Gå til innhold

Slipp Jimmy fri!

Anbefalte innlegg

Skrevet

*klapp klapp* ;)

Polly vil ha sukker...? :-)

"........................................."

Videoannonse
Annonse
Gjest Wolverina
Skrevet

Polly vil ha sukker...? :-)

"........................................."

Åneida, jeg klapper fordi jeg allerede har fått nok :-) *lol*

Gjest BattleClown
Skrevet

For all del, jeg kritiserer ikke at du ikke liker den. Måten du legger ut i det vide og brede blir bare litt pretensiøs, synes jeg, og det virker som om du forsøker å argumentere for en objektiv kvalitet i et tilfelle hvor spørsmålet om kvalitet mest sannsynlig er mer eller mindre utelukkende subjektivt.

South park, sier du. Jeg regner ikke med at du vil prøve å argumentere objektivt for hvorfor _det_ er bedre enn f.eks denne filmen? I såfall får du problemer, tror jeg :-)

"............................................"

Så mye pes bare fordi jeg ikke liker To Trøtte Typer, og fordi Slipp Jimmy Fri virker som en dårlig film.

Humor er subjektivt, ja, og det var vel aldri noen tvil om at det var min mening som kom frem. Kan ikke huske at jeg har snakket for resten av befolkningen. I motsetning til deg som jo mente at 99% likte filmen.

Selv subjektive ting er åpent for kritikk, hvis ikke så blir det jo umulig å kritisere humor, kunst, musikk, og en rekke andre ting.

laguna1365380434
Skrevet

Long time no see!

Ferie?

Neida, bare kjedelige komplikasjoner med fraværende hjemme nett.:-I

Kommer forhåpentlig på nett i morgen, da kommer det endelig en montør, men kulle egentlig vært på 3 april, så gud ve m de ikke klarer å knote opp enda mer..;-) Ikke fornøyd med Tele2!

Men jeg gleder meg til å kunne skravle mere med dere! Det blir veldig kjekt! Savner sløve DOL dager og kvelder, og alle de morsomme diskusjonene her inne!

Hyggelig å se deg! :-)

Gjest Persille
Skrevet

Neida, bare kjedelige komplikasjoner med fraværende hjemme nett.:-I

Kommer forhåpentlig på nett i morgen, da kommer det endelig en montør, men kulle egentlig vært på 3 april, så gud ve m de ikke klarer å knote opp enda mer..;-) Ikke fornøyd med Tele2!

Men jeg gleder meg til å kunne skravle mere med dere! Det blir veldig kjekt! Savner sløve DOL dager og kvelder, og alle de morsomme diskusjonene her inne!

Hyggelig å se deg! :-)

Hyggelig å se deg også - og velkommen tilbake skal du være :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...