Gå til innhold

NHD: Sosial angst: 600 mg. Aurorix ett år terapi

Anbefalte innlegg

Jeg har noen spørsmål i tilknytning til ditt svar til innlegget "Kan du ta en titt, ang. sosialangst" for noen dager siden. Du skriver at det vanskeligste tilfellet av sosial angst som du har behandlet krevde 1 års terapi og 600 mg. Aurorix. Jeg lurer på hvor ofte man kan regne med å kurere sosial fobi og i hvilke tilfeller det vil være riktig med veldig langvarig medisinering. Selv jobber jeg i et veldig sosialt yrke hvor jeg må treffe mange nye mennesker hele tiden og jobbe i grupper. Dette passer nok ikke så godt for meg, men jeg vurderer "livslang" behandling med Aurorix el. SSRI fremfor omskolering oa. Jeg er over 40 år. Har du en kommentar? Jeg har gått i langvarig psykoterapi for lenge siden og har hatt god effekt av Nefadar og Aurorix som jeg brukte i ca. 1 år hver. Etter en tid får jeg tilbakefall knyttet til egen personlighet.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...