Gjest Hvor er du gråvær? Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 I går sa farn min "skal knuse øl kruset i huet ditt" ........ vits og si sånt ?? Søstra mi er hjemme på besøk, noe som er helt greit for da maser de ikke så mye på meg for og fikse sånn at jeg får trygd og kan bidra med penger.. Men han dusten av en far må jo alltid ha noen og krangle med?? Nå krangler han ikke med søstra mi, så da må han komme og krangle med meg uten at jeg har gjort noe?? Jeg bare hjelper dem, men det jeg klarer ikke alt og han blir forbanna og jeg blir skikkelig redd noen ganger. Og det sårer meg skikkelig. Hater ham!!! Jeg vil så veldig bort, men kommer meg ikke ut av huset engang.... fan er så langt nede nå igjen.. Vil ikke leve lenger men tørr ikke ta livet mitt og håper på og bli reddet og tatt bort.. Men psykiatriske psykepleiern sier jeg må til lege før hun kan hjelpe, men jeg kommer meg ikke til legen når jeg ikke kommer meg ut av huset engang.. og legen kan ikke komme hitt fordi det er så rotete her og foreldrene mine vil ikke at noen skal komme hitt når det er så rotete.. noe jeg heller ikke vil. Vil at noen skal komme og hente meg bort herifra, jeg klarer ikek dette lenger.... Men jeg klarer ikke ringe i TLF engang...forbanna angst asss... Nå håper jeg det blir så forjævlig her at jeg ikke klarer og være her og blir så redd at jeg stikker av ut på gata.. vil ikke være her lenger.. kjip dag. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/236436-kjip-dag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvor er du gråvær? Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Bodd her hjemme i godt over 20 år, og rundt 7 av dem i total isolasjon.. hvorfor har ikke foreldrene mine sendt meg bort til sykehus eller fått noen til og komme hitt og hjelpe meg? Jeg hjelper dem med alt de spør om her. Hadde det virkelig vært så forjævlig for dem om noen kom og hjalp meg selv om det er rotete her? De kan ikke være så egoistiske at de ikke har hjulpet meg fordi jeg bor hjemme og hjelper dem, og da hadde flyttet ut for og få hjelp?! orker ikke mere.. må bort!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/236436-kjip-dag/#findComment-1815228 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hei33 Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Bodd her hjemme i godt over 20 år, og rundt 7 av dem i total isolasjon.. hvorfor har ikke foreldrene mine sendt meg bort til sykehus eller fått noen til og komme hitt og hjelpe meg? Jeg hjelper dem med alt de spør om her. Hadde det virkelig vært så forjævlig for dem om noen kom og hjalp meg selv om det er rotete her? De kan ikke være så egoistiske at de ikke har hjulpet meg fordi jeg bor hjemme og hjelper dem, og da hadde flyttet ut for og få hjelp?! orker ikke mere.. må bort!! Jeg tror jeg ville presset meg til å bestille time hos legen. Selv om det koster mye for deg, tror jeg det må være en god start på å få det bedre. For da kan du fortelle ham/henne åssen du har det, og at du ikke lenger orker å bo hjemme. Så får vi håpe at legen da kan gi deg noen tips og råd om hvordan du skal få deg egen bolig. Det finnes sosialkontor som sikkert kan hjelpe deg med det. Legen kan sikkert ordne en avtale med dem for deg, hvis du synes det er vanskelig å gjøre det selv. Det er tydeligvis ikke godt for deg å bo hjemme lenger. Du har nok best av å flytte for deg selv, starte ditt eget liv og "bli voksen". Hvis du føler at du ikke "kan" pga foreldrene dine (at de trenger deg, osv.), så husk at du egentlig ikke har noe ansvar for dem sånn sett. De får søke hjelp de også, dersom de trenger det. Ønsker deg lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/236436-kjip-dag/#findComment-1815580 Del på andre sider Flere delingsvalg…
comate Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Hei! Vil bare si at "I know the feeling"! :0) Sliter som bare juling selv, og føler veldig med deg! *klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/236436-kjip-dag/#findComment-1815937 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.