Gå til innhold

Hva er du mest redd for?


Gjest Princess Peach

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach

Jeg er veldig husredd, og er mest redd for gjenferd og slike dustete ting. Likevel faller det meg ikke inn å være redd for innbrudd og voldtektsmenn, og jeg kan gjerne gå alene hjem fra byen når det er mørkt.

Har du noen irrasjonelle ting du er redd for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 323
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ShitDiddelyDo

    31

  • Angelica :o)

    25

  • Mary Poppins

    17

  • Sofline

    16

Gjest sjøstjerna

Edderkopper. Greit å se på med _sammenknepne_ øyne, men jeg får fullstendig panikk om noen forsøker kaste dem på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille bethen

Jeg _kan_ være husredd. Jeg merker fort om jeg føler meg trygg i et hus. Har ingenting å si om det er gammelt eller nytt, men store hus er mer skumle enn små. Likevel må det være noe spesielt der for at jeg ikke skal føle meg trygg.

Jeg er redd for døden.

Jeg er redd mus og rotter og det meste av kryp. Verste marerittet er å få en rotte på fanget.

Jeg er redd for det overnaturlige.

Jeg er redd for å stryke på eksamen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Princess Peach

Ballonger :-o

Min største skrekk er å måtte blåse opp en ballong til den sprekker...huttetu...

Hehe, merkelig. Men det er nok heldigvis ikke den fobien som hemmer deg mest i dagliglivet, kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jeg er ikke redd for mennesker.

Men jeg er som deg. Skeptisk for overnaturlige ting. Det er utrolig hvordan tankene kan drive ap med meg i ny og ne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Jeg _kan_ være husredd. Jeg merker fort om jeg føler meg trygg i et hus. Har ingenting å si om det er gammelt eller nytt, men store hus er mer skumle enn små. Likevel må det være noe spesielt der for at jeg ikke skal føle meg trygg.

Jeg er redd for døden.

Jeg er redd mus og rotter og det meste av kryp. Verste marerittet er å få en rotte på fanget.

Jeg er redd for det overnaturlige.

Jeg er redd for å stryke på eksamen.

Å ja! Enig i det meste her, unntatt rotter. Biller og edderkopper, derimot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Jeg er ikke redd for mennesker.

Men jeg er som deg. Skeptisk for overnaturlige ting. Det er utrolig hvordan tankene kan drive ap med meg i ny og ne.

Ja... Det er IKKE morsomt kombinert med en meget aktiv og makaber fantasi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bittelitt flau

Ja. Vingene går ann. Men resten...

Ursj.

Jeg ELSKET boken "lille larven aldri mett", helt til det ekle krypet ble til en sommerfugl.

*Grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Edderkopper. Greit å se på med _sammenknepne_ øyne, men jeg får fullstendig panikk om noen forsøker kaste dem på meg.

Wæææh, ja! Edderkopper er skumle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke redd for mennesker.

Men jeg er som deg. Skeptisk for overnaturlige ting. Det er utrolig hvordan tankene kan drive ap med meg i ny og ne.

Ville kanskje trodd du ville hatt en viss redsel for plutselig å begynne å digge Vikingarna og slikt jeg da ;-)

Men slik er kanskje litt off topic i denne sammenhengen...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, merkelig. Men det er nok heldigvis ikke den fobien som hemmer deg mest i dagliglivet, kanskje.

Hehe, det har du rett i! Hemmer meg noe mer i det festlige livet, men jeg overlever greit ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heffalumpen

Ondskapsfulle mennesker. Men det er jo ikke irrasjonelt

Er ikke redd noe irrasjonelt som jeg husker i farta, måtte være svære edderkopper eller små ting som det kryr og myldrer av ---irrhhh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Hehe, det har du rett i! Hemmer meg noe mer i det festlige livet, men jeg overlever greit ;-)

Hehe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thekla84

Jeg er redd for monstre selv om jeg vet at de ikke finnes. Derfor ligger samboeren min i den siden av dobbelsenga som er nærmest døren. Skulle det komme monstre, så tar de ham først!

Ellers er jeg redd for høye lyder og folk som tar meg på ørene. Og tannlegen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Jeg har høydestrekk. Jeg kan godt kjøre i full fart ned en slalombakke (da har jeg kontroll), men jeg kunne aldri ha hoppet i fallskjern eller hoppet i strikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Ondskapsfulle mennesker. Men det er jo ikke irrasjonelt

Er ikke redd noe irrasjonelt som jeg husker i farta, måtte være svære edderkopper eller små ting som det kryr og myldrer av ---irrhhh

Brr, ja. Småkryp er ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...