Gå til innhold

Hva er du mest redd for?


Gjest Princess Peach

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach

Det er ansvaret som skremmer meg. Blod og gørr og mye kan jeg tåle, men å være alene om ansvaret i en sånn alvorlig situasjon. Uff, nei det vil jeg ikke tenke på mer nå. På tide å gå og gjøre noe fornuftig. Som å henge opp klesvasken :) Ha en fin kveld, Princess.

God aften til deg også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 323
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ShitDiddelyDo

    31

  • Angelica :o)

    25

  • Mary Poppins

    17

  • Sofline

    16

Angelica :o)

Jeg er også redd i Oslo. Merkelig, for da jeg bodde der var jeg ikke redd.

He he..kanskje vi burde danne en klubb?

"Redd Oslo" eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Skjønner ikke at noen tør å bo der i det hele tatt. :)

Jeg tør!

Men, som jeg indirekte skriver over: Jeg frykter jo intet! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke sett Nissene på Låven?

Han påstår så. Asbjørn Brekke ramler jo nesten av stolen i ren forfjamselse da han hører galskapen.

Jo, klart jeg har sett den! Det er en genial serie! Men jeg kan ikke helt huske at det var snakk om det...det demrer kanskje litt når du sier det. Stygg sak igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Jeg tør!

Men, som jeg indirekte skriver over: Jeg frykter jo intet! ;-)

Supermodige Gyda! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blue cucumber

Vræl! For en ting å si, skremme vettet av slektningene for all framtid. Hva slags historier går det om plassen, da?

Vel stedet vi har hytte er i Margit-Sandemo land. Fetteren min var innom henne for å hente ved, og da hadde hun lagt frem penger til sine usynlige hjelpere. Det går også uflukter til hennes tidligere hytta hvor det hevdes at det går en ung kvinne med et barn utenfor som er gjenferd. Hun viser seg fra tid til annen. (har heldigvis aldri sett henne).

Men hele bygda tror jo på overnaturlige ting.

Men det er ekkelt med en hytta som lager så mange lyder som vi ikke alltid kan forklare.. Vi har hatt gjester som har spurt " hva i all verden er det med hytta deres?" De har følt at det har vært noe overnaturlig der.

Så nei, jeg skammer meg ikke over å si at jeg ikke tør å tilbringe en natt der alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1148592082' post='3131771]

Men tanken på mørket! :S

Og om dagen så kan det komme fugler ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frosker. Eller, rettere sagt å trø på frosker.

Var i Hellas i fjor, og når det ble mørkt, samla det seg masse små frosker nær lysene i trappeoppgangen utenfor hotellet. Var dårlig opplyst, og froskjævlene var mørke. Bare tanken på å trø på en av dem og sikkert da høre en 'splææææt-lyd', gir meg frysninger og hjertebank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jo, klart jeg har sett den! Det er en genial serie! Men jeg kan ikke helt huske at det var snakk om det...det demrer kanskje litt når du sier det. Stygg sak igjen!

Den er genial. Ser den før jul hvert år.

Men når jeg tenker etter er det vel Max Mekker han sier han er naken inni. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Frosker. Eller, rettere sagt å trø på frosker.

Var i Hellas i fjor, og når det ble mørkt, samla det seg masse små frosker nær lysene i trappeoppgangen utenfor hotellet. Var dårlig opplyst, og froskjævlene var mørke. Bare tanken på å trø på en av dem og sikkert da høre en 'splææææt-lyd', gir meg frysninger og hjertebank.

Samme som kjæresten min, han er livredd frosker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1148592082' post='3131771]

Men tanken på mørket! :S

Ja, det legger jo en demper på stemningen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angelica :o)

Og om dagen så kan det komme fugler ...

Ikke minst!

I tillegg lider jeg av vår alles kjære klaus.

Det er nesten synd i meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble/blir en lang tråd! Tydelig at folk har et behov for å prate litt om sine redsler for ditt og datt. Jeg er glad for å se at jeg ikke er alene om mine raritets-redsler egentlig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er genial. Ser den før jul hvert år.

Men når jeg tenker etter er det vel Max Mekker han sier han er naken inni. :)

Same shit, new wrapping ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble/blir en lang tråd! Tydelig at folk har et behov for å prate litt om sine redsler for ditt og datt. Jeg er glad for å se at jeg ikke er alene om mine raritets-redsler egentlig :-)

Jeg skjønner også nå at jeg ikke er den enste med irrasjonale redsler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Vel stedet vi har hytte er i Margit-Sandemo land. Fetteren min var innom henne for å hente ved, og da hadde hun lagt frem penger til sine usynlige hjelpere. Det går også uflukter til hennes tidligere hytta hvor det hevdes at det går en ung kvinne med et barn utenfor som er gjenferd. Hun viser seg fra tid til annen. (har heldigvis aldri sett henne).

Men hele bygda tror jo på overnaturlige ting.

Men det er ekkelt med en hytta som lager så mange lyder som vi ikke alltid kan forklare.. Vi har hatt gjester som har spurt " hva i all verden er det med hytta deres?" De har følt at det har vært noe overnaturlig der.

Så nei, jeg skammer meg ikke over å si at jeg ikke tør å tilbringe en natt der alene.

Grøss, det hørtes kjempeskummelt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1148592132' post='3131777]

He he..kanskje vi burde danne en klubb?

"Redd Oslo" eller noe?

Kanskje det... hehe.. Noen strøk liker jeg ikke engang på dagtid. Etter at butikkene har stengt er det skummelt. (For hva har normale folk å gjøre i byen når butikkene er stenge...?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1148591308' post='3131704]

Det mørket er skummelt. Egentlig er jeg husredd og. Og nå som jeg blir alene så må jeg vel drikke hver kveld

Bare du ikke blir alkis! :-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Same shit, new wrapping ;-)

Tenke seg til hva vi vokste opp med.

Forvokste bikkjer, Trond Viggo som løper rundt inne i diverse tarmer før han susser på en stor flodhest, Pompel og kompisen hans...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1148592427' post='3131801]

Ikke minst!

I tillegg lider jeg av vår alles kjære klaus.

Det er nesten synd i meg!

Jeg vil nok gå så langt som til å si at det _er_ synd på deg når det gjelder disse tingene.

Men du er jo så sterk ellers.

Stay cool!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...