Gå til innhold

Dere er en gjeng med sytere

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du generaliserer. De fleste er seg selv nærmest. Men det betyr ikke at man ikke bryr seg om andre. Hvis enkelte dyrker diagnosene sine, så er det bare et problem for dem selv.

Vi lever i et sytesamfunn. Selv om dette landet er rikt og har et unikt velferdstilbud, så er folk misfornøyde. Når en tredjedel av innbyggerne i Norge ville stemt på et parti som har som agenda å rasere fellesskapstanken, og menneskeverdet, er neppe de som skriver inn på dette forumet de værste. Tvert imot, de er antakelig bedre enn veldig mange andre, "normale" mennesker.

Syting is the new loud

Hei.

Nå ble jeg skuffet.

Her sliter man hver eneste dag for å bli bedre,

utfordrer det man er redd for og gjør en kjempejobb og så sier du vi er en gjeng med sytere.

Hva er det du gjør som er bedre da?

Jeg er heller ikke med i noen klikk,liker ikke klikker.

Håper du får en fin dag da.

Gjest Rosalind

Du generaliserer. De fleste er seg selv nærmest. Men det betyr ikke at man ikke bryr seg om andre. Hvis enkelte dyrker diagnosene sine, så er det bare et problem for dem selv.

Vi lever i et sytesamfunn. Selv om dette landet er rikt og har et unikt velferdstilbud, så er folk misfornøyde. Når en tredjedel av innbyggerne i Norge ville stemt på et parti som har som agenda å rasere fellesskapstanken, og menneskeverdet, er neppe de som skriver inn på dette forumet de værste. Tvert imot, de er antakelig bedre enn veldig mange andre, "normale" mennesker.

Syting is the new loud

Jeg har brukt denne siden en del. Jeg skriver når jeg trenger å skrive selv og formidle mine tanker og min smerte.

Jeg leser veldig lite av hva andre skriver, bare innimellom når det er noe som treffer meg.

Jeg har følt at jeg har mye å bære på som jeg ikke deler med mine venner og nære familie. Når det skjer så går det ann å skrive her. Da belaster jeg ikke mine, tenker jeg.

Jeg kan være her ett kvarter eller to en gang i blant, men ikke mer.

kan du ikke være her på en annen måte enn før?

Nå må jeg gå! Ha en knallfin sommerdag med sol og bading!

Annonse

Gjest spinoff

Sånn det virker på meg siden du kjenner til mønsteret til masse folk her inne bør nok du ta en pause ja.

Ikke akkurat noe nytt med ett sånt "takk for meg" innlegg, det har jeg sett mange ganger før i andre forum. Kan ikke noe for det men jeg syns det blir komisk og sutrete.

Styr unna det du ikke liker, alle er forskjellige og har forskjellige måter å jobbe med seg selv på.

Ikke prøv å hev deg over alle andre, det er så udregelig.

God sommer.

Gjest LucySky

Mange av de samme som skriver opp igjen og opp igjen om sine problemer ja. Det blir man lei av. Og det stenger ute andre. Savner mer oppbyggende og konstruktive diskusjoner!

Man er jo ofte her nettop når man strever og IKKE er i en konstruktiv og oppbyggende fase, skulle jeg tro.

Det fins sikkert blader o.l. å abbonnere på som er konstruktive og oppbyggende.

:P

Annonse

Gjest var fast bruker

Man er jo ofte her nettop når man strever og IKKE er i en konstruktiv og oppbyggende fase, skulle jeg tro.

Det fins sikkert blader o.l. å abbonnere på som er konstruktive og oppbyggende.

:P

I alle mennesker er det både konstruktive og destruktive sider. Hvorfor lar du bare det destruktive og irrasjonelle styre deg?

Det å bruke dette forumet til kun det destruktive er å misbruke dette forumet.

Gjest lomheim

Dette var virkelig et konstruktivt innlegg,nå er jeg overbevist om at alle brukerne av forumet vil ta en kraftig selvransakelse og endre sin adferd.

Forøvrig er det vel mange her som verken har behandler eller har nettverk som de kan bruke til å snakke om de vonde tankene og følelsene. Noen vil kanskje heller velge å bruke dette forumet isteden for å belaste de nærmeste.

Og i forhold til å være klikkete skjønner jeg ikke hva du mener.Man svarer vel kanskje oftere kjente nick,en ukjente,det er det eneste jeg kommer på.

Dessuten er det like greit at du forlater forumet siden du åpenbart mener at brukerne her er sytere.

Gjest Lysglimt

Det er et spørsmål om å ha den innstillingen i det store og hele til problemstillinger man møter på som psyk. Ikke bare syte og bære seg.

Det handler vel mere om ens forventninger til andre dette her,gjør det ikke?

Hva har vi rett til å forvente av et annet menneske,at de skal være som man ønsker?

Noen syter,noen smiler,noen er sinte,noen er likegyldige..osv..so what?

Hva gjør man med det,aksepterer folk som de er,eller bruker masse unødig energi,på å prøve å forandre dem?

Alt tyder på at alle har sin vei å gå,hvorfor blande seg så mye opp i andres vei,når man også må holde fokus på sin egen vei.

Og ingen vei er lik!

Gjest var fast bruker

Det handler vel mere om ens forventninger til andre dette her,gjør det ikke?

Hva har vi rett til å forvente av et annet menneske,at de skal være som man ønsker?

Noen syter,noen smiler,noen er sinte,noen er likegyldige..osv..so what?

Hva gjør man med det,aksepterer folk som de er,eller bruker masse unødig energi,på å prøve å forandre dem?

Alt tyder på at alle har sin vei å gå,hvorfor blande seg så mye opp i andres vei,når man også må holde fokus på sin egen vei.

Og ingen vei er lik!

Føler du deg truffet siden du svarer

Jeg vil bare ha nytte av dette forumet jeg, derfor reagerer jeg.

Gjest Lysglimt

Føler du deg truffet siden du svarer

Jeg vil bare ha nytte av dette forumet jeg, derfor reagerer jeg.

Føler meg truffet?

Vil ikke påstå at jeg syter og klager nei,hvis det var det du mente :)

Men du kan vel bruke forumet?

Er det noen spesielle du føler for å bli kvitt da?

Gjest var fast bruker

Føler meg truffet?

Vil ikke påstå at jeg syter og klager nei,hvis det var det du mente :)

Men du kan vel bruke forumet?

Er det noen spesielle du føler for å bli kvitt da?

Hvorfor skulle jeg oppgi nick? jeg har sagt grunnen til at jeg ikke er fornøyd før. les en gang til.

Lukter jeg litt paranoia her. Er du redd for å bli gal av å være her?

Man kan lære mye av å være her, lese hva andre føler, lese svar, gjøre opp sin egen mening.

Din mening om at alle her er sytere forteller meg at du ser svar/hvit på dette forumet.

Klarer du ikke se farger og gråtoner når du gjør deg opp en mening?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...