Gå til innhold

Fars barn med på alle ferier?


Gjest evil stepmom

Anbefalte innlegg

Ja, hvis han likevel tåler slikt mas og styr som følger med unger rundt seg, er jeg enig i at det er en fordel.

Jeg har ungene bare halve tiden så vi har da en god del kjærestetid bare oss to. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 265
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • flisa

    51

  • mumitrollet

    19

  • Babette

    15

  • org

    7

Mest aktive i denne tråden

Jeg har ungene bare halve tiden så vi har da en god del kjærestetid bare oss to. :o)

Det er nok en fordel for forholdet, vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

*Og jeg tror ikke barna mine ville ha gjort det enkelt for en ny mann heller. Det hadde nok blitt litt sånn: Kom ikke her og bestem over meg:)

*

Sånn gjorde mine barn også - men den tiden er vi forbi - stort sett :)

Og du får jo tid til å være kjøreste når barna må være hos faren sin innimellom :)

"Og du får jo tid til å være kjøreste når barna må være hos faren sin innimellom :)"

Joda, jeg kunne sikkert ha kost meg skikkelig innimellom.

Men noe fast hadde det ikke blitt nei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"De nye barna skal ikke føle seg "vel så viktige". Alle barn er like mye verdt, enten det er dine, mine eller våre."

Vel så viktige = like viktige. Du trodde vel virkelig ikke at jeg mente at de "nye" barna var viktig_ere_?

:-)

Nei, egentlig ikke. Men dette er slike uheldige (og som regel ikke vondt mente) formuleringer som man bør passe seg for, spesielt når barna hører.

Ellers er vi enige :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok en fordel for forholdet, vil jeg tro.

Så absolutt. Jeg hadde da også blitt aldeles utkjørt om jeg skulle hatt aleneansvaret ungene 100% av tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mine-dine-og-våre

Selvfølgelig skal dere reise!

Vi har mine,dine og våre barn og jeg kjenner problemstillingen.

Min datter reiser på ferie med sin far fordi vi ikke har råd eller kapasitet til å reise noe sted nå.

Min manns barn reiser med sin mor og våre barn får ikke dratt noe sted fordi vi holder på med husbygging. Våre barn er små, men når de blir større så kommer vi nok til å ta oss en ferie utenlands. Det blir uten min manns barn.

Vi er så mange, 8 stk med alle ungene, at vi ikke har mulighet til å reise med alle. Nå er situasjonen slik at hans barn ikke ønsker å dra med andre enn sin mor, men hadde de ønsket å være med oss på ferie så hadde det blitt camping her i norge.

Jeg, min mann og våre barn tok oss en ferie i fjor når min datter var med sin far til syden. Skal jeg la være å reise når jeg har mulighet fordi hun da ikke får være med?Er det urettferdig for henne at hennes søsken får seg en biltur til oslo når hun er på ferie med faren? Vel, man kan ikke få alt man vil, og hun vet nettopp det.

Reis når dere har mulighet til det og med god samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...