Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå er gode råd dyre, for etter å ha klart meg bra i lang tid begynner helsa virkelig å skrante. Jeg er for tiden sykemeldt etter at jeg knakk sammen på jobb og ble sendt til lege. Årsaken er at jeg rett og slett er utslitt. Det er for mye stress for meg i hverdagen, og jeg sover dårlig. For tiden har jeg aleneansvar for sønnen min, men det er bare til i morgen.

I tillegg til å sove dårlig, begynner gamle føelelser å komme tilbake. Følelsen av å være døende, nedtrykt, lite verdt osv. Likeledes kommer tegn på psykose tilbake med begynnende syns- og hørsels-hallusinasjoner. Jeg begynner rett og slett å bli suicidal igjen.

Jeg kan ikke ta mye fri fra jobben eller være mye borte pga et stort arbeidspress på de andre. Jeg er dessuten fortsatt på prøvetid.

Hva kan jeg gjøre for å snu utviklingen? Virker som psykiateren min kanskje har rett når hun sier at jeg er for dårlig medisinert. Men hva kan jeg bytte til som er sterkere og som jeg ikke vil legge på meg av? Hva annet kan jeg gjøre? Jeg vil helst ikke være hjemme og være sykemeldt, for jeg syns det er så destruktivt med lediggang. Men akkurat nå orker jeg virkelig ikke å jobbe.

Hva gjør jeg???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/236413-nhdandre-gode-r%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...