Gå til innhold

NHD: Roe ned eller peise på ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du kjenner min historie noenlunde fra før.. mann, tidlig tredveåra, fikk etter et TIA mye angst og en tung depresjon som varte i over 6 mnd. Jeg begynte på cipralex i jan/feb og har fra da hatt en jevnt stigende kurve og er idag tilbake i 100% jobb. HÆRLIG ! Jeg kjenner imidlertid at enkelte dager er jeg mer utslitt en andre og føler meg da dårlig og kjenner at jeg ikke er HELT restituert enda. Dise periodene varer nå kortere og kortere, faktisk bare en dag eller to.

Jeg har det veldig bra på jobb for tiden og har mange gode lokkende tilbud. Disse vil kreve mye jobbing og press. Jeg føler nå at det ikke vil være noe problem. Er det uansett slik at jeg bør ta det rolig en stund fremover og ev. hvor lenge ? Så lenge medisineringen varer ?

Jeg føler meg bra, men jeg husker hvordan jeg har hatt det, og dit vil jeg ikke tilbake !?

Hva tror du ?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

I forhold til psyken tror jeg du bare kan peise på.

Derimot må du snakke med fastlegen din eller en annen spesialist i forhold til faren for nye TIA.

Skrevet

I forhold til psyken tror jeg du bare kan peise på.

Derimot må du snakke med fastlegen din eller en annen spesialist i forhold til faren for nye TIA.

Ok, takk for svar.

TIA pga en AST (atrieseptumdefekt).

bugge -jenta
Skrevet

Hei!

Så glad for å høre at det går bra med deg. Ville bare si det.

vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...