Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg lurer litt på dette med realistiske oppfatninger av tid. Jeg har som alle andre hatt lørdagsfølelse når det er torsdag etc, men i det siste har jeg virkelig tabbet meg ut angående tid. Jeg har vært veldig sliten og opprørt i det siste, både pga familie-ting, utdannelse, og alder (jeg fylte 29 i går). JEg merker at jeg oppfatter spesifikke klokkeslett HELT feil. Som at jeg skal kjøpe kinobillett til klokka seks. Jeg VET jeg skal ha til klokka seks. Men jeg VET også at jeg skal ha til kvart på ni, så jeg sier kvart på ni. Og er helt trygg på det klokkeslettet, samtidig som jeg er trygg på at det er klokka seks. Det ligger absolutt ingen logikk i dette, jeg vet. Og jeg merker ikke forskjellen før jeg ser på billettene flere minutter senere, da jeg heldigvis har for vane å dobbeltsjekke. Heldigvis fikk jeg bytta de! Dette var i går. I morges skulle jeg til psykologen. Det tar meg førti minutter å komme dit, via bane og gåing. Jeg våkner halv åtte. Jeg vet jeg skal avgårde klokka 0922. Men det går ikke slik. fordi når klokka er 0938 er jeg veldig sikker på at den er 0838. Selv om jeg SER at den er 0938. Det tar tid, men så går det opp for meg, hva klokka i realiten er og nærmere ti må jeg ringe psykolgen min. Jeg tør ikke si det som det er, så beskjeden hun får på telefonsvareren sin er at jeg har forsovet meg. Da hun ringer meg tilbake litt senere, sier hun at hun skjønner at jeg har sovet godt. Jeg klarer ikke si annet enn ja. Men det .... jeg aner ikke hvordan å forklare dette. Jeg føler meg DUST. Jeg klarer ikke kontrollere det. Hva er dette for noe????

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/235695-tid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du er litt ukonsentrert/går i andre tanker. Det kan gi sånne utslag.

Du kan nok trygt fortelle det til psykologen din neste time.

Vedkommende tenker nok ikke dårligere om deg av den grunn.

håper det. ja. jeg var vel litt vel ukonsentrert. jeg har mildt sagt problemer med konsentrasjonen min. slik har det alltid vært.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/235695-tid/#findComment-1806725
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...