Gå til innhold

Ka er galt med meg?


Gjest trist jente

Anbefalte innlegg

Gjest trist jente

No blir eg snart galen.Alt er jo galt med meg jo.Alt er galt med meg,og det eg gjere er galt det og.Orker snart ikkje meir. I dag er eg både sint og skulla,fordi eg fekk den samme læreren som eg hadde i fjor og pluss at eg kom i ein klasse som eg ikkje liker(folka der er ikkje så kjekke).Eg kan berre ikkje ha ho læreren min,det går ikkje.Eg klarer ikkje å lære noko av henne,og ho er ikkje så intrisert i å hjelpa meg heller.I parrallel klassen er ein kjekk lærer,ho forstår eg,og vist eg ikkje forstår heilt nor ho forklarer,seier ho det om igjen,heil til eg fårstår det.Eg har lyst til å komme i den andre helse og sosial klassen(der ho er lærer).Det har faktisk veldig mykje å sei det,at me trifst i klassen og med læreren(noko som ikkje eg gjer no).Det som sjedde i fjord var at eg mistrivdes, både med lærer og elever at eg orkte ikkje gå på skulen.Så det blei veldigt stort fråver,og eg måtte ta dette grunnkurset om igjen pga stort fraver.Er redd det kommer til å sje igjen.Ikkje nor med det,men eg føler meg så stygg,misllykka og dum.Eg føler meg tjukk og(har anoreksia).Eg har blitt veldig mykje mobba,eg sliter veldigt på skulen,har veldig dårlege karakterer.Har alti vert klassens dummeste og dårligste på skulen.Alt eg gjere er galt,ka er galt med meg?Å så eg gruer meg til skulen i måro.

Akkurat no har eg lyst til å gå på butikken og kjøpe meg pizza,men vet ikkje om eg fortener det.Men eg har ikkje ete på lenge(mangen dager siden).Fortener eg meg litt pizza?

Ver så snill å svar på innlegget mitt,det betyr så mykje for meg.På forhand takk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nils Havard Dahl, psykiater

Du svarer vel selv på hva som mest plager deg: dårlig selvtillit og anoreksi. I tillegg virker det som du har lav toleranse for motgang (frustrasjonstoleranse) som også er vanlig hos de med slike plager.

Jeg vil oppfordre deg til å søke hjelp. Lege, helsesøster, PPT kan hjelpe deg til å komme i kontakt med ungdomspsykiatrien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kalahar

Du svarer vel selv på hva som mest plager deg: dårlig selvtillit og anoreksi. I tillegg virker det som du har lav toleranse for motgang (frustrasjonstoleranse) som også er vanlig hos de med slike plager.

Jeg vil oppfordre deg til å søke hjelp. Lege, helsesøster, PPT kan hjelpe deg til å komme i kontakt med ungdomspsykiatrien.

I forhold til skoleproblemene dine, burde du snakke med sosiallærer, rådgiver,rektor eller foreldra dine. Disse kan hjelpe deg med å prøve å skifte klasse. En av disse burde kunne hjelpe deg. Det burde være en mulighet. Forsøk det, og ikke gi opp. :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kalahar

Du svarer vel selv på hva som mest plager deg: dårlig selvtillit og anoreksi. I tillegg virker det som du har lav toleranse for motgang (frustrasjonstoleranse) som også er vanlig hos de med slike plager.

Jeg vil oppfordre deg til å søke hjelp. Lege, helsesøster, PPT kan hjelpe deg til å komme i kontakt med ungdomspsykiatrien.

I forhold til skoleproblemene dine, burde du snakke med sosiallærer, rådgiver,rektor eller foreldra dine. Disse kan hjelpe deg med å prøve å skifte klasse. En av disse burde kunne hjelpe deg. Det burde være en mulighet. Forsøk det, og ikke gi opp. :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forhold til skoleproblemene dine, burde du snakke med sosiallærer, rådgiver,rektor eller foreldra dine. Disse kan hjelpe deg med å prøve å skifte klasse. En av disse burde kunne hjelpe deg. Det burde være en mulighet. Forsøk det, og ikke gi opp. :0)

I tilleg til å prøve å skifte klasse kan du prøve å få PPT tjenesten og en psykiater du får kontakt med, på å hjelpe deg til å få en forståelsesfull personlig assistent som kan hjelpe deg med praktiske problemer. Det er ingen skam å ha en dyktig assistent du kan ta opp vansker med i skolesituasjonen:) Hilsen læreren:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...