjør de det, så er det "bærre lækkert".

Og jeg liker at puppene er heller litt små, faste og fine i fasongen - akkurat som rumpa...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også her synes jeg før-bildene er mye flottere og mer sexy enn etter-bildene.....

Helt enig. Hun hadde faktisk veldig fine pupper før, og jeg hadde ikke hatt noe imot å se ut som på før-bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Har nesten litt inntrykk av at jenter er mer opptatt av pupper enn hva gutter er:-)

Selv legger jeg mer merke til jentenes rumper enn pupper - og ikke minst om størrelsesforholdet (og fasongen) mellom rumpa og puppene "passer".

Gjør de det, så er det "bærre lækkert".

Og jeg liker at puppene er heller litt små, faste og fine i fasongen - akkurat som rumpa...:-)

Da bekreftet du det jeg hevder et annet sted i denne tråden - at menn er mer opptatt av stumpen ;-)

Men jeg bruker virkelig ikke å vurdere pupper til vanlig. Jeg ser nok mest på helhetsinntrykket, og legger merke til det hvis puppene er veldig små/store i forhold til kroppen. Ellers ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I så fall er det ikke rart at hun ikke har funnet "drømmemannen".

De fleste har heldigvis vett på å vaske seg.

De to andre kriteriene er jo smak og behag.

Skitten betyr nok bare litt olje i trynet og på henda.

Venninnene hennes fikk tequilaen i halsen da de fikk høre denne betroelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Skitten betyr nok bare litt olje i trynet og på henda.

Venninnene hennes fikk tequilaen i halsen da de fikk høre denne betroelsen.

Jeg tror venninnen din bør spesifisere hva hun mener.

En ting er at bilmekanikeren ikke har fått vasket av seg oljen enda etter en arbeidsdag, noe helt annet om han har dårlig hygiene...

Hvis det er det første som er tilfelle, så behøver ikke venninnene hennes å få tequila i halsen av dette :-)

Men hvordan er hun venninnen din ellers? Om du har sansen for henne, så anlegg litt skjegg og tilby deg å skifte hjulene på bilen hennes. Du skal se du får napp! (Jeg aner ikke om du er tjukk eller ei, men du skal se hun er villig til å overse den detaljen om du skrur på sjarmen litt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...