Svimern Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Du kjenner min historie noenlunde fra før.. mann, tidlig tredveåra, fikk etter et TIA mye angst og en tung depresjon som varte i over 6 mnd. Jeg begynte på cipralex i jan/feb og har fra da hatt en jevnt stigende kurve og er idag tilbake i 100% jobb. HÆRLIG ! Jeg kjenner imidlertid at enkelte dager er jeg mer utslitt en andre og føler meg da dårlig og kjenner at jeg ikke er HELT restituert enda. Dise periodene varer nå kortere og kortere, faktisk bare en dag eller to. Jeg har det veldig bra på jobb for tiden og har mange gode lokkende tilbud. Disse vil kreve mye jobbing og press. Jeg føler nå at det ikke vil være noe problem. Er det uansett slik at jeg bør ta det rolig en stund fremover og ev. hvor lenge ? Så lenge medisineringen varer ? Jeg føler meg bra, men jeg husker hvordan jeg har hatt det, og dit vil jeg ikke tilbake !? Hva tror du ? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 I forhold til psyken tror jeg du bare kan peise på. Derimot må du snakke med fastlegen din eller en annen spesialist i forhold til faren for nye TIA. 0 Siter
Svimern Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Skrevet 30. mai 2006 I forhold til psyken tror jeg du bare kan peise på. Derimot må du snakke med fastlegen din eller en annen spesialist i forhold til faren for nye TIA. Ok, takk for svar. TIA pga en AST (atrieseptumdefekt). 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Hei! Så glad for å høre at det går bra med deg. Ville bare si det. vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.