Gå til innhold

Når man har kjempet så lenge.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har kjempet så lenge ja faktisk i 27år har jeg jobbet med meg selv.

Har prøvd det meste,

leger psykologer,psykiatrikere,

masser av medisiner,terapi i årevis.

Har også i desperasjon forsøkt healing og annet alternativt men sliter fremdeles.

Er det da rart at man kommer til et punkt da man bare vil gi opp?

Så sliten,

fungerer ikke som andre mennesker og det gjør så vondt,

lei av å ta meg sammen hele tiden.

Hvis man bare legger seg ned og gir opp hva skjer da.

Håpet er borte om at jeg noengang blir bra.

Samler på små gode øyeblikk men det blir vanskeligere med årene,blir vanskelig og se lyspunktene.

Må ikke gi opp nå men hvor får jeg krefter fra ?

Skrevet

Hva har du lyst til?

hei.

Jeg har lyst til å bli bra.

Akkurat nå virker det håpløst,

vil bare gråte.

Tror jeg er veldig sliten og da er det vanskelig og kjempe.

Vil sove,sove,sove,er så trøtt.

Skrevet

hei.

vil bare gråte.

Ikke for å grave, men hvilke skygger svever på himmelen din? Er det virkelige problemer, som hus,barn, mann osv eller er det indre vanskeligheter?

Skrevet

hei.

vil bare gråte.

Hvil deg, du:-)

Skrevet

Ikke for å grave, men hvilke skygger svever på himmelen din? Er det virkelige problemer, som hus,barn, mann osv eller er det indre vanskeligheter?

Hei.

Begge deler,

jeg har et grusomt tankekjør hele tiden.

Redsel for det meste.

Må ha full kontroll over alt.

Redd sykdom,katastrofer,alt.

Det er virkelig slitsomt,

skulle ønske jeg kunne stoppe det .

Gjest personen
Skrevet

Hei.

Begge deler,

Redsel for det meste.

Klarer du å se om det er noe bak sykdom, katastrofer og alt du er redd for? Er det noe enda dypereliggende du er redd for?

Skrevet

Hei.

Begge deler,

Redsel for det meste.

Jeg har det på samme måten. For min del så har engstelsen tatt overhånd. Jeg vet ikke hvordan dine følelser er, men for min del dreier det seg om innestengte følelser. De stundene jeg de siste årene har hatt det godt, er når jeg har har tatt igjen. Angst er bare følelser. når de blir for sterke så blir de en sort kule. (beklager det dårlige språket, jeg trener meg opp) Har du et ok forhold til dine nærmeste?

Skrevet

Klarer du å se om det er noe bak sykdom, katastrofer og alt du er redd for? Er det noe enda dypereliggende du er redd for?

Hei.

Er vel skuffet over livet jeg aldri fikk,

har vært så mye slit og nå er det sykdom i familien,sykdom som jeg vet bare blir verre.

Jeg er redd for døden selv om jeg ofte vil sove,bare sove.

Det er så mye jeg ikke har fått gjort p,g,a at angst og depresjon har stoppet meg.

Dagene bare går og går og jeg må følge med.

Vil så gjerne LEVE.

Skrevet

Jeg har det på samme måten. For min del så har engstelsen tatt overhånd. Jeg vet ikke hvordan dine følelser er, men for min del dreier det seg om innestengte følelser. De stundene jeg de siste årene har hatt det godt, er når jeg har har tatt igjen. Angst er bare følelser. når de blir for sterke så blir de en sort kule. (beklager det dårlige språket, jeg trener meg opp) Har du et ok forhold til dine nærmeste?

hei.

Har en vond klump av angst i magen.

Har latt meg utnytte av mine nærmeste i alle år.

Har nok lagt opp til det selv,skjemt dem bort.

Tør ikke bli sint,er livredd sinne,for meg er sinne noe farlig som jeg forbinder med barndommen.

Har nok mye sinne i meg men får det ikke ut.

Skrevet

hei.

Har en vond klump av angst i magen.

Har latt meg utnytte av mine nærmeste i alle år.

Har nok lagt opp til det selv,skjemt dem bort.

Tør ikke bli sint,er livredd sinne,for meg er sinne noe farlig som jeg forbinder med barndommen.

Har nok mye sinne i meg men får det ikke ut.

kanskje er det angsten. Å bli sint krever innsats, men når du har vært det, så skal jeg love deg at du føler deg mer levende enn noengang tidligere. Jeg stever også med sinnet, vet ikke hvem jeg skal bli sint på og hvem bare er hyggelig. slik er det å være et følelsesmenneske. Men, dette vet jeg av egen erfaring, og ut i fra mennesker som jeg tror er litt like deg, at når du lar sinnet få utløp så vil du få det bedre, og menneskene rundt deg kommer til å respektere deg. Selv har jeg en mor som jeg ikke har respektert nok, men når hun satte grenser, ble jeg mer glad i henne, og jeg følte meg mer skikkelig.

Skrevet

kanskje er det angsten. Å bli sint krever innsats, men når du har vært det, så skal jeg love deg at du føler deg mer levende enn noengang tidligere. Jeg stever også med sinnet, vet ikke hvem jeg skal bli sint på og hvem bare er hyggelig. slik er det å være et følelsesmenneske. Men, dette vet jeg av egen erfaring, og ut i fra mennesker som jeg tror er litt like deg, at når du lar sinnet få utløp så vil du få det bedre, og menneskene rundt deg kommer til å respektere deg. Selv har jeg en mor som jeg ikke har respektert nok, men når hun satte grenser, ble jeg mer glad i henne, og jeg følte meg mer skikkelig.

jeg må tenke på det.

Bare tanken på å bli sint gjør meg vettskremt.

Vet nok hvem jeg burde bli sint på :)

Skrevet

jeg må tenke på det.

Hva har du å tape? Jeg vet dette høres enkelt ut, selv bør jeg også bli mere sint. De gangene jeg har tatt igjen, så har livet mitt med ett blitt mye rikere. Jeg skal ikke si stå på, osv. Men dette kommer fra hjertet. Jeg skiver dette like mye for meg selv. Neste gang jeg krenkes så skal jeg svare tilbake.

Skrevet

Hva har du å tape? Jeg vet dette høres enkelt ut, selv bør jeg også bli mere sint. De gangene jeg har tatt igjen, så har livet mitt med ett blitt mye rikere. Jeg skal ikke si stå på, osv. Men dette kommer fra hjertet. Jeg skiver dette like mye for meg selv. Neste gang jeg krenkes så skal jeg svare tilbake.

Dette blir ikke lett men du,

vi prøver.

klem.

Skrevet

Dette blir ikke lett men du,

vi prøver.

klem.

klem tilbake : ) (jeg er ikke så gal som jeg virker, men er ensom, og har blitt krenket veldig mye) du sier i fra til et menneske, og det skal jeg også gjøre.

Skrevet

klem tilbake : ) (jeg er ikke så gal som jeg virker, men er ensom, og har blitt krenket veldig mye) du sier i fra til et menneske, og det skal jeg også gjøre.

hallo.

Synes du høres riktig klok ut jeg :)

Vondt og føle seg ensom.

Vi snakkes.

[email protected].

Gjest dama på 27 år
Skrevet

Hei.

Er vel skuffet over livet jeg aldri fikk,

har vært så mye slit og nå er det sykdom i familien,sykdom som jeg vet bare blir verre.

Jeg er redd for døden selv om jeg ofte vil sove,bare sove.

Det er så mye jeg ikke har fått gjort p,g,a at angst og depresjon har stoppet meg.

Dagene bare går og går og jeg må følge med.

Vil så gjerne LEVE.

Jeg har tenkt akkurat som deg i mange måneder nå. Jeg begynte å lure en stund om det var jeg som hadde skrevet dette. Jeg er også 27 år og føler jeg har prøvd alt og kjempet nok. Men i dag har jeg en god dag. Fikk en krisetime med psykologen i dag. Han sa at han kunne være der for meg så lenge jeg ville, og det varmet. I tilegg har jeg bestemt meg for å prøve med medisiner noen uker å se om det hjelper. Jeg ringte også på jobb og sa jeg ville ta en tur på torsdag og hjelpe til med forfallende arbeid. Det var tydelig at jeg var savnet.

Nå lurer jeg på om jeg skal prøve å reise jorden rundt eller kanskje ri gjennom Alaska... Jeg skal finne meg et ny drømm, som skal holde meg oppe. Kanskje har du også en? Ingenting er umulig...

Skrevet

Jeg har tenkt akkurat som deg i mange måneder nå. Jeg begynte å lure en stund om det var jeg som hadde skrevet dette. Jeg er også 27 år og føler jeg har prøvd alt og kjempet nok. Men i dag har jeg en god dag. Fikk en krisetime med psykologen i dag. Han sa at han kunne være der for meg så lenge jeg ville, og det varmet. I tilegg har jeg bestemt meg for å prøve med medisiner noen uker å se om det hjelper. Jeg ringte også på jobb og sa jeg ville ta en tur på torsdag og hjelpe til med forfallende arbeid. Det var tydelig at jeg var savnet.

Nå lurer jeg på om jeg skal prøve å reise jorden rundt eller kanskje ri gjennom Alaska... Jeg skal finne meg et ny drømm, som skal holde meg oppe. Kanskje har du også en? Ingenting er umulig...

Hei.

Er nok mye eldre enn 27 jeg men har hatt psykiske problemer i 27 år.

Flott at du kan kjempe og du er ung så gjør noe med planene dine,årene går fort.

Søker man hjelp tidlig er jo sjansene for og bli bra større.

Håper du får turen din og mange andre flotte opplevelser.

Jeg skal prøve og kjempe jeg også så kommer jeg nok opp denne gangen også

klem.

bugge -jenta
Skrevet

jeg må tenke på det.

MBO, kjære deg!

Fikk så vondt av å lese inlegget. Skal rydde litt i huset så mannen min ikke får hetta, skriver noen ord senere.

Klem

bugge -jenta
Skrevet

Hvil deg, du:-)

Hei!

Vil bare si at nå har jeg meldt ham, og han ringer meg over 17. mai. Han håper også på å være på jobb igjen i løpet av juni, så nå krysser jeg fingre.

Håper du får en grei 17. mai.

Selv er jeg i det "handikappede" slaget hvor jeg ikke klarer å gå i tog og slikt, fordi det "hormonelle" falt seg slik, og da blir jeg ekstra ille. Kjenner et ekstra sting i hjertet over det. Men jeg skal prøve å komme meg til plassen rett før toget slutter, så jeg får heiet litt, og vært med på lekene. God gammeldags 17. mai her, akkurat som barndommens.

Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...