Gå til innhold

Hva er du mest redd for?


Gjest Princess Peach

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach

Jeg har nerver fortsatt :-o Den episoden burde vært stoppet! Ja, det burde den!

Vi burde gå sammen og kreve erstatning for tapt barndom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 323
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ShitDiddelyDo

    31

  • Angelica :o)

    25

  • Mary Poppins

    17

  • Sofline

    16

Angelica :o)

Nei, det frykter jeg ikke. Vi er så mange likevel, og med de boligprisene vi ser i dag er det snart på tide med en liten pandemi.

Da vil kanskje den leiligheten på Aker Brygge gå ned i pris!

Heia fugleinfluensan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Jeg hadde mareritt om dem i hele oppveksten.

Jeg har det ennå.

De og Hufsa. Men ikke dagens tegnefilm-hufsa, men den dokke-hufsa som rykket seg over isen.

Å Hufsa...fyttikatta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*BANG* hehe, neida :)

Ta deg et førstehjelpskurs, så er du best mulig rustet i slike situasjoner, iallfall.

Har faktisk lært førstehjelp.. Men det var bare en dukke... Jeg frykter allikevel å havne i slike situasjoner. Tenk om jeg gjør noe feil? Tenk og jeg blir handlingslammet? Tenk om.... åh. Får bare håpe jeg ikke havner i sånne situasjoner noen gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Å fly er i følge Erlend Loe tryggere enn sofasitting, kappgang og vaffelsteking. Ikke det at informasjon av denne typen pleier å hjelpe mot flyskrekk...

Loe er en fornuftig mann, men han er nok ikke den første jeg lytter til for å få roet ned mine flynerver. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi burde gå sammen og kreve erstatning for tapt barndom!

Yes! Jeg tror ikke bare det er oss to heller... Fy skamme seg NRK...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Personifica

Jeg vet. Men det er så jævla typisk meg å daue i en flystyrt, så jeg trosser all statistikk og er livredd okke som.

Men det går seg til etter en del cognac. :)

Jeg ler meg fillete!! Du er morsom altså! Stakkar, synes jeg ser deg for meg.

Husker sønnen min, da ca 4 år. Vi var ute og fløy. mannen ved siden av meg var så redd for å fly, helt svett og bleg. Satt med øynene igjen. (kanskje det var deg?)Ihvertfall, sønnen min hadde fått med seg noe fra nyhetene om noen som var sugd ut av vinduet på et fly, og han la ut i det vide og brede med et fantastisk kroppsspråk. Han ved siden av meg hadde det ikke godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet. Men det er så jævla typisk meg å daue i en flystyrt, så jeg trosser all statistikk og er livredd okke som.

Men det går seg til etter en del cognac. :)

"det er så jævla typisk meg å daue i en flystyrt"

*LOL*

(sorry, men den der var morsom *glise*)

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1148590818' post='3131671]

Da vil kanskje den leiligheten på Aker Brygge gå ned i pris!

Heia fugleinfluensan!

Nettopp!

Vi kommer til å få det bra der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Har faktisk lært førstehjelp.. Men det var bare en dukke... Jeg frykter allikevel å havne i slike situasjoner. Tenk om jeg gjør noe feil? Tenk og jeg blir handlingslammet? Tenk om.... åh. Får bare håpe jeg ikke havner i sånne situasjoner noen gang!

Det kommer til å gå bra. Jeg havnet som nr. 2 i en bilulykke en gang, og jeg var helt rolig selv om jeg på forhånd hadde trodd at jeg kom til å få fullstendig panikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Yes! Jeg tror ikke bare det er oss to heller... Fy skamme seg NRK...

NRK har mye å svare for i dette tilfellet, og også i P&P-saken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er husredd enkelte ganger, men jeg tror jeg er i gang med å vokse det av meg.

Jeg har blitt litt redd for voldsmenn etter at det har kommet noen suspekte folk på døra her.

Jeg sover alltid med dyna over hodet når jeg er alene og samboeren ikke ligger nærmest døra for å beskytte meg.

Skrekkfilmer-klarer ikke se dem.

Slanger-klarer knapt se dem på TV.

Jeg er redd for at noen av mine nærmeste skal dø. Især drømte jeg mye om krybbedød da lillesøster var mindre. Nå er det andre ting å bekymre seg for med henne.

Jeg liker ikke å kjøre buss over broer, over fjellet med mange meter ned osv. Bil gjør ikke noe.

Huff... dette var mye. Kjæresten er selvsagt ikke redd for noe og erter meg for fobiene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jeg ler meg fillete!! Du er morsom altså! Stakkar, synes jeg ser deg for meg.

Husker sønnen min, da ca 4 år. Vi var ute og fløy. mannen ved siden av meg var så redd for å fly, helt svett og bleg. Satt med øynene igjen. (kanskje det var deg?)Ihvertfall, sønnen min hadde fått med seg noe fra nyhetene om noen som var sugd ut av vinduet på et fly, og han la ut i det vide og brede med et fantastisk kroppsspråk. Han ved siden av meg hadde det ikke godt!

Han ved siden av deg var urutinert. Har man flyskrekk går man ikke inn i et fly i edru tilstand. Det er noe alle vet.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PandaMiranda

Jeg var som deg husredd - redd for gjenferd "og sånne dustete ting" før, men det avtar gradvis med tiden, heldigvis.

Er ikke sikker på om det er 100 % utrydda, men det er stadig sjeldnere jeg opplever det. Men hvis jeg skulle være alene i ei hytte i skogen, tipper jeg at jeg ikke ville være så veldig kjekk...

Egentlig tror jeg at det har avtatt fordi jeg er blitt bedre kjent med mine egne følelser. Tror huset kan være litt sånn som i drømmer, at det kan symbolisere en selv. Sånn at det å være redd inne i et hus kan være et uttrykk for at man er redd for noe inne i seg selv. Det kan i hvert fall være en mulig tolkning...

Idag er jeg mest redd for ulykker, overfall og terror. Ikke nødvendigvis akkurat når jeg går på gata, men mer en sånn generell tanke - at jeg kan bekymre meg for at det skal skje en dag. Enten at jeg eller mine nærmeste skal bli utsatt for noe, eller for at terrorister skal skape et helvete her og kanskje til og med få et overtak i samfunnet.

Ellers er jeg nokså redd for miljøet vårt. Var ikke så opptatt av det før, men etter alle de miljøkatastrofene som har vært i det siste frykter jeg at det skal gå den veien høna sparker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fugleinfluensa?

Var ikke så urolig over at fuglene skulle dø. Men heller over om viruset skulle mutere til å lettere infisere mennesker og spres mellom mennesker.

Faren er der stadig, men media gidder ikke snakke så mye om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Jeg er husredd enkelte ganger, men jeg tror jeg er i gang med å vokse det av meg.

Jeg har blitt litt redd for voldsmenn etter at det har kommet noen suspekte folk på døra her.

Jeg sover alltid med dyna over hodet når jeg er alene og samboeren ikke ligger nærmest døra for å beskytte meg.

Skrekkfilmer-klarer ikke se dem.

Slanger-klarer knapt se dem på TV.

Jeg er redd for at noen av mine nærmeste skal dø. Især drømte jeg mye om krybbedød da lillesøster var mindre. Nå er det andre ting å bekymre seg for med henne.

Jeg liker ikke å kjøre buss over broer, over fjellet med mange meter ned osv. Bil gjør ikke noe.

Huff... dette var mye. Kjæresten er selvsagt ikke redd for noe og erter meg for fobiene mine.

Ja, det er særdeles ufordragelig med kjærester som erter en for slike livsfarlige saker. Hrmf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Jeg var som deg husredd - redd for gjenferd "og sånne dustete ting" før, men det avtar gradvis med tiden, heldigvis.

Er ikke sikker på om det er 100 % utrydda, men det er stadig sjeldnere jeg opplever det. Men hvis jeg skulle være alene i ei hytte i skogen, tipper jeg at jeg ikke ville være så veldig kjekk...

Egentlig tror jeg at det har avtatt fordi jeg er blitt bedre kjent med mine egne følelser. Tror huset kan være litt sånn som i drømmer, at det kan symbolisere en selv. Sånn at det å være redd inne i et hus kan være et uttrykk for at man er redd for noe inne i seg selv. Det kan i hvert fall være en mulig tolkning...

Idag er jeg mest redd for ulykker, overfall og terror. Ikke nødvendigvis akkurat når jeg går på gata, men mer en sånn generell tanke - at jeg kan bekymre meg for at det skal skje en dag. Enten at jeg eller mine nærmeste skal bli utsatt for noe, eller for at terrorister skal skape et helvete her og kanskje til og med få et overtak i samfunnet.

Ellers er jeg nokså redd for miljøet vårt. Var ikke så opptatt av det før, men etter alle de miljøkatastrofene som har vært i det siste frykter jeg at det skal gå den veien høna sparker.

Hadde ALDRI turt å være på en hytte i skogen helt alene. Søsteren min pleier av og til å dra på hytta si alene, og jeg er sikker på jeg hadde dødd av skrekk den første natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...