Orio Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Har "bare" fått vite at jeg har tilbakevennende depresjoner og angst i forksjellige varianter. Har hele tiden følt at noe "mangler", etter det jeg har lest meg til, har jeg problemer som ikke "passer inn" i disse diagnosene. Har nå også fått vite at jeg har en tvangslidelse, men føler fremdeles at noe "mangler". Er det vanlig å ha den følelsen? Og kan jeg stole på min egen følelse? Jeg får lett følelsen av at helsevesenet ser seg "blind" på diagnosene jeg har, og velger å overse det som ikke passer inn. Skulle gjerne hatt en forklaring, fått vite hvordan ting passer inn i mine diagnoser. Er det f. eks. vanlig å føle seg forfulgt/gjenstand for negativ oppmerksomhet i forbindelse med depresjon? 0 Siter
Gjest Kaptein Miki Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Angående det siste du skrev,så er vel det projeksjon.Du leser dine egne tanker og følelser inn i de andre. Hvor vanlig det er,vet jeg ikke,men jeg gjør det iallfall. 0 Siter
Gjest Kaptein Miki Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Angående det siste du skrev,så er vel det projeksjon.Du leser dine egne tanker og følelser inn i de andre. Hvor vanlig det er,vet jeg ikke,men jeg gjør det iallfall. Når jeg er deprimert da mener jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.