Gå til innhold

Vær så snill....


Gjest togli

Anbefalte innlegg

Gjest En doler

Hehe, jeg aner jo ikke engang hvem du er (foreløpig... *muhahhahaha*) ;-)

Det jeg mente var at du i innlegget til meg nettopp skrev: "Vær så snill...togli" i overskriften. I min "Svar-til-meg-liste" vil jeg da få opp akkurat denne overskriften med selve nicket mitt i. Skjønner? ;-)

Joda jeg skjønte den, men jeg spør allikevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Mary Poppins

    7

  • Dorthe

    3

  • flisa

    2

  • carma

    2

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo

Kan ikke du skrive en mail da, pliiz? Du er flink til å formulere og "kjefte" bra ;-)

Webbis har fått mail fra en doler før, men jeg er litt usikker på hvilket svar hun fikk...

Alle må forstå hvor alvorlig denne feilen er. Webmaster også.

Noen ytterligere mail skulle være unødvendig.

At feil kan skje er greit nok, men at glippen for noen måneder siden åpenbart ikke er rettet opp, er rystende.

Feil som dette ville vært ille nok på et vanlig nettsted, men på et sensitivt nettsted hvor det diskuteres overgrep og psykiatiske problemer, er det intet annet enn skandale at ansvarlige ikke gjør noe med problemet.

Hvis jeg hadde hatt problemer jeg ikke ville skulle komme ut, hadde jeg forlatt dol og funnet et annet helsenettsted.

Det er tydligvis risikosport å skrive her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så ekkelt, mye av personvernet blir borte om andre kan gå inn på svarene dine!

Bør vi skifte (altså registrere ny) brukerkonto ofte for å hindre dette da?

For de som har fast nick, om man skifter nick på nåværende brukerkonto, så kan man registrere samme nick på den nye kontoen.

Et aber er at det blir ganske slitsomt å registrere ny konto i ett kjør, men det er jo en løsning! :(

Man går jo ut av den sida ganske for da for man oppdager ganske raskt at det ikke er svar på de trådene man sjøl har svart på. Jeg fikk bare bakoversveis og var glad når jeg oppdaget at det hadde skjedd flere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man føler seg som en spion! Selv om vi ikke bryr oss med å sjekke hvem som er "offeret", så er det ikke moro at folk blir usikre på om vi vet pinlige saker og ting om dem :-(

Forresten er jeg "glad" du forteller at du har opplevd dette flere ganger også. Folk kan jo begynne å lure på om jeg bare prøver å lage litt "tilstander" her :-/ Nå er vi to (minst)!

Dere har ikke trykket på 100 nyeste da? - at dere bare TROR dere har trykket på "svar til meg"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Dere har ikke trykket på 100 nyeste da? - at dere bare TROR dere har trykket på "svar til meg"?

Nei, ærlig talt asså! Såpass vel bevandret her inne er jeg etter "ørten" år på DOL ;-)

Lover! Jeg trodde faktisk jeg hadde gjort feil de første gangene og trykket som bare det for å "rette opp", men fant kjapt ut at jeg var inne på "Svar-til-meg" (som ikke var til meg...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, ærlig talt asså! Såpass vel bevandret her inne er jeg etter "ørten" år på DOL ;-)

Lover! Jeg trodde faktisk jeg hadde gjort feil de første gangene og trykket som bare det for å "rette opp", men fant kjapt ut at jeg var inne på "Svar-til-meg" (som ikke var til meg...)

hehe - ok, ok, ok - jeg gir meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...