Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har sluttet på cipralex og fått økt angst/uro/nedstemthet etterpå?

Jeg tok min siste cipralex for litt over en uke siden, etter nedtrapping. Gikk veldig bra de første dagene, men nå sliter jeg. Jeg er urolig hele tiden, har angst, er nedfor, har mistet matlysten, har problemer med søvn. Jeg greier ikke å være glad og ingenting er gøy.

Er dette noe som går over eller må jeg begynne på cipralex igjen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/236236-slutte-p%C3%A5-cipralex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rosalind

Jeg har akkurat sluttet. Nå er jeg i samme rute som deg. Jeg har gått omtrent en uke uten.

Jeg fikk en fryktelig uro som du bekriver,og ble også veldig angstfylt. Her om dagen dro jeg til lege og fikk en skikkelig ladning med Cipralex igjen.

Nok for tre mndr. Deretter hadde jeg en ordentlig fest. da var alt bra igjen. Jeg har ikke startet opp igjen.

Det er kanskje bare ett nedtrappingsproblem. Jeg må se ann litt. Jeg ønsker ikke å lide mer enn jeg må!!!

Jeg starter opp hvis jeg blir utidig og vanskelig å være sammen med, og hvis det plager meg og angsten ødelegger min sosiale fungering.

Jeg har akkurat sluttet. Nå er jeg i samme rute som deg. Jeg har gått omtrent en uke uten.

Jeg fikk en fryktelig uro som du bekriver,og ble også veldig angstfylt. Her om dagen dro jeg til lege og fikk en skikkelig ladning med Cipralex igjen.

Nok for tre mndr. Deretter hadde jeg en ordentlig fest. da var alt bra igjen. Jeg har ikke startet opp igjen.

Det er kanskje bare ett nedtrappingsproblem. Jeg må se ann litt. Jeg ønsker ikke å lide mer enn jeg må!!!

Jeg starter opp hvis jeg blir utidig og vanskelig å være sammen med, og hvis det plager meg og angsten ødelegger min sosiale fungering.

Har du (eller andre) hatt noen problemer med å begynne igjen etter å ha sluttet? Trapper dere opp igjen som første gangen`?

Gjest Rosalind

Har du (eller andre) hatt noen problemer med å begynne igjen etter å ha sluttet? Trapper dere opp igjen som første gangen`?

Min lege sa det var bare å begynne på den samme dosen igjen.

Nå har jeg gjordt det...Jeg tålte ingen ting. Orket ikke være så sårbar. Jeg kjenner at jeg har det mye bedre allerede.

Jeg må nok ha denne dosen. Jeg bruker bare 10mg. Cipralex. Det får være sånn...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...