Gå til innhold

HVORFOR BLE MITT INNLEGG SLETTET???


Gjest lurer veldig

Anbefalte innlegg

Gjest lurer veldig

i går skrev jeg et innlegg om avføringspiller her på DOL, men i dag var det sletta...

hvorfor?? det var vel ikke noe galt i det innlegget???

hvis det spm er feil, hva er da rett????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest webmaster

Det ble slettet fordi det ikke skal utveksles noen former for slankemetoder på dette forumet. Og siden du spurte på dette forumet antok jeg at det var i den forbindelse du skulle bruke informasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurer veldig

Det ble slettet fordi det ikke skal utveksles noen former for slankemetoder på dette forumet. Og siden du spurte på dette forumet antok jeg at det var i den forbindelse du skulle bruke informasjonen.

feil!! jeg skulle IKKE misbruke det. kanskje jeg spurte i feil forum og da beklager jeg det, men jeg har ikke sf, trenger det på grunn av forstoppelse!!!

sorry at jeg spurte i feil forum!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...