Gå til innhold

Hva er du mest redd for?


Gjest Princess Peach

Anbefalte innlegg

Gjest majorita

Kjempe bra innlegg! Jeg er så enig med deg!

Det morsomme er at i mitt opprinnelig innlegg indikerer jeg at mange har fordommer mot at andre har et godt forhold til familie og at det har blitt litt tabu og snakke om det. Og dette ble nettopp bevist her ;)

Man kan fint ha et godt forhold til famile uten å måtte snakke med mammaen sin hver dag. Jeg har et bra forhold til min familie jeg, men orker ikke henge i puppene til mor mer for det.

Det er faktisk ikke enten eller, enten kontakt hver dag eller et dårlig forhold. Gode forhold tilsier ikke at man er avhengig av foreldre det.

Du har et litt sort hvitt vridd syn på livet skjønner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 323
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ShitDiddelyDo

    31

  • Angelica :o)

    25

  • Mary Poppins

    17

  • Sofline

    16

Mary Poppins

Hva vet du om jeg er 14 i hodet? Bare fordi jeg synes at mamma-dalter har et problem? Er du hårsår også?

Fordi du ikke klarer å forstå at ikke alle er som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest majorita

Fordi du ikke klarer å forstå at ikke alle er som deg.

Øh.. jeg bare påpeker at du kanskje ikke har et bra forhold jeg, men et avhengighetsforhold og det er ikke bra. Man kan trekke det for langt med at det skal være "bra" også vet du. Du mangler fullstendig nyanser i livet. Kanskje mammaen din kan forklare deg litt hvordan ting funker?

Klart jeg vet at andre kan ha det annerledes enn meg, men jeg vet da også at ikke alt er bra heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Man kan fint ha et godt forhold til famile uten å måtte snakke med mammaen sin hver dag. Jeg har et bra forhold til min familie jeg, men orker ikke henge i puppene til mor mer for det.

Det er faktisk ikke enten eller, enten kontakt hver dag eller et dårlig forhold. Gode forhold tilsier ikke at man er avhengig av foreldre det.

Du har et litt sort hvitt vridd syn på livet skjønner jeg.

Men hvorfor er det galt å ha kontakt (sms eller telefon) med moren sin på et daglig basis? Tror du det skader meg eller andre?

Hvor skriver jeg at jeg henger i puppene til moren min? Jeg ser henne ganske sjeldent, jeg lever et helt selvstendig liv, jeg flyttet hjemmefra i en ung alder. Så hva_er_problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Øh.. jeg bare påpeker at du kanskje ikke har et bra forhold jeg, men et avhengighetsforhold og det er ikke bra. Man kan trekke det for langt med at det skal være "bra" også vet du. Du mangler fullstendig nyanser i livet. Kanskje mammaen din kan forklare deg litt hvordan ting funker?

Klart jeg vet at andre kan ha det annerledes enn meg, men jeg vet da også at ikke alt er bra heller.

Og der beviste du at du bare er et doltroll.

Hadet bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest majorita

Men hvorfor er det galt å ha kontakt (sms eller telefon) med moren sin på et daglig basis? Tror du det skader meg eller andre?

Hvor skriver jeg at jeg henger i puppene til moren min? Jeg ser henne ganske sjeldent, jeg lever et helt selvstendig liv, jeg flyttet hjemmefra i en ung alder. Så hva_er_problemet?

Du er jo tydeligvis avhengig av henne siden du må ha kontakt hver dag, det er ikke bra. Evt har du ingen andre venner eller en kjæreste som kan støtte deg, det er heller ikke bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Princess Peach

Edderkopper!

Men jeg begynner å bli litt "flinkere" nå. og kan faktisk la de gå på hånden min hvis jeg "skjerper" meg.

Alt annet av slanger og annet "kryp" har jeg intet problem med...:-)

Huff, jeg lar aldri en edderkopp gå på meg! Modig du. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Du er jo tydeligvis avhengig av henne siden du må ha kontakt hver dag, det er ikke bra. Evt har du ingen andre venner eller en kjæreste som kan støtte deg, det er heller ikke bra!

Å joda jeg har det veldig bra:) Og jeg har alt du nevner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Nei, det er ikke noe moro å bli skremt.

Men hvis det er ekstra plagsomt for deg, går det kanskje an å gå i terapi for å prøve å redusere plagene? Eller er det ikke så ille at det gjør noe?

Nei, det hemmer meg ikke akkurat i det daglige, da. :) Og jeg må jo le av meg selv som er så mørkredd selv om jeg er voksen. Bare jeg holder meg unna det skumle, så går det nok bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virket det godlynt, da kanskje?

Tja, det gikk mange rykter om at den gamle båtsmannen som døde ombord gikk igjen. Og ca. på 10 årsdagen etter at han døde skjedde det noe jeg ennå ikke kan finne noen naturlig forklaring på. Jeg ander ikke hvorfor jeg ikke ble livredd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er redd for edderkopper og andre småkryp også, men edderkopper er verst. Aner ikke hvorfor egentlig - de er jo ikke farlige disse som vi har i norge. Men jeg tør å ta dem med støvsugeren eller dopapir da, er ikke verre enn det :o)

Og så er jeg aldri så lite husredd, men der er jeg blitt mye mye bedre med årene. Bare et lite snev av angst for monstre under senga nå.. Det ble nok altfor mange skrekkfilmer i tenårene, de henger litt igjen i underbevisstheten. Jeg liker jo skrekkfilmer da, så det er min egen feil :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Jeg er redd for edderkopper og andre småkryp også, men edderkopper er verst. Aner ikke hvorfor egentlig - de er jo ikke farlige disse som vi har i norge. Men jeg tør å ta dem med støvsugeren eller dopapir da, er ikke verre enn det :o)

Og så er jeg aldri så lite husredd, men der er jeg blitt mye mye bedre med årene. Bare et lite snev av angst for monstre under senga nå.. Det ble nok altfor mange skrekkfilmer i tenårene, de henger litt igjen i underbevisstheten. Jeg liker jo skrekkfilmer da, så det er min egen feil :o)

Hehe, samme som meg det. Men jeg tør ikke støvsuge edderkoppene, jeg er redd for at de formerer seg inni der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gleder meg til at vi skal ut og drikke øl på Løkka i sommer. :)

Nå er jeg hjemme igjen så nå kan vi stikke ut :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke biopsi veldig vondt? Jeg har tatt det en gang, men da fikk jeg bedøvelse, heldigvis! Fikk helt fnatt da jeg så den nåla de skulle stikke i meg.

Vet ikke. Jeg vil ikke ta, jeg stikker av når jeg ser den tjukke nåla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angelica :o)

Stille sex? Hva er vitsen da? Nå er du kjedelig...

Du er bare misunnelig du ;)

Ja, jeg er kanskje det. Spesielt i disse dager :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angelica :o)

He-he... Den var god... Skal vi fremme det som et politisk forslag...?

Enig!

Vi kunne vel egentlig bare ha startet vårt eget parti....? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grøss, noe så skummelt. Jeg er glad det ikke spøker her jeg. Håper det ikke gjør det, iallfall. :)

Du kan få låne sønnen min en helg, så finner du fort ut om du har noen i hus. Han har virkelig draget på dem;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Du kan få låne sønnen min en helg, så finner du fort ut om du har noen i hus. Han har virkelig draget på dem;-)

Nei, ellers takk. Hvis det er noen spøkelser her, vil jeg helst ikke vite det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...