Gå til innhold

Hva er du mest redd for?


Gjest Princess Peach

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach

Først og fremst at noen jeg er glad i skal dø. Dernest at jeg skal komme til å skade små barn.

Det kan derfor virke som om jeg er redd barn, men det er jeg egentlig ikke.

:-/

Uffda, det hørtes jo litt trist ut. Hvorfor tror du at du kommer til å skade små barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 323
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ShitDiddelyDo

    31

  • Angelica :o)

    25

  • Mary Poppins

    17

  • Sofline

    16

Gjest Princess Peach

Dukker. Apekattdukker, eller menneskedukker. Speeeesielt de gamle og slitte...!

Grøss og gru.

Porselensdukker er dritskumle! Husker du serien "Malstrøm"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

ikke sant. dersom de har en mor som kryper rundt på gulvene med langt sort hår så er det jo bare å legge bena på nakken å løpe.

Iiiiiik! Håret mitt står rett opp nå, seriøst! Har ikke sett The Grudge, men små japanske jenter som kryper ut av tv'en er sikkert like skummelt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Ser man! da er vi jo faktisk flere!! Kanskje vi skulle starte en klubb;)

Men i disse tider, da øgler dukker opp av do i private hjem, skulle det ikke forundre med om en norsk fjord ble neste åsted for haisommer....!

Hihi, det tviler jeg egentlig på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aina E

Porselensdukker er dritskumle! Husker du serien "Malstrøm"?

Nei, men jeg husker pompel og pilt, jeg kan til og med føle hvordan de lukter.

Mammaen min har et par grufulle på hytta og jeg holder meg laangt unna lekeavdelinger på loppemarked...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Nei, men jeg husker pompel og pilt, jeg kan til og med føle hvordan de lukter.

Mammaen min har et par grufulle på hytta og jeg holder meg laangt unna lekeavdelinger på loppemarked...

*grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Persille

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1148689451' post='3133984]

Ok.

Jeg er bare veldig nærtagende for tiden :/

Skjønner det - men innerst inne vet du at jeg ikke mente det vondt, du vet jo hva jeg mener om deg sånn ellers :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Øh.. jeg bare påpeker at du kanskje ikke har et bra forhold jeg, men et avhengighetsforhold og det er ikke bra. Man kan trekke det for langt med at det skal være "bra" også vet du. Du mangler fullstendig nyanser i livet. Kanskje mammaen din kan forklare deg litt hvordan ting funker?

Klart jeg vet at andre kan ha det annerledes enn meg, men jeg vet da også at ikke alt er bra heller.

Det er mulig MP sitt forhold til moren ikke er normalt, men det har iallefall gitt henne er porsjon normal folkeskikk enkelte andre ikke har fått. Så noe godt har det kommet ut av det!

Og MP; du vet hvor jeg står ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellipse

Men når jeg tenker etter er ikke min frykt irrasjonell. Ikke frykten for gærne gjedder. De eier ingen skam. Jeg husker jeg svømte under vann en gang og møtte på en. Like foran meg. Den fantes ikke redd. Og jeg vet at gjedder tiltrekkes av plasking.

Dessuten har jeg en piercing på et utsatt sted, og jeg innbiller meg at den kan ha den samme effekten som en blinkende sluk. Jeg har derfor ingen planer om å teste ut min teori om at gjedda kan bite på. :)

:D Vel, noen tar plastiske operasjoner for å ligne på kattedyr, andre (du) gjør seg selv om til fiskekrok. Hvor lurt er det..dere får ha dere selv å takke om dere blir spist av gedder eller japanere eller noe annet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thekla84

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1148590321' post='3131628]

Unnskyld at jeg ler. Men det med monstre og samboern var utrolig bra!!

Hehe ;) jah, men han ligger faktisk nærmest døren på grunn av det, så jeg gruer meg til han reiser i militæret og jeg må ligge alene. Men da ligger jo faktisk babyen nærmest døra da :P Og han er jo ikke redd for noe tror jeg ;)

Forresten, er dette M.Angelica? eller bare Angelica?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angelica :o)

Hehe ;) jah, men han ligger faktisk nærmest døren på grunn av det, så jeg gruer meg til han reiser i militæret og jeg må ligge alene. Men da ligger jo faktisk babyen nærmest døra da :P Og han er jo ikke redd for noe tror jeg ;)

Forresten, er dette M.Angelica? eller bare Angelica?

Det er meg, ja. Har fjernet første bokstav bare ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Tja, det gikk mange rykter om at den gamle båtsmannen som døde ombord gikk igjen. Og ca. på 10 årsdagen etter at han døde skjedde det noe jeg ennå ikke kan finne noen naturlig forklaring på. Jeg ander ikke hvorfor jeg ikke ble livredd.

Hva opplevde du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva opplevde du da?

På en nattevakt, i veldig vindstille vær, begynte plutselig skipsklokka (skoleskip, så det var ganske gammeldags) å slå ganske kraftig og i takt 10-12 ganger.

Vakthavende styrmann og to til hørte det også. Det var ingen i nærheten av klokka, og ikke mulig å snike seg vekk fra den uten at jeg hadde sett vedkommende fra der jeg stod.

Overstyrmannen kom rasende opp fra lugaren fordi det var noen som slo på klokka uten om tiden man skulle slå glass (slag på klokka hver halvtime-antallet avhenger av klokkeslett). Han mente vi drev og tullet med ham... han var veldig spøkelsesredd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen

På en nattevakt, i veldig vindstille vær, begynte plutselig skipsklokka (skoleskip, så det var ganske gammeldags) å slå ganske kraftig og i takt 10-12 ganger.

Vakthavende styrmann og to til hørte det også. Det var ingen i nærheten av klokka, og ikke mulig å snike seg vekk fra den uten at jeg hadde sett vedkommende fra der jeg stod.

Overstyrmannen kom rasende opp fra lugaren fordi det var noen som slo på klokka uten om tiden man skulle slå glass (slag på klokka hver halvtime-antallet avhenger av klokkeslett). Han mente vi drev og tullet med ham... han var veldig spøkelsesredd.

Spooky!

Men jeg ser at det var morsomt å ha opplevd det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

:D Vel, noen tar plastiske operasjoner for å ligne på kattedyr, andre (du) gjør seg selv om til fiskekrok. Hvor lurt er det..dere får ha dere selv å takke om dere blir spist av gedder eller japanere eller noe annet;)

Jeg kommer i hvert fall ikke til å utfordre skjebnen ved å bade naken. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, samme som meg det. Men jeg tør ikke støvsuge edderkoppene, jeg er redd for at de formerer seg inni der!

Man må selvfølgelig hive støvsugerposen med en gang etterpå :o)

Jeg sverger til selvlukkende støvsugerposer - da er jeg litt tryggere på at ingen smådjevler klarer å smette ut igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Man må selvfølgelig hive støvsugerposen med en gang etterpå :o)

Jeg sverger til selvlukkende støvsugerposer - da er jeg litt tryggere på at ingen smådjevler klarer å smette ut igjen..

Det er jo ikke alltid støvsugerposen er full når man skal ta en slik jævel, og jeg gidder ikke å løpe og kjøpe støvsugerposer i ett sett. :)

Heldigvis er det ikke så mange edderkopper her da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spooky!

Men jeg ser at det var morsomt å ha opplevd det :-)

De som hørte historien etterpå syntes det var mest spooky... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thekla84

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1148835658' post='3135954]

Det er meg, ja. Har fjernet første bokstav bare ;)

Hihi ;) ja da så :) Jeg føler meg så travel for tiden. Babyen sover en del, men når han ikke sover, så krever han at jeg bærer ham med meg overalt omtrent. Så jeg har liten tid til å være på nettet egentlig, men det kommer seg nok etterhvert som vi får en rytme sammen ;) Håper alt er bra med deg, vi må jo prøve å snakkes på msn en dag, selv om det er _jeg_ som ikke er flink til å logge på ;) sorry! ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PandaMiranda

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1148668721' post='3133262]

Enig!

Vi kunne vel egentlig bare ha startet vårt eget parti....? ;)

God idé. Det kunne hete "Snill Valgallianse" (SnV) med undertittelen: "De Snilles Parti".

Hovedparolen heter selvsagt "Husarrest til alle slemminger!"

:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...