Gjest Zahara Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Mulig det skyldes lite meds for tida. Uansett. Har kronisk hodepine nå. Og klarer ikke svelge piller.. Kan jeg bruke sånn gel i panna?? eller er ikke det så lurt pga huden.. paracet smerte-plaster?? Paracet sprøyter??? 0 Siter
Gjest Smertefri :) Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Paracet stikkpiller er en fin ting når du ikke greier å svelge medisin. Paracet finnes jo også som brusetabletter, mikstur og toddy(!) Personlig syns jeg paracet toddy blir litt sært... 0 Siter
Gjest Zahara Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Paracet stikkpiller er en fin ting når du ikke greier å svelge medisin. Paracet finnes jo også som brusetabletter, mikstur og toddy(!) Personlig syns jeg paracet toddy blir litt sært... toddy??? I alle dager.. Prøvde brusetabl.. fy f å det smakte.. så hjalp ikke.. stikkpiller.. å gud.. må tenke på saken.. 0 Siter
Gjest Smertefri :) Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 toddy??? I alle dager.. Prøvde brusetabl.. fy f å det smakte.. så hjalp ikke.. stikkpiller.. å gud.. må tenke på saken.. toddyen skal angivelig smake solbær... Er jo verdt et forsøk? Mulig det er panodil som har den toddyen, men er jo samme ulla! 0 Siter
Gjest Zahara Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 toddyen skal angivelig smake solbær... Er jo verdt et forsøk? Mulig det er panodil som har den toddyen, men er jo samme ulla! solbær? Inegnting med den smaken kommer ned hos meg...ugh. Minner om lamictal. fysj 0 Siter
Gjest Smertefri :) Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 solbær? Inegnting med den smaken kommer ned hos meg...ugh. Minner om lamictal. fysj Lamictal smaker ekkelt!! Så da blir det vel å stikke paracet opp i baken?! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 toddy??? I alle dager.. Prøvde brusetabl.. fy f å det smakte.. så hjalp ikke.. stikkpiller.. å gud.. må tenke på saken.. Paracet stikkpiller virker fortere enn vanlige paracet-tabletter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.