Gjest dette tok litt av... Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 er det ok at jeg er veldig deprimert nå,drakk masse alkohol i helgen og det endte med katastrofe!jeg ble utrolig lei meg og ifra meg og det hele endte med at jeg ble tvangsinnlagt fordi jeg skrek at jeg ville dø.føler meg så forferdelig fæl akkurat nå.vet at jeg ikke mener disse tingene men av og til topper det seg sånn.og i tillegg var jeg så full.har hatt et par lignedne episoder tiligere så det er vel ikke så rart at folk reagerte som de gjorde.hadde en del samtaler i løpet av gårsdagen men fikk heldigvis dra hjem i går kveld.nå er jeg borte fra jobb og føler meg rett og slett elendig.dette var et stort nederlag for meg og føler at jeg har dummet meg ut for hele verden.men føler samtidig at jeg er en idiot som gidder å trøkke meg ned på denne måten og sitte her å deppe.men er det så rart at jeg gjør det?vet jeg bare har meg selv å takke men trenger noen oppmuntrende ord..... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/236429-hjelp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violsa Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 been there done that! er ikke noe morsomt. Egentlig er det en ufattelig dårlig ide å drikke store mengder alkohol når man ikke er i godt humør fra før. Selv mennesker som ikke er deprimerte i utgangspunktet men kanskje har et eller annet som plager de litt og ikke er følelsesmennesker har jeg opplevd blir deppa og begynner å gråte i fylla. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/236429-hjelp/#findComment-1815193 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dette tok litt av... Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 been there done that! er ikke noe morsomt. Egentlig er det en ufattelig dårlig ide å drikke store mengder alkohol når man ikke er i godt humør fra før. Selv mennesker som ikke er deprimerte i utgangspunktet men kanskje har et eller annet som plager de litt og ikke er følelsesmennesker har jeg opplevd blir deppa og begynner å gråte i fylla. ja vet det.....men hadde en ganske bra dag den dagen men det var vel noe som dukket opp igjen da som gjorde at jeg reagerte som jeg gjorde.men ikke så mye å forandre på det nå!har du også blitt lagt inn som følger av noe sånt? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/236429-hjelp/#findComment-1815199 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violsa Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 ja vet det.....men hadde en ganske bra dag den dagen men det var vel noe som dukket opp igjen da som gjorde at jeg reagerte som jeg gjorde.men ikke så mye å forandre på det nå!har du også blitt lagt inn som følger av noe sånt? ja , dessverre. Er ikke noe å være flau over ihvertfall , kan skje den beste. Som sagt er det lurt å vurdere om det er noe vits å drikke i det hele tatt hvis det fremkaller deppa-følelser. Jeg kunne ha sånne fæle ekstreme reaksjoner når jeg gikk på medisiner og når jeg drakk alkohol samtidig. Alkohol gjorde at jeg kunne oppføre meg helt ekstremt og jeg skammer meg selvfølgelig etterpå. Nå går jeg ikke på medisiner lenger og har ikke den samme negative reaksjonen når jeg drikker alkohol. Alle reagerer jo forskjellig da. Men for meg var det ikke forenelig å drikke alkohol når jeg gikk på antidepressiva. Fikk aldri særlig hjelp av d e heller så for meg var det ikke noe tap. Men alle er forskjellig. Håper du greier å la være å tenke på det. Alle gjør dumme ting av og til. Kanskje skvære opp med venner,familie ,behandler eller andre som du kanskje er engstelig for hva de synes.. finnes ikke noe så bra som å rense luften og hva snakket om det 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/236429-hjelp/#findComment-1815310 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dette tok litt av... Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 ja , dessverre. Er ikke noe å være flau over ihvertfall , kan skje den beste. Som sagt er det lurt å vurdere om det er noe vits å drikke i det hele tatt hvis det fremkaller deppa-følelser. Jeg kunne ha sånne fæle ekstreme reaksjoner når jeg gikk på medisiner og når jeg drakk alkohol samtidig. Alkohol gjorde at jeg kunne oppføre meg helt ekstremt og jeg skammer meg selvfølgelig etterpå. Nå går jeg ikke på medisiner lenger og har ikke den samme negative reaksjonen når jeg drikker alkohol. Alle reagerer jo forskjellig da. Men for meg var det ikke forenelig å drikke alkohol når jeg gikk på antidepressiva. Fikk aldri særlig hjelp av d e heller så for meg var det ikke noe tap. Men alle er forskjellig. Håper du greier å la være å tenke på det. Alle gjør dumme ting av og til. Kanskje skvære opp med venner,familie ,behandler eller andre som du kanskje er engstelig for hva de synes.. finnes ikke noe så bra som å rense luften og hva snakket om det huff......men litt godt å høre at det er fler som er i samme situasjon.man føler som oftest(iallefall gjør jeg det)at man er helt alene selvom det ikke stemmer. Tar ingen medisiner nå har ikke gjort det på lenge,og går jevnlig til psykolog.men jeg prater så sjelden om følelsene mine sånn ellers i hverdagen at det plutselig går litt langt når det topper seg.prøver hele tiden å overbevise meg selv at jeg har det bra ,noe som slett ikke stemmer.lurer jo bare meg selv på et vis..... Når det gjelder alkoholen så vet jeg at dette er ofte et problem for meg når jeg har det vondt.får håpe jeg kan lære snart!måtte du være lenge inne? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/236429-hjelp/#findComment-1815378 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violsa Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 huff......men litt godt å høre at det er fler som er i samme situasjon.man føler som oftest(iallefall gjør jeg det)at man er helt alene selvom det ikke stemmer. Tar ingen medisiner nå har ikke gjort det på lenge,og går jevnlig til psykolog.men jeg prater så sjelden om følelsene mine sånn ellers i hverdagen at det plutselig går litt langt når det topper seg.prøver hele tiden å overbevise meg selv at jeg har det bra ,noe som slett ikke stemmer.lurer jo bare meg selv på et vis..... Når det gjelder alkoholen så vet jeg at dette er ofte et problem for meg når jeg har det vondt.får håpe jeg kan lære snart!måtte du være lenge inne? nei , psykiatrien slapp meg heldigvis fort ut. men når man sier at man vil ta livet av seg i fylla. Så tar folk deg like alvorlig som om du skulle vært edru som regel.. så man får jo reaksjoner etter den alvorlige handlingen det er å si noe sånt. og skremmer vettet av venner familier og behandlere. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/236429-hjelp/#findComment-1815407 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke se på det som et nederlag Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 huff......men litt godt å høre at det er fler som er i samme situasjon.man føler som oftest(iallefall gjør jeg det)at man er helt alene selvom det ikke stemmer. Tar ingen medisiner nå har ikke gjort det på lenge,og går jevnlig til psykolog.men jeg prater så sjelden om følelsene mine sånn ellers i hverdagen at det plutselig går litt langt når det topper seg.prøver hele tiden å overbevise meg selv at jeg har det bra ,noe som slett ikke stemmer.lurer jo bare meg selv på et vis..... Når det gjelder alkoholen så vet jeg at dette er ofte et problem for meg når jeg har det vondt.får håpe jeg kan lære snart!måtte du være lenge inne? Jeg har også skreket at jeg ville dø i fylla og blitt innlagt. Men jeg hjernevakset meg selv med å snu episoden om til noe positivt. Det var godt å få en utblåsning og dettte var det sparket jeg trengte for å ta meg sammen. Etter dette snudde jeg kursen, begynte i jobb igjen, tok medesinene mine, sluttet å drikke på hverdager og betalte regningene mine. Tenkte at jeg f.. ikke skulle falle tilbake til det gamle mønsteret med innleggelser, glattcelleopphold o.s.v for det var ikke noe kjekt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/236429-hjelp/#findComment-1817908 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.