Gå til innhold

Venninnen min klikket

Anbefalte innlegg

Gjest litt frustrert

Jeg var ute med en god venninne av meg her en natt. Vi kom vekk fra hverandre en times tid og plutselig ringte hun å spurte om jeg kunne komme til sykehuset der politiet hadde tatt henne. Det tok meg en liten time å komme meg til sykehuset og det som møtte meg var en rasendes, gal jente som sprang på veggen. Hun hylte at hun ville dø og kallte alle drittsekker og mye andre stygge ting. Hun sa hun hatet meg og ba meg dra meg ut. I tilegg så jeg at hun var klissvåt og at hun derfor trolig har hoppet på sjøen. Hun var også full med blod uten at jeg så hvor hun hadde blødd fra. Hun ble innlagt på psykiatrisk, men skrevet seg ut dagen derpå. Jeg snakket med henne etterpå og hun sier at hun husker ingenting. Men hun drakk mindre enn meg og jeg husker alt veldig godt.

Hun er 25 år gammel og har en krevende jobb. Fungerer helt fint i hverdagen. Er alltid blid og hyggelig mot alle. Kan en virkelig bli så sprø av bare alkhol? Hun har opplevd mye vondt, men har likevel klart seg veldig fint...Vet ikke helt hva jeg skal gjøre... det var skremmendes å se henne slik.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/232489-venninnen-min-klikket/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Violsa

Noen kan reagere veldig rart på bare alkohol

Men er jo en stygg sak i sverige hvor en fyr som tok anabole steroider og blandet med rohypnol og alkohol klikket i fylla og ble voldelig.

Og hvis man går på feks antidepressive medisiner er det jo noen som blir sprø av alkohol og klikker fullstendig..

men har den personen her vært til behandling for psykiske lidelser før selv?

tror ikke dette kom bare ut av ingenting liksom

Gjest tikkanen

alle kan få ett sammenbrudd, spesielt med en stressfull hverdag med krevende jobb og slike ting. jeg aner ikke hva som skjedde med hun, kan ha vært noen som puttet noe i drinken hennes for alt jeg vet men har selv fått sammenbrudd hvor jeg ikke husker noenting når jeg drakk men hvis jeg skal tippe vil jeg tro hun har slitt med noe en tid som hun ikke har fortalt om som tok overhånd nå. men som sagt blir tipping.

Gjest litt frustrert

Noen kan reagere veldig rart på bare alkohol

Men er jo en stygg sak i sverige hvor en fyr som tok anabole steroider og blandet med rohypnol og alkohol klikket i fylla og ble voldelig.

Og hvis man går på feks antidepressive medisiner er det jo noen som blir sprø av alkohol og klikker fullstendig..

men har den personen her vært til behandling for psykiske lidelser før selv?

tror ikke dette kom bare ut av ingenting liksom

Hun har gått noen ganger på psykiatrisk poliklinikk, men sluttet i fjor sommer. Hun har vært sykemeldt fra jobb noen uker, men jeg har ikke merket noen forskjell på henne. Tvillingbroren hennes døde i en fylleulykke for tre år siden. Hun kan begynne å snakke om han når hun har drukket litt, men da er det med samme tonefall som om det var dagens middag hun sknakket om. Hun har også fortalt at broren hennes har begått overgrep mot henne. Så hun har det sikkert tøfft. Jeg foreslo at hun skulle begynne på poliklinikken igjen, men da bare fnyste hun og sa det var lite poeng i det. Hun sier hun skal skjerpe seg og ikke drikke så mye neste gang. Jeg vet at hadde jeg opplevd bare en brøkdel av det hun har gått igjennom, hadde jeg stupet. Så jeg tror kanskje det var begeret som rann over den natta, men hun viser liksom ingen følelser. Er bare blid, positiv og snill med alle boortsett fra denne natta.

Annonse

Gjest litt frustrert

en behøver slett ikke ha blandet piller med alkohol for å klikke slik. Hver helg er det folk som klikker på den måten bare pga alkohol.

Hun er egentlig vant med å drikke alkohol, som regel ute hver helg. Tviler på hun har blandet alkohol og piller også, for hun tørr knapt ta en paracett når hun har vondt i hodet. I dag var hun som vanlig igjen. På skolen, ivrig på forelesning, munter og blid. Ikke lett å bli klok på henne...

Gjest ninikka

Hun er egentlig vant med å drikke alkohol, som regel ute hver helg. Tviler på hun har blandet alkohol og piller også, for hun tørr knapt ta en paracett når hun har vondt i hodet. I dag var hun som vanlig igjen. På skolen, ivrig på forelesning, munter og blid. Ikke lett å bli klok på henne...

Munnen kan smile,

øyne kan le,

men sorgen i hjertet,

kan ingen se

Men kong alkohol kan få deg til å vræle den ut og klikke mongo.

:S

Verdens snilleste gutt sparka hull i pianoet mitt og slo venninna mi og slo kjeven til en kis ut av ledd i fylla.

Bare pga fylla. Følte seg avvist, klikka helt da to jenter avviste han samme kvelden... Og tro meg, verdens snilleste:)

Men han får ikke vende tilbake hit med alkohol innabords.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...