Gå til innhold

Vær så snill....


Gjest togli

Anbefalte innlegg

Gjest Alle n-v-s-o!

Det er forskjell på å fjerne og redigere et innlegg..

Joda, men både vi og dol vet at ved åpning for mulighet til å redigere et innlegg, åpner de samtidig muligheten for å fjerne innholdet i innlegget.

Og den muligheten vil de ikke at vi skal ha, fordi de frykter at fristelsen kan bli for stor for oss til å fjerne det vi angrer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Mary Poppins

    7

  • Dorthe

    3

  • org

    2

  • carma

    2

Mest aktive i denne tråden

Gjest M.Angelica

Joda, men både vi og dol vet at ved åpning for mulighet til å redigere et innlegg, åpner de samtidig muligheten for å fjerne innholdet i innlegget.

Og den muligheten vil de ikke at vi skal ha, fordi de frykter at fristelsen kan bli for stor for oss til å fjerne det vi angrer på.

Ja.. og det er teit.. Siden de kan ha en tekst øverst for når innlegget ble redigert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"På et helseforum er det her faen døtta meg så til de grader uproft at dol burde stenge hele saiten fram til de får retta opp i feilen."

Jeg er helt enig!!

Det hjelper ikke akkurat på tilliten at ikke en eneste webmaster har kunnet komme med et ord i denne tråden heller...

Det er for dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Det hjelper ikke akkurat på tilliten at ikke en eneste webmaster har kunnet komme med et ord i denne tråden heller...

Det er for dårlig.

Det samme skrev jeg lenger ned her. Det er tross alt 4 dager siden hovedinnlegget ble postet, og enda har ikke webbis svart. Men h*n er tydeligvis her inne for h*n har giddet å rette på et innlegg (utesteder i oslo) tidligere idag.

Helt utrolig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest midia

Kan du si noe om det er svar til meg listen til samme person du får opp hver gang eller er det forskjellig fra gang til gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

amerikafareren

Enig med deg amerikafareren, jeg tør heller ikke å lege ut om medisinske spørsmål eller strengt private ting lenger, bare pludring som du skriver.

Litt dumt, for dol er jo ganske allsidig og har fagpersoner i mange fora.

Man blir klart litt småparanoid etter opplysningen om at webmaster er et fast nick her som frekventerer msn sammen med en del faste brukere osv.

Det er ikke til å unngå å frykte lekkasjer og outing.

Hehe, snart kommer ShitDD & co og vitser om vår paranoia!

Men det er ikke noe moro med at det nå går an å se andres svarlister, rart det ikke er fikset, og hvordan kan det skje?

Jeg bryr meg lite om hva de som skriker høyt mener om det jeg skriver, men jeg bryr meg om at jeg stolte på dol før i tiden og fikk mye hjelp her. Nå får jeg vite at det ikke er til å stole på, og det er ubehagelig.

Det er rart at det ikke blir noe svar fra webmaster i denne tråden her, og at ja jeg er enig med deg at det er rart at det ikke går an å fikse problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest togli

Jøss har dette skjedd nå igjen? Merkelig at det stort sett kun skjer med deg. Utrolig at det går ann!

Det gikk heldigvis fort over denne gangen, men bare det at det er mulig at sånne feil skjer er slett ikke moro :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Igjen?

Herremin.

Der her er faktisk et ganske alvorlig problem. Tenk om f.eks. du eller andre får opp svarene til et kjent nick og ser at denne personen også skriver sensitive innlegg inne på forum for overgrep?

I feil hender kan slik informasjon misbrukes, så her må det skjerpings til!

På et helseforum er det her faen døtta meg så til de grader uproft at dol burde stenge hele saiten fram til de får retta opp i feilen.

Kan ikke du skrive en mail da, pliiz? Du er flink til å formulere og "kjefte" bra ;-)

Webbis har fått mail fra en doler før, men jeg er litt usikker på hvilket svar hun fikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Kan du skrive første bokstaven i nicket til den du fikk opp? sånn så jeg vet det ikke er meg liksom..

Nei, huff....da blir det litt ekkelt for alle de som har den bokstaven først... Forresten leste jeg ingen av innleggene, så jeg kan garantere at ingen sensitive opplysninger ligger hos meg!

Jeg tror ikke engang jeg husker helt hvordan nicket var, siden det var en jeg ikke hadde "lagt merke til" her før :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Kan du si noe om det er svar til meg listen til samme person du får opp hver gang eller er det forskjellig fra gang til gang?

Det har vært forskjellige hver gang, bortsett fra at jeg har fått M.Angelica sin to ganger. Hun vet forøvrig om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Kan du si noe om det er svar til meg listen til samme person du får opp hver gang eller er det forskjellig fra gang til gang?

Jeg har bare fått Togli sine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest midia

Det har vært forskjellige hver gang, bortsett fra at jeg har fått M.Angelica sin to ganger. Hun vet forøvrig om dette.

Det bekymrer meg at det er forskjellige brukere for da kan du jo plutselig få mine svar også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En doler

Nei, huff....da blir det litt ekkelt for alle de som har den bokstaven først... Forresten leste jeg ingen av innleggene, så jeg kan garantere at ingen sensitive opplysninger ligger hos meg!

Jeg tror ikke engang jeg husker helt hvordan nicket var, siden det var en jeg ikke hadde "lagt merke til" her før :-)

Du har rett i det, men jeg skjønner ikke helt....altså for å vite nicket det gjaldt må du jo gå inn på innleggene til "mine svar".

Du ser ikke nicket til den som eier svarlista ved å se på "svar til meg".

Og du sier du fikk Angelicas svarliste, da må du jo ha gått inn og kikket en del.

Hihi, kverulerer jeg nå? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest togli

Du har rett i det, men jeg skjønner ikke helt....altså for å vite nicket det gjaldt må du jo gå inn på innleggene til "mine svar".

Du ser ikke nicket til den som eier svarlista ved å se på "svar til meg".

Og du sier du fikk Angelicas svarliste, da må du jo ha gått inn og kikket en del.

Hihi, kverulerer jeg nå? ;)

De første gangene ante jeg ikke at jeg hadde fått feil liste og klikka meg inn på selve svarene før jeg skjønte hva som hadde skjedd...

Det er også ganske mange som skriver, som deg ;-), "Vær så snill....togli" Som oftest ser man dette med det samme - og før man har skjønt at man har fått en annens "svar til meg". Så du skjønner at jeg har alt på det tørre ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Det bekymrer meg at det er forskjellige brukere for da kan du jo plutselig få mine svar også.

Ja, ikke sant!

(jeg har ikke fått dine, såpass kan jeg si!)

Hadde det vært kun hos _en_ annen person problemet lå, hadde kanskje forklaringen vært enkel? Eller?..jeg har egentlig ikke peiling på sånne tekniske datasaker...

Så lenge dette pågår bør man med andre ord bruke sitt hovednick i alle innlegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Ok trodde det kun skjedde en gang med deg. Men uansett er det rart at ikke webbis ordner opp. Sånt skal IKKE skje.

Jeg trodde faktisk dette var ordna opp i, for sist webbis fikk klage stoppa problemet. Før dette opplevde jeg det fem(?) ganger i løpet av noen få uker (3-4 uker?). Nå har det gått bra lenge og jeg trodde problemet var løst, men så skjedde da det samme igjen for noen dager siden :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En doler

De første gangene ante jeg ikke at jeg hadde fått feil liste og klikka meg inn på selve svarene før jeg skjønte hva som hadde skjedd...

Det er også ganske mange som skriver, som deg ;-), "Vær så snill....togli" Som oftest ser man dette med det samme - og før man har skjønt at man har fått en annens "svar til meg". Så du skjønner at jeg har alt på det tørre ;-)

"Det er også ganske mange som skriver, som deg ;-)"

Betyr denne kommentaren (med lurt smil bak) at det er min svarliste du har fått opp ? ;)

*kikker meg småparanoid rundt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Enig med deg amerikafareren, jeg tør heller ikke å lege ut om medisinske spørsmål eller strengt private ting lenger, bare pludring som du skriver.

Litt dumt, for dol er jo ganske allsidig og har fagpersoner i mange fora.

Man blir klart litt småparanoid etter opplysningen om at webmaster er et fast nick her som frekventerer msn sammen med en del faste brukere osv.

Det er ikke til å unngå å frykte lekkasjer og outing.

Hehe, snart kommer ShitDD & co og vitser om vår paranoia!

Men det er ikke noe moro med at det nå går an å se andres svarlister, rart det ikke er fikset, og hvordan kan det skje?

Det er ikke bare M.Angelica og jeg som har opplevd dette heller. Jeg vet at iallefall Dorthe også har opplevd det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

"Det er også ganske mange som skriver, som deg ;-)"

Betyr denne kommentaren (med lurt smil bak) at det er min svarliste du har fått opp ? ;)

*kikker meg småparanoid rundt*

Hehe, jeg aner jo ikke engang hvem du er (foreløpig... *muhahhahaha*) ;-)

Det jeg mente var at du i innlegget til meg nettopp skrev: "Vær så snill...togli" i overskriften. I min "Svar-til-meg-liste" vil jeg da få opp akkurat denne overskriften med selve nicket mitt i. Skjønner? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

"Det er også ganske mange som skriver, som deg ;-)"

Betyr denne kommentaren (med lurt smil bak) at det er min svarliste du har fått opp ? ;)

*kikker meg småparanoid rundt*

Ja, hun fikk svarlisten til en doler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...