Gå til innhold

ånei. nå får jeg sovevegring igjen

Anbefalte innlegg

Gjest Zahara
Skrevet

kjenner det. Jeg orker ikke å sove. helvete. Hvorfor skal alt være så j komplisert, har resept på apodorm, men har ikke råd til å hente det ut.

Sånn er det. i helvetes rike norge.

Skrevet

Hva om du legger deg flatt ned og ser på tv? Da tømmer du i hvert fall hodet og kroppen slapper av.

Skrevet

Hva om du legger deg flatt ned og ser på tv? Da tømmer du i hvert fall hodet og kroppen slapper av.

tv på soverommet er fint i en sånn situasjon. problemer er at man aldri gidder å stå opp :)

Skrevet

tv på soverommet er fint i en sånn situasjon. problemer er at man aldri gidder å stå opp :)

Hihi, jeg er klar over det da.

Gjest Hvor er du gråvær?
Skrevet

Føler med deg... Netopp klart rette opp døgnrytmen her.. Må bare klare og holde den nå, men varer det mere en en uke? hmmm..!

Gjest Zahara
Skrevet

d[rlig tv forhold her... har gått amok på tv`n ørten ganger..

Skrevet

d[rlig tv forhold her... har gått amok på tv`n ørten ganger..

Ta med DVD-spilleren inn på soverommet også da. Eller hvis du har laptop, se en DVD på den :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...