Gå til innhold

Jeg klarte det,litt stolt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

bugge -jenta

Det var kjekt å høre mbo. Du klarer mye du setter for deg du.Håper du klarte å ha det litt bra også. Jeg har skrevet søknad om uføretrygd i helga,og er litt på felgen, men det er nå litt liv i meg helt på bunnen kjenner jeg. (PS! Har du kontakt med vår venninne som har seponeringsproblemer, så hils fra meg og si jeg tenker på henne.)

Ha en god dag videre. Godt å høre du taklet angsten.

Klem

Det var kjekt å høre mbo. Du klarer mye du setter for deg du.Håper du klarte å ha det litt bra også. Jeg har skrevet søknad om uføretrygd i helga,og er litt på felgen, men det er nå litt liv i meg helt på bunnen kjenner jeg. (PS! Har du kontakt med vår venninne som har seponeringsproblemer, så hils fra meg og si jeg tenker på henne.)

Klem

Jeg bøyer meg i støvet mbo :)

Som jeg skrev til deg tidligere, så var det helt supert at det gikk bra. Med eller uten medisiner, så vant du en seier!!

Stor klem

Klem

Hei venn.

Jeg kjenner jeg er sliten nå,presser meg så hardt jeg kan og lett er det ikke.

Synd at alt må være en kamp og at man må kjempe hver dag.

Har lyst til å sove ei uke nå uten å kjempe.

Vet jo at du kjemper hardt du også og nok er like sliten.

En positiv ting er at det går bra med Cipralexen nå ,prøver å være positiv men i ensomhet gråter jeg og føler meg utslitt.

Har begynt å ta b c vitaminer og omega3 og håper jeg får mer overskudd etter hvert.

Håper du snart får det bedre du også og jeg tenker på deg.

klem.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...