Gå til innhold

Vær så snill....


Gjest togli

Anbefalte innlegg

Hva?!? Men i svarte... Det der skulle jo overhodet ikke være mulig!

For min del er det ikke så nøye, jeg bruker bare mitt eget nick. Men jeg er selvsagt nysgjerrig på om det var meg du kom inn på denne gangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Mary Poppins

    7

  • Dorthe

    3

  • org

    2

  • carma

    2

Mest aktive i denne tråden

Hva?!? Men i svarte... Det der skulle jo overhodet ikke være mulig!

For min del er det ikke så nøye, jeg bruker bare mitt eget nick. Men jeg er selvsagt nysgjerrig på om det var meg du kom inn på denne gangen?

Nei, det var ikke deg :-)

Det var et nick jeg aldri har bitt meg merke i. En person som sikkert er her sjelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alle nick var spist opp!

Det er fælt, det har skjedd meg flere ganger også.

Jeg føler meg virkelig råtten når det skjer men går ut med en gang så jeg husker bare en gang jeg skjønte hvem sine svar jeg fikk. Og nå har jeg glemt det også :o)

Jeg skjønner ikke hvorfor det skjer.

Æsj, så ekkelt, mye av personvernet blir borte om andre kan gå inn på svarene dine!

Bør vi skifte (altså registrere ny) brukerkonto ofte for å hindre dette da?

For de som har fast nick, om man skifter nick på nåværende brukerkonto, så kan man registrere samme nick på den nye kontoen.

Et aber er at det blir ganske slitsomt å registrere ny konto i ett kjør, men det er jo en løsning! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Jøss har dette skjedd nå igjen? Merkelig at det stort sett kun skjer med deg. Utrolig at det går ann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Jøss har dette skjedd nå igjen? Merkelig at det stort sett kun skjer med deg. Utrolig at det går ann!

Har skjedd flere ganger med meg og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En doler

Jeg kan ikke huske andre enn M.Angelica (tror det var to ganger?). Idag var det en som ikke frekventerer her så ofte, så jeg kjente ikke igjen nicket.

Kan du skrive første bokstaven i nicket til den du fikk opp? sånn så jeg vet det ikke er meg liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mary Poppins

Har skjedd flere ganger med meg og...

Ok trodde det kun skjedde en gang med deg. Men uansett er det rart at ikke webbis ordner opp. Sånt skal IKKE skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Ok trodde det kun skjedde en gang med deg. Men uansett er det rart at ikke webbis ordner opp. Sånt skal IKKE skje.

Har skjedd flere, men er en stund siden sist nå.

Veldig merkelig at de ikke gjør mer for å få dette fikset, ja. Spes. siden de argumenterer med akkurat dette at man skal få være anonym og man kan skrive under med forskjellige nick..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Har skjedd flere, men er en stund siden sist nå.

Veldig merkelig at de ikke gjør mer for å få dette fikset, ja. Spes. siden de argumenterer med akkurat dette at man skal få være anonym og man kan skrive under med forskjellige nick..

Nettopp! Det er også utrolig at webbis fortsatt ikke har svart i denne tråden. Men å drive å rette på ting i andres innlegg, det har h*n tid til.

Det beste er nok å sende en mail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Nettopp! Det er også utrolig at webbis fortsatt ikke har svart i denne tråden. Men å drive å rette på ting i andres innlegg, det har h*n tid til.

Det beste er nok å sende en mail.

Det tar sin tid når en sender mail og :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

amerikafareren

Nettopp! Det er også utrolig at webbis fortsatt ikke har svart i denne tråden. Men å drive å rette på ting i andres innlegg, det har h*n tid til.

Det beste er nok å sende en mail.

Hele situasjonen begynner å bli ubekvem. Først å lese her at webmasterene er faste brukere også. Siden at svarene havner hvor som helst. Jeg greier ikke lenger å se på dol som medisinsk forum hvor det er mulig å ta opp hva som helst. Det er rett og slett tidsfordriv for å sludre og våse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alle nick var spist opp!

Nettopp! Det er også utrolig at webbis fortsatt ikke har svart i denne tråden. Men å drive å rette på ting i andres innlegg, det har h*n tid til.

Det beste er nok å sende en mail.

Tror du hun gjør det med vilje for å oute noen (eller visse personer) ?

Dette blir mer og mer spooky!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Tror du hun gjør det med vilje for å oute noen (eller visse personer) ?

Dette blir mer og mer spooky!

Med vilje er det nok ikke. Men det er helt hårreisende at de ikke tar dette problemet på alvor. Det at webbis verken svarer på mail eller her på forumet viser en slags likegyldighet fra deres side, noe som er svært svært uproft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alle nick var spist opp!

Hele situasjonen begynner å bli ubekvem. Først å lese her at webmasterene er faste brukere også. Siden at svarene havner hvor som helst. Jeg greier ikke lenger å se på dol som medisinsk forum hvor det er mulig å ta opp hva som helst. Det er rett og slett tidsfordriv for å sludre og våse.

Enig med deg amerikafareren, jeg tør heller ikke å lege ut om medisinske spørsmål eller strengt private ting lenger, bare pludring som du skriver.

Litt dumt, for dol er jo ganske allsidig og har fagpersoner i mange fora.

Man blir klart litt småparanoid etter opplysningen om at webmaster er et fast nick her som frekventerer msn sammen med en del faste brukere osv.

Det er ikke til å unngå å frykte lekkasjer og outing.

Hehe, snart kommer ShitDD & co og vitser om vår paranoia!

Men det er ikke noe moro med at det nå går an å se andres svarlister, rart det ikke er fikset, og hvordan kan det skje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alle nick var spist opp!

Med vilje er det nok ikke. Men det er helt hårreisende at de ikke tar dette problemet på alvor. Det at webbis verken svarer på mail eller her på forumet viser en slags likegyldighet fra deres side, noe som er svært svært uproft.

Uffda, jeg angrer på at jeg skrev en litt personlig ting tidligere i dag :(

Jeg savner en angreknapp, har litt lett for å lire av meg for mye noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Igjen?

Herremin.

Der her er faktisk et ganske alvorlig problem. Tenk om f.eks. du eller andre får opp svarene til et kjent nick og ser at denne personen også skriver sensitive innlegg inne på forum for overgrep?

I feil hender kan slik informasjon misbrukes, så her må det skjerpings til!

På et helseforum er det her faen døtta meg så til de grader uproft at dol burde stenge hele saiten fram til de får retta opp i feilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Igjen?

Herremin.

Der her er faktisk et ganske alvorlig problem. Tenk om f.eks. du eller andre får opp svarene til et kjent nick og ser at denne personen også skriver sensitive innlegg inne på forum for overgrep?

I feil hender kan slik informasjon misbrukes, så her må det skjerpings til!

På et helseforum er det her faen døtta meg så til de grader uproft at dol burde stenge hele saiten fram til de får retta opp i feilen.

"På et helseforum er det her faen døtta meg så til de grader uproft at dol burde stenge hele saiten fram til de får retta opp i feilen."

Jeg er helt enig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Uffda, jeg angrer på at jeg skrev en litt personlig ting tidligere i dag :(

Jeg savner en angreknapp, har litt lett for å lire av meg for mye noen ganger.

En angreknapp har blitt foreslått flere ganger her inne. Men webbis er av en eller annen grunn motvillig til å innføre det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alle n-v-s-o!

En angreknapp har blitt foreslått flere ganger her inne. Men webbis er av en eller annen grunn motvillig til å innføre det...

Det er nok de høyere opp i dol-systemet (eierne?) som nekter angreknapp.

De ønsker ikke at vi skal ha mulighet til å fjerne innlegg for å kunne bruke dem i bladene de eier osv.

Vi får jo heller ikke fjerna alle innlegg vi ber om ved å sende mail til webmastertjemnesten om fjerning heller.

Ved å trykke på send-knappen gir vi rett og slett fra oss rettighetene til våre egne innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Det er nok de høyere opp i dol-systemet (eierne?) som nekter angreknapp.

De ønsker ikke at vi skal ha mulighet til å fjerne innlegg for å kunne bruke dem i bladene de eier osv.

Vi får jo heller ikke fjerna alle innlegg vi ber om ved å sende mail til webmastertjemnesten om fjerning heller.

Ved å trykke på send-knappen gir vi rett og slett fra oss rettighetene til våre egne innlegg.

Det er forskjell på å fjerne og redigere et innlegg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...