Gjest Little Madam Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Jeg kom virkelig til å tenke på hva min psykiater har sagt til meg når jeg leste tråden under "Sårende kommentar fra psykolog..." Han har bl.a sagt til meg "Hvis jeg var mannen din ville jeg ha skilt meg for lenge sia..." "Det er det værste jeg har hørt....." (Ikke bra når en som har vært psykiater i en "mannsalder" sier det.. ;-) ) "Du høres ut som et kaldt monster.." ( Noe jeg vet du ikke er, la han til etter noen sekunder..." Selvfølgelig syntes jeg ikke det var noe "hyggelig" å høre dette.. Men jeg _vet_ at psykiateren min faktisk har stor omsorg for meg og har hjulpet og støttet meg i mange år. Og når han har sagt dette har det virkelig fått meg til å tenke: når han kan si noe så "drøyt" til meg så kan ikke dette være særlig bra... Det har gjort at jeg har "skjerpet" meg litt og prøvd å analysert litt mer over hva jeg sier og hvem jeg er... Men jeg og psykiateren er altså veldig trygge på hverandre etter år med terapi.. Og kan ikke annet enn å trekke litt på smilebåndet over de utsagnende i ettertid... :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/232805-he-he-dette-sa-min-psykiater/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.