Gå til innhold

Kan noen hjelpe? (sår)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sårsteller

Ta de av tidligst etter fire dager. Legg på ny bandasje etter å ha renset.

Hvis det blør gjennom, ta de av og rens før. Også hvis de blir våte.

Hvis det ikke er veldig rødt rundt og/eller mye gulgrøn væske fra såret, kan ny bandasje ligge på noen dager før du renser og skifter på ny, med mindre de blir gjennomblødd eller våte.

Forresten har jeg ingen tro på å rense med pyrisept eller saltvann som har vært åpnet stor mer enn et døgn, da tilfører man kanskje mer bakterier enn man fjerner

Gjest Zahara

la de sitte på. Hvis du forsøker å fjerne dem kan såret begynne å revne. Mine måtte sitte minst 9 dg. La såret være mest mulig i fred. Jeg fikk på en diger bandasje, og alt skulle være i fred en ukes tid. Og selv om det ser ut som om alt er grodd... ikke sikkert det er det.. om du forsøker å fjerne sting og strips... WARNING... Jeg fjernet mine etter 9 dg, og alt spjæra.Akkurat det var etter noe annet enn skading..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...