Gå til innhold

Hva er du mest redd for?


Gjest Princess Peach

Anbefalte innlegg

Angelica :o)

Kanskje det... hehe.. Noen strøk liker jeg ikke engang på dagtid. Etter at butikkene har stengt er det skummelt. (For hva har normale folk å gjøre i byen når butikkene er stenge...?)

Det skjønner ikke jeg heller. Alle skumle menn burde holde seg inne etter stengetid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 323
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ShitDiddelyDo

    31

  • Angelica :o)

    25

  • Mary Poppins

    17

  • Sofline

    16

Tenke seg til hva vi vokste opp med.

Forvokste bikkjer, Trond Viggo som løper rundt inne i diverse tarmer før han susser på en stor flodhest, Pompel og kompisen hans...

Alt i alt har vi vel kommet bedre ut av det enn noen kunne tørre å håpe på ;-) Synes det sier en del om oss, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min er redd for frosker, men det begynner uheldigvis å gå over nå. :)

Oi, det hadde jeg glemt, kjæresten min er også redd for frosker. Er det en manneting tro?

Der vi bodde før hadde vi ofte døra ut til terassen oppe om kvelden. En kveld ropte han på meg og så "kom og se". Jeg trodde det var en slange som var på vei inn døra (min største fobi), og hylskrek før jeg skjønte det var en frosk. Han var ikke høy i hatten da han bretta ut tometerstokken og dyttet den ut og lukket døra. Han skulle jo være mann nok til å ta seg av den selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angelica :o)

Jeg vil nok gå så langt som til å si at det _er_ synd på deg når det gjelder disse tingene.

Men du er jo så sterk ellers.

Stay cool!

Takk kjære Gydamor. Litt støtte hjelper så meget :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er livredd for fart. Huff! Jeg liker meg best i sakte fart, jeg. Rusletempo er aller best;-) Er ikke skapt for å fyke rundt på motorveier, i fly eller sinnsyke tivolimaskiner. Ja til en langsom verden!

Husspøkelset vårt er jeg ikke redd for, for sønnen min sier at hun er snill bortsett fra når hun ikke lar ham få sove i fred:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Jeg er livredd for fart. Huff! Jeg liker meg best i sakte fart, jeg. Rusletempo er aller best;-) Er ikke skapt for å fyke rundt på motorveier, i fly eller sinnsyke tivolimaskiner. Ja til en langsom verden!

Husspøkelset vårt er jeg ikke redd for, for sønnen min sier at hun er snill bortsett fra når hun ikke lar ham få sove i fred:-)

Har du et husspøkelse?! Hvordan arter det seg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Oi, det hadde jeg glemt, kjæresten min er også redd for frosker. Er det en manneting tro?

Der vi bodde før hadde vi ofte døra ut til terassen oppe om kvelden. En kveld ropte han på meg og så "kom og se". Jeg trodde det var en slange som var på vei inn døra (min største fobi), og hylskrek før jeg skjønte det var en frosk. Han var ikke høy i hatten da han bretta ut tometerstokken og dyttet den ut og lukket døra. Han skulle jo være mann nok til å ta seg av den selv.

Hehe, utrolig bra! Jeg og kjæresten gikk på en skogssti en gang, og plutselig satte han i et voldsomt hyl, jeg skvatt som bare det, for jeg trodde han så en orm! Så var det bare et løvblad som LIGNET på en frosk! HA HA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1148593252' post='3131852]

..det var det da..

Kanskje jeg burde leie meg en bodyguard?

Det er nok best for helsa. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan komme og passe på alle oss reddharene! :)

Ja, jeg får fyke rundt fra den ene til den andre og tilbake igjen til den ene før jeg tar den andre igjen og så videre og videre til jeg blir trøtt og ser spøkelser ...

DA blir jeg redd, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Princess Peach

Ja, jeg får fyke rundt fra den ene til den andre og tilbake igjen til den ene før jeg tar den andre igjen og så videre og videre til jeg blir trøtt og ser spøkelser ...

DA blir jeg redd, da!

Hihi, ånei. Da er det jo ikke mye hjelp i deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, utrolig bra! Jeg og kjæresten gikk på en skogssti en gang, og plutselig satte han i et voldsomt hyl, jeg skvatt som bare det, for jeg trodde han så en orm! Så var det bare et løvblad som LIGNET på en frosk! HA HA!

Vi møtte en frosk en gang vi gikk tur. Han spratt en meter tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1148593572' post='3131871]

Det vil jeg tro..

Lurer på hvor mye en sånn vil koste? ;)

Vet ikke hva markedsprisen på en bodyguard ligger på om dagen, jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Vi møtte en frosk en gang vi gikk tur. Han spratt en meter tilbake.

Pysete mannfolk, altså. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du et husspøkelse?! Hvordan arter det seg da?

Godt spørsmål. Jeg har aldri sett henne, men sønnen min snakker med henne av og til. Hun er visst glad i barn:-)

Selv merker jeg ikke så mye til henne, bare litt småtull en og annen gang. Hvis det er henne da. Kanskje vi har en hel gjeng med husspøkelser her? Som lever i ulike tidssoner, som i den filmen med Nicole Kidman;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...