Gå til innhold

Hva er du mest redd for?


Gjest Princess Peach

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach

Jeg har høydestrekk. Jeg kan godt kjøre i full fart ned en slalombakke (da har jeg kontroll), men jeg kunne aldri ha hoppet i fallskjern eller hoppet i strikk.

Nei, samme her. Blir svimmel hvis jeg står og ser ned fra et høyt sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 323
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ShitDiddelyDo

    31

  • Angelica :o)

    25

  • Mary Poppins

    17

  • Sofline

    16

ShitDiddelyDo

Ville kanskje trodd du ville hatt en viss redsel for plutselig å begynne å digge Vikingarna og slikt jeg da ;-)

Men slik er kanskje litt off topic i denne sammenhengen...?

Nja. Det at jeg skal falle for Vikingarna er langt mindre sannsynlighet enn at jeg blir kidnappet av Freddie Krueger. Så det ville vært en svært ubegrunnet frykt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heffalumpen

Jeg er redd for monstre selv om jeg vet at de ikke finnes. Derfor ligger samboeren min i den siden av dobbelsenga som er nærmest døren. Skulle det komme monstre, så tar de ham først!

Ellers er jeg redd for høye lyder og folk som tar meg på ørene. Og tannlegen!

Tenk hvis monsteret valgte å komme inn vinduet da? (*slem*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Jeg er redd for monstre selv om jeg vet at de ikke finnes. Derfor ligger samboeren min i den siden av dobbelsenga som er nærmest døren. Skulle det komme monstre, så tar de ham først!

Ellers er jeg redd for høye lyder og folk som tar meg på ørene. Og tannlegen!

He he... Minner meg om da jeg var liten, jeg kunne IKKE ligge med ryggen ut mot rommet, for da så jeg ikke eventuelle skumlinger som kunne komme og ta meg. Og døra til soverommet måtte være oppe så jeg kunne høre de voksne prate på stua.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mom33

Jeg er aller mest redd for elg. Jeg er pissredd når jeg går/løper i skogen, gjør det ikke med mindre jeg vet det er flere mennesker i "løypa" mi.

Dernest er jeg livredd for å gå opp trapper som har åpne trinn - om det er mørkt i rommet jeg går fra.

Til sist - mus...

Voldtektsmenn og slikt skremmer meg ikke, verken i skogen eller i byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Ja... Det er IKKE morsomt kombinert med en meget aktiv og makaber fantasi.

Jeg har et helvete hver gang jeg skal gå i mørke korridorer etter at jeg har sett en eller annen grøsser. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ballonger :-o

Min største skrekk er å måtte blåse opp en ballong til den sprekker...huttetu...

Kom på en ting til. Jeg liker ikke å ligge med armer og ben utenfor dyna om natten :-o Tror at noen kan komme å plukke på meg. Har nok sett for mange episoder av Brødrene Dahl som barn... Det hender jeg våkner av at jeg er litt varm :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bittelitt flau

Hvorfor det?

Er ikke helt sikker. Men de skremmer vettet av meg hvis de har kurs rett mot meg. Og jo flere farger de har, jo verre er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heffalumpen

He he... Minner meg om da jeg var liten, jeg kunne IKKE ligge med ryggen ut mot rommet, for da så jeg ikke eventuelle skumlinger som kunne komme og ta meg. Og døra til soverommet måtte være oppe så jeg kunne høre de voksne prate på stua.

Jeg måtte ha på fullt lys jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Jeg er aller mest redd for elg. Jeg er pissredd når jeg går/løper i skogen, gjør det ikke med mindre jeg vet det er flere mennesker i "løypa" mi.

Dernest er jeg livredd for å gå opp trapper som har åpne trinn - om det er mørkt i rommet jeg går fra.

Til sist - mus...

Voldtektsmenn og slikt skremmer meg ikke, verken i skogen eller i byen.

Tenker aldri på elg når jeg går i skogen, men det hender jeg er obs på hoggorm.

Ja, tenk hvis noe (!) stikker hånden mellom trinnene og griper deg rundt ankelen når du går opp trappa! Det er dritskummelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Jeg har et helvete hver gang jeg skal gå i mørke korridorer etter at jeg har sett en eller annen grøsser. :)

Jeg kan ikke se grøssere lenger. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Kom på en ting til. Jeg liker ikke å ligge med armer og ben utenfor dyna om natten :-o Tror at noen kan komme å plukke på meg. Har nok sett for mange episoder av Brødrene Dahl som barn... Det hender jeg våkner av at jeg er litt varm :-)

Ja, den episoden med det bildet var SKITSKUMMEL! Herregud, hadde nerver lenge etterpå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jeg er også redd for å fly. Men det er ikke en irrasjonell frykt. Jeg har også lettere høydeskrekk.

Så du kan bare tenke deg hvordan jeg har det i et fly like etter at jeg har sett Ghostbusters på dvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Princess Peach

Er ikke helt sikker. Men de skremmer vettet av meg hvis de har kurs rett mot meg. Og jo flere farger de har, jo verre er det.

Det er jo ikke merkeligere enn å være redd for edderkopper, bare litt mer uvanlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Jeg er også redd for å fly. Men det er ikke en irrasjonell frykt. Jeg har også lettere høydeskrekk.

Så du kan bare tenke deg hvordan jeg har det i et fly like etter at jeg har sett Ghostbusters på dvd.

Er Ghostbusters flyskrekk-fremmende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den episoden med det bildet var SKITSKUMMEL! Herregud, hadde nerver lenge etterpå. :)

Jeg har nerver fortsatt :-o Den episoden burde vært stoppet! Ja, det burde den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Personifica

Jeg er redd for paranormale fenomener.Og jeg er redd for å bli utsatt for en fæl ulykke. Og jeg er ofte redd når jeg er alene. Jeg kan ALDRI dusje om kvelden hvis jeg er alene hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Jeg kan ikke se grøssere lenger. :/

grøssere?

usj.

nei. Da må lyden på TV'n stenges. Ikke får jeg så mye med meg av filmen heller. Uten lyd. Og med ofte gjenlukte øyne.

Så ingen grøsser for meg, takk.

Vil jo sove også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Er Ghostbusters flyskrekk-fremmende?

Nei. Men det er spøkelser i den. Flyet er skummelt sånn generelt. Og flyet er høyt oppe i lufta.

Det er 3 av 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Personifica

Jeg er også redd for å fly. Men det er ikke en irrasjonell frykt. Jeg har også lettere høydeskrekk.

Så du kan bare tenke deg hvordan jeg har det i et fly like etter at jeg har sett Ghostbusters på dvd.

Jeg var aldri redd for å fly før, men er blitt litt nervøs (ikke mye) etter at jeg fikk barn. Av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...