Gå til innhold

Vær så snill....


Gjest togli

Anbefalte innlegg

Nå har jeg atter en gang fått en annens "Svar-til-meg-liste" opp som min egen her på DOL. Dette er veldig kjedelig for den det gjelder da dennes anonymitet ikke blir ivaretatt!

Dette har skjedd meg minst fem ganger de siste månedene og nå håper jeg feilen kan rettes opp!

Det er ikke bare jeg som har opplevd dette her inne, men jeg har inntrykk av at det oftest skjer hos meg...(ikke sikkert alle melder om problemet?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Mary Poppins

    7

  • Dorthe

    3

  • org

    2

  • carma

    2

Mest aktive i denne tråden

*paranoid*

Det er ganske uproft... :-/

Nå er jeg heldigvis "meg selv" igjen *puh*

Huff, ja..Jeg føler for å varsle folk slik at de tenker seg om før de skriver under med andre (mer anonyme) nick enn sitt eget :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annet nick

Nå er jeg heldigvis "meg selv" igjen *puh*

Huff, ja..Jeg føler for å varsle folk slik at de tenker seg om før de skriver under med andre (mer anonyme) nick enn sitt eget :-(

Mange skriver med annet nick om det er personlig, så jeg håper feilen blir rettet opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange skriver med annet nick om det er personlig, så jeg håper feilen blir rettet opp.

Ja, det er akkurat det. Ikke spesielt moro for de det gjelder... Dessuten føles det som jeg "snoker" i andres saker, selv om jeg unngår å lese nedover i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så merkelig at dette stadig rammer deg!

Jeg har aldri opplevd det...

Blir jeg paranoid får jeg skylde på DOL ;-)

Hele greia er temmelig mystisk. Hvis jeg hadde fått svar-til-meg-lista fra samme person hver gang, kunne jeg på en måte skjønt det, men jeg får alltid fra ulike personer.... Snodige greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Blir jeg paranoid får jeg skylde på DOL ;-)

Hele greia er temmelig mystisk. Hvis jeg hadde fått svar-til-meg-lista fra samme person hver gang, kunne jeg på en måte skjønt det, men jeg får alltid fra ulike personer.... Snodige greier.

Ja, merkelig...

Men har du sett såpass på svarene at du vet hvem sine det var, i tillegg til M.Angelicas?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, merkelig...

Men har du sett såpass på svarene at du vet hvem sine det var, i tillegg til M.Angelicas?

Jeg kan ikke huske andre enn M.Angelica (tror det var to ganger?). Idag var det en som ikke frekventerer her så ofte, så jeg kjente ikke igjen nicket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Jeg kan ikke huske andre enn M.Angelica (tror det var to ganger?). Idag var det en som ikke frekventerer her så ofte, så jeg kjente ikke igjen nicket.

Greit å vite at det ikke var meg da.

Det er jo lett å tenke at det er en programmeringsfeil som gjør at de samme nickene stadig dukker opp hos deg.

Ikke at jeg har noe å skjule for deg, men likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er fælt, det har skjedd meg flere ganger også.

Jeg føler meg virkelig råtten når det skjer men går ut med en gang så jeg husker bare en gang jeg skjønte hvem sine svar jeg fikk. Og nå har jeg glemt det også :o)

Jeg skjønner ikke hvorfor det skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å vite at det ikke var meg da.

Det er jo lett å tenke at det er en programmeringsfeil som gjør at de samme nickene stadig dukker opp hos deg.

Ikke at jeg har noe å skjule for deg, men likevel...

Ja, noe må det iallefall være... Jeg kan garantere at jeg ikke har fått din "svar-til-meg" :-)

Litt rart webmaster ikke har klart å fikse det. Så vidt jeg husker skrev M.Angelica en mail der hun forklarte situasjonen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fælt, det har skjedd meg flere ganger også.

Jeg føler meg virkelig råtten når det skjer men går ut med en gang så jeg husker bare en gang jeg skjønte hvem sine svar jeg fikk. Og nå har jeg glemt det også :o)

Jeg skjønner ikke hvorfor det skjer.

Ja, man føler seg som en spion! Selv om vi ikke bryr oss med å sjekke hvem som er "offeret", så er det ikke moro at folk blir usikre på om vi vet pinlige saker og ting om dem :-(

Forresten er jeg "glad" du forteller at du har opplevd dette flere ganger også. Folk kan jo begynne å lure på om jeg bare prøver å lage litt "tilstander" her :-/ Nå er vi to (minst)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Ja, noe må det iallefall være... Jeg kan garantere at jeg ikke har fått din "svar-til-meg" :-)

Litt rart webmaster ikke har klart å fikse det. Så vidt jeg husker skrev M.Angelica en mail der hun forklarte situasjonen...

Jeg har M.angelica på msn. Hun sier at hun har sendt dem to mail. Som det tok veldig lang tid før de svarte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har M.angelica på msn. Hun sier at hun har sendt dem to mail. Som det tok veldig lang tid før de svarte på.

Vi må visst bombardere dem med mailer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man føler seg som en spion! Selv om vi ikke bryr oss med å sjekke hvem som er "offeret", så er det ikke moro at folk blir usikre på om vi vet pinlige saker og ting om dem :-(

Forresten er jeg "glad" du forteller at du har opplevd dette flere ganger også. Folk kan jo begynne å lure på om jeg bare prøver å lage litt "tilstander" her :-/ Nå er vi to (minst)!

Det er sikkert fler men kanskje de føler seg usikre hvis de sier det.

Man føler seg virkelig som en spion.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...