Gå til innhold

Anti(øke)depressiva

Anbefalte innlegg

Gjest jaaaaaaaaaaaada

Jeg har gått på Cipramil i et halvt år nå, og opplever ingenting bedring! (Nå bruker jeg 40mg.) Jeg føler meg egentlig heller verre. Har også gått i terapi.

I det siste er jeg blitt "besatt" av selvmordstanker. Det er det siste jeg tenker på før jeg sovner (med sovemedisin), og det første jeg tenker på- når jeg slår opp øynene i det jeg våkner..

Jeg hater meg selv så enormt, alt jeg er og gjør.

Alt jeg tenker på er hvordan dø minst smertefullt, uten å risikere og våkne skadet..

Hva skjer med meg, hvor tok fornuften min veien? Jeg bryr meg nesten ikke mer om familien min. Selv om jeg vet at dette er det verste jeg kan gjøre mot dem. Jeg er blitt en egoistisk ,tvers gjennom råttent menneske. Hvordan havnet jeg her????

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/236122-anti%C3%B8kedepressiva/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jaaaaaaaaaada

Foreslår at du endrer medikasjon til Cipralex 20 mg.

Ja, det er jo såå enkelt...jeg sitter jo her med reseptblokka! Legen min har ikke vært enig til nå i at jeg burde forsøke noe annet endA.

Og da blir det ikke lett.

Hvordan overbevise en lege om at man trenger og bytte allerede nå? Legen min mener at dette tar SÅ lang tid at det er ingen poeng enda.

Fins det noe antidepressiva som har hurtigvirkning?

Gjest jaaaaaaaaaaada

Ja, det er jo såå enkelt...jeg sitter jo her med reseptblokka! Legen min har ikke vært enig til nå i at jeg burde forsøke noe annet endA.

Hvordan overbevise en lege om at man trenger og bytte allerede nå? Legen min mener at dette tar SÅ lang tid at det er ingen poeng enda.

unnskyld meg, er bare så fortvilet. Hadde jeg kunne trekke tilbake svaret mitt nå, hadde jeg gjort det. Svarte frekt og ironisk (første setninger.)

bugge -jenta

Cipralex er en forbedret utgave av cipramil, og svært mange, meg selv inkludert, har hatt bedre nytte av cipralex.

Cipralex er et veldig mye brukt antidepressiva nå, og jeg anbefaler deg å prøve. Men det er individuelt, så det kommer ingen garanti ved.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...