havarert Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 I går fikk jeg et panikkanfall. Hadde ca 130 i puls i en time..så gikk det gradvis tilbake. Har i mange å vært plaget av dette. Men i går gikk hjerter løpsk uten at jeg fikk angst i det hele tatt. Er det normalt?? Har alltid blitt veldig redd og fått kraftig angst i forbindelse med slike anfall..Noen som har opplevd det samme? Merkelig.. 0 Siter
Gjest Boomerang Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Ja,mange ganger og det er forferdelig,tror jeg skal dø vær gang,men woops..er her fremdeles...=) Men det er fullstendig pyton når det pågår..=( 0 Siter
Gjest mbo Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Ja,mange ganger og det er forferdelig,tror jeg skal dø vær gang,men woops..er her fremdeles...=) Men det er fullstendig pyton når det pågår..=( hei. Ja det er grusomt, man tror man skal dø. Har vært på legevakten med det jeg trodde var hjerteproblemer noen ganger jeg, angsten viser seg på nye måter hele tiden så når man tror man har kontroll dukker den opp på en ny måte Håper du kommer deg og slipper dette. KLEM. 0 Siter
Gjest Boomerang Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 hei. Ja det er grusomt, man tror man skal dø. Har vært på legevakten med det jeg trodde var hjerteproblemer noen ganger jeg, angsten viser seg på nye måter hele tiden så når man tror man har kontroll dukker den opp på en ny måte Håper du kommer deg og slipper dette. KLEM. I like måte..=) STOR klem! 0 Siter
sheba Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Det jo dette som gjør det så uforståelig:) Plutselig ER det der, uten at man skjønner hvorfor.. jeg har hatt generalisert angst med panikk anfall i 14 år, men kan si deg at det finnes måter som gjør det lettere og takle/leve med:) uansett, må du tro på at du vil mestre det, for det vil du om du våger litt, helt sikkert:-) men du må finne din måte og gjøre det på... lykke til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.