Gjest a survivor Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Hvilket skolefag likte dere best, og hvorfor? 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Småbarnspedagogikk. Beste faget jeg noen gang har hatt! Utrolig inspirerende lærer og det er et tema jeg brenner for 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Jeg likte best matte og fysikk. Hvorfor? Fordi jeg var flink i det, antar jeg... 0 Siter
Gjest GA Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Jeg likte språkfagene best. Norsk, tysk og engelsk, i den rekkefølgen. -også likte jeg biologi. I barneskolen var jeg også glad i sløyd og svømming. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Jeg likte best matte og fysikk. Hvorfor? Fordi jeg var flink i det, antar jeg... Så det var ikke noe ved selve fagene matte og fysikk som du likte godt? Jo, det var det nok... hva var det? 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Jeg likte språkfagene best. Norsk, tysk og engelsk, i den rekkefølgen. -også likte jeg biologi. I barneskolen var jeg også glad i sløyd og svømming. Kan du si noe om hvorfor du likte de fagene? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Så det var ikke noe ved selve fagene matte og fysikk som du likte godt? Jo, det var det nok... hva var det? Det var nok at begge var veldig logiske fag med fasit :-) Ingen tvil om besvarelsen var riktig eller gal. Uansett hvilket emne det er, så liker jo folk der de behersker, det er bare naturlig. F.eks så hatet jeg tysk... 0 Siter
Gyda Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Norsk - har ikke noe annet svar på hvorfor enn at det fenget meg (og gjør den ennå). 0 Siter
Gjest glaice Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Matte og sløyd! Var god i begge faga ;-) 0 Siter
Gjest GA Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Kan du si noe om hvorfor du likte de fagene? Fordi jeg er glad i språk og bøker. Har alltid lest masse. Morsomt å lære språk og lese bøker på originalspråket. -jeg fikk litt bedre karakterer i språkfag enn i realfag, men ikke veldig mye bedre. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Det var da fælt så nysjgerrig du var nå da? Jeg likte engelsk best, fordi jeg var flink i det! 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Matte og sløyd! Var god i begge faga ;-) Kan du si noe mer om hva det var du likte ved matematikk, og ved sløyd? 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Det var da fælt så nysjgerrig du var nå da? Jeg likte engelsk best, fordi jeg var flink i det! Nysgjerrig kan man jo ikke være i anonyme personer Det er jo bare for å få fokus over på positive tema at jeg skriver dette! Jeg har jo fått så mye kritikk pga at jeg har skrevet så mye negativt. Hva var det ved engelsk som gjorde at du likte det? 0 Siter
Gjest glaice Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Kan du si noe mer om hva det var du likte ved matematikk, og ved sløyd? Matte; bare fikset det faget godt, klarte løse mattestykkene, fikk riktige svar, var jo bare et rett svar i hvert regnestykke. Sikkert gleden ved å få det rett, få det til... Sløyd, elset å lage ting, være kreativ, nøyaktig, også fikk vi jo de fine underverka med oss hjem, til glede for alle som fikk fine julegaver ;-) Tror at når du fikser et fag godt, og får gode karakterer i det faget, så liker du det....??? 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Matte; bare fikset det faget godt, klarte løse mattestykkene, fikk riktige svar, var jo bare et rett svar i hvert regnestykke. Sikkert gleden ved å få det rett, få det til... Sløyd, elset å lage ting, være kreativ, nøyaktig, også fikk vi jo de fine underverka med oss hjem, til glede for alle som fikk fine julegaver ;-) Tror at når du fikser et fag godt, og får gode karakterer i det faget, så liker du det....??? Takk for et fint svar Ja, sikkert noe i det, at det man fikser bra, det liker man. Men er det da selve prosessen man liker best, og ikke selve innholdet i faget? Om du skjønner hva jeg mener... 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Norsk. Jeg var ganske flink i norsk. Liker man det man er flink i mener du? Flink er jo oftest noe man relaterer til andre. Kan man ikke like noe man ikke er flink(ere enn andre) i? 0 Siter
Gjest tegning Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Tegning på barneskolen, og det var trist da jeg oppdaget at faget ikke var der på ungdomsskolen. Det var et kjekt fag! 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Tegning på barneskolen, og det var trist da jeg oppdaget at faget ikke var der på ungdomsskolen. Det var et kjekt fag! Ja, det er dumt at man slutter med sånne fag på ungdomsskolen! Skulle jo iallefall hatt noen timer med sånt videre også! Takk for påminnelsen! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Nysgjerrig kan man jo ikke være i anonyme personer Det er jo bare for å få fokus over på positive tema at jeg skriver dette! Jeg har jo fått så mye kritikk pga at jeg har skrevet så mye negativt. Hva var det ved engelsk som gjorde at du likte det? Det var ikke stygt ment altså! Det er litt sånn som med keinstein som plutselig spruter ut masse innlegg med div. info - da må jeg bare kommentere det også. Jeg var mye i USA som barn, og ble derfor flink i engelsk. Jeg likte, og liker, språk, og lærer dem fort. Det er vel noe i det at man liker det man er flink til... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.