Gå til innhold

Til Bugge-jenta(og naturligvis dere andre)

Anbefalte innlegg

Gjest Erikz

Vil bare ønske dere en god natt, spesielt til bugge- jenta. Tusen takk for at du har gitt meg gode svar og støtte i alle de innleggene jeg har skrevet her. Jeg blir rørt når jeg tenker på de empatiske egenskapene du har.

"Så godt kan eit menneskje vera at det blir vakkert av det."

Klem fra Erik

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/236648-til-bugge-jentaog-naturligvis-dere-andre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

bugge -jenta

Tusen takk skal du ha. Nå ble jeg rent rørt her. Du gir meg et håp om at jeg har noe jeg kan og vil bruke livet mitt til nå når jeg må søke om uførepensjon. Jeg ønsker å hjelpe til på en omsorgsbase, eller i Kirkens bymisjon. Bli fosterhelgemor, støttekontakt. Noe slikt. Og synge for folk. Jeg synger for de eldre på aldershjemmer og slikt, blant annet, og det siste er givende.

Takk skal du ha. Godt med gode og oppmuntrende ord når en er på felgen og selvfølelsen er så som så, og jeg tar ordene til meg siden jeg trenger de så.

Det har vært tøft å søke om uføretrygd, og en vond helg jeg har bak meg.

Men det er liv i meg dog, og jeg skal prøve å gjøre ting jeg oplever som meningsfulle både for meg selv og andre når jeg er frisk nok.

Jeg håper det går bedre med deg.

Klem

Tusen takk skal du ha. Nå ble jeg rent rørt her. Du gir meg et håp om at jeg har noe jeg kan og vil bruke livet mitt til nå når jeg må søke om uførepensjon. Jeg ønsker å hjelpe til på en omsorgsbase, eller i Kirkens bymisjon. Bli fosterhelgemor, støttekontakt. Noe slikt. Og synge for folk. Jeg synger for de eldre på aldershjemmer og slikt, blant annet, og det siste er givende.

Takk skal du ha. Godt med gode og oppmuntrende ord når en er på felgen og selvfølelsen er så som så, og jeg tar ordene til meg siden jeg trenger de så.

Men det er liv i meg dog, og jeg skal prøve å gjøre ting jeg oplever som meningsfulle både for meg selv og andre når jeg er frisk nok.

Klem

Hei.

Ja du er en fantastisk resurs men nå skal du bruke tiden til å gjøre gode ting for deg selv og bli frisk,det er det aller viktigste.

Klem til deg.

Annonse

Klem

Skriver under innlegget til Erikz.

Du er ett fantastisk menneske bugge-jenta! Du gir meg alltid så kloke svar. Uansett om du er lei deg selv, har du alltid kloke og gode svar her inne...

Stå på vennen.

Klem,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...