ulva Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Nå er gode råd dyre, for etter å ha klart meg bra i lang tid begynner helsa virkelig å skrante. Jeg er for tiden sykemeldt etter at jeg knakk sammen på jobb og ble sendt til lege. Årsaken er at jeg rett og slett er utslitt. Det er for mye stress for meg i hverdagen, og jeg sover dårlig. For tiden har jeg aleneansvar for sønnen min, men det er bare til i morgen. I tillegg til å sove dårlig, begynner gamle føelelser å komme tilbake. Følelsen av å være døende, nedtrykt, lite verdt osv. Likeledes kommer tegn på psykose tilbake med begynnende syns- og hørsels-hallusinasjoner. Jeg begynner rett og slett å bli suicidal igjen. Jeg kan ikke ta mye fri fra jobben eller være mye borte pga et stort arbeidspress på de andre. Jeg er dessuten fortsatt på prøvetid. Hva kan jeg gjøre for å snu utviklingen? Virker som psykiateren min kanskje har rett når hun sier at jeg er for dårlig medisinert. Men hva kan jeg bytte til som er sterkere og som jeg ikke vil legge på meg av? Hva annet kan jeg gjøre? Jeg vil helst ikke være hjemme og være sykemeldt, for jeg syns det er så destruktivt med lediggang. Men akkurat nå orker jeg virkelig ikke å jobbe. Hva gjør jeg??? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/236413-nhdandre-gode-r%C3%A5d/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.