Zoriana Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Vet ikke helt om dette er rette stedet å poste, siden det er eksem det er snakk om. Saken er at eksemen jeg har kommer av psykisk stress, som jeg ikke kan kontrollere. NHD, eller andre her inne, noen som har erfaring med dette? Etter å ha vært samboer og forlovet i 6 år, har et barn sammen, har jeg forelsket meg i en annen, og gått fra eksen. Desverre klør jeg meg til blods når jeg er sammen med den nye kjæresten min. Han bor et godt stykke unna, så jeg ser veldig godt at eksemen kommer og går med han. Jeg kan helt utelukke at det kommer av fysiske årsaker, både fordi vi har sjekket ut dette, og fordi jeg opplevde det samme for ganske mange år tilbake. Da ble eneste løsningen å bryte forholdet. Er jeg tvunget til denne løsningen igjen? Jeg har tenkt på psykolog, men fastlegen min tar ikke dette veldig seriøst, hun synes jeg bør revurdere forholdet. Lettere sagt enn gjort. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/232746-psykosomatisk-lidelse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.