Li Mingli Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Jeg har noen spørsmål i tilknytning til ditt svar til innlegget "Kan du ta en titt, ang. sosialangst" for noen dager siden. Du skriver at det vanskeligste tilfellet av sosial angst som du har behandlet krevde 1 års terapi og 600 mg. Aurorix. Jeg lurer på hvor ofte man kan regne med å kurere sosial fobi og i hvilke tilfeller det vil være riktig med veldig langvarig medisinering. Selv jobber jeg i et veldig sosialt yrke hvor jeg må treffe mange nye mennesker hele tiden og jobbe i grupper. Dette passer nok ikke så godt for meg, men jeg vurderer "livslang" behandling med Aurorix el. SSRI fremfor omskolering oa. Jeg er over 40 år. Har du en kommentar? Jeg har gått i langvarig psykoterapi for lenge siden og har hatt god effekt av Nefadar og Aurorix som jeg brukte i ca. 1 år hver. Etter en tid får jeg tilbakefall knyttet til egen personlighet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/234793-nhd-sosial-angst-600-mg-aurorix-ett-%C3%A5r-terapi/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.