Gå til innhold

Hva er du mest redd for?


Gjest Princess Peach

Anbefalte innlegg

Gjest PandaMiranda

Flisa var så vennlig og spadde opp et bilde til meg, og det var jaggu meg du også! :) Takk!

Bare hyggelig!

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 323
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ShitDiddelyDo

    31

  • Angelica :o)

    25

  • Mary Poppins

    17

  • Sofline

    16

thinkerbell

Huff. Jeg snudde en gang da jeg skulle sykle forbi en flokk kuer på en trang skogssti. Turte ikke. Vet de er dumme, og dumme ting på flere hundre kilo er skumle. Dessuten vet jeg ikke om kuer angriper i flokk eller en og en. Disse var i flokk.

Du har sett The Grudge du også, ja. :)

Når det gjelder fly er vi enige. Jeg flyr heller ikke edru. Der går grensen.

Ikke det at jeg tror det går så jævla mye bedre om vi styrter når jeg er dritings, men av en eller annen grunn innbiller jeg meg det. :)

*lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Bra jeg oppdaget denne tråden! Nå har jeg noe å gjøre hele natten;dvs. fortelle om alle mine irrasjonelle redsler;) Neida. Men jeg kan jo ta noen av dem:

Jeg er livredd for blod. Blodprøver, blodsøl..da svartner det for meg.

Jeg har også en veldig irrasjonell haiskrekk. Jeg tør ikke bade på hytta(i Norge, ja!) engang, fordi jeg er så redd for haier. Men jeg skylder bare på svimanetener, haha

Veps, humler og bier=skjelve

Leger og sykehus/sykehjem gir meg angst. Vet ikke hvorfor, men kanskje det har noe med at hver gang jeg har vært på sykehus har det vært for å besøke alvorlig syke/døende familiemedlemmer?

En annen uforklarlig ting er at jeg nesten tisser på meg om jeg møter en politibil når jeg er ute og kjører selv. Jeg er livredd for å bli stoppet i kontroll el.l., enda jeg ALDRI har gjort noe ulovlig, og har et blendahvitt rulleblad.

Mye rart en kan være redd for!

Ååå haiskrekk har jeg også!!! Mitt aller aller aller verste mareritt er å være langt ute i havet uten muligheter til å svømme til land, og oppdage en haifinne. Heldigvis hadde jeg nok dødd av sjokk/redsel før haien rakk angripe meg.

Men samtidig er jeg veldig fascinert av hai, kanskje til og med noe syklig fascinert av hai. Jeg elsker alle hai filmer, og har til og med lastet ned real sharkattacks på nettet. Hmm jeg driver med mye rart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stor, og litt liten...

Har det akkurat som deg, jeg! Klarer ikke helt å rasjonalisere det, heller. Men sånn er det vel for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...