Gjest sdjhfisdnfojsdhnfohnsdaofasd Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Hei. Dette er en del av mitt problem: jeg kan av og til høre stemmer som blir forvrengte. Dvs at jeg hører noe annet enn det som blir sagt. Eksempler på dette kan være "han er et dyr". De mener da meg, selvsagt. Dette varierer i styrke ettersom hvor mye søvn jeg får og stressa jeg er, blant annet. Jeg lurer på hva dette kalles for noe jeg? Er det begynnende stemmehøring, eller er det vrangforestillinger om at det og det er blitt sagt? 0 Siter
Gjest sdjhfisdnfojsdhnfohnsdaofasd Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Det kalles "for lite søvn"..=) Tror jeg ikke... sover masse jeg, enda har jeg det sånn. 0 Siter
Gjest Lysglimt Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Tror jeg ikke... sover masse jeg, enda har jeg det sånn. Men det er mange som hører stemmer,er du redd,er det befalende stemmer som sier du skal gjøre ting? 0 Siter
Gjest sdjhfisdnfojsdhnfohnsdaofasd Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Men det er mange som hører stemmer,er du redd,er det befalende stemmer som sier du skal gjøre ting? Nei, er "stemmer" som sier negative ting om meg. Og ting jeg ikke vet om ennå. "Rykter" som går. 0 Siter
Gjest Lysglimt Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Nei, er "stemmer" som sier negative ting om meg. Og ting jeg ikke vet om ennå. "Rykter" som går. Åja forstår,er ikke gøy sånt nei,er vel piller du trenger da hvis det blir for "plagsomt" Men vet at det finnes måter å mestre "stemmehøring" på,om det er ditt problem. Vet det er ganske vanlig,eller ser du ting ovs også? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.