Gå til innhold

vekk med følelser

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest a survivor

Med antipsykotika ble jeg kvitt så godt som alle følelser.

For øvrig vil jeg heller anbefale den metoden jeg nå bruker. Den innebærer å prate eller å skrive ut alt som opptar meg, jo mer man sier og skriver, jo bedre. Man skal ikke fundere veldig på hva man skal skrive, da er det sannsynligvis ikke følelsesbasert.

Dersom det man har på hjertet er knyttet opp i følelser, så presser det seg frem. Da velger jeg å slippe det ut. Slik som eksempelvis dette innlegget.

Det har jeg erfart at har redusert mine følelser.

Lykke til!

Gjest a survivor

Med antipsykotika ble jeg kvitt så godt som alle følelser.

For øvrig vil jeg heller anbefale den metoden jeg nå bruker. Den innebærer å prate eller å skrive ut alt som opptar meg, jo mer man sier og skriver, jo bedre. Man skal ikke fundere veldig på hva man skal skrive, da er det sannsynligvis ikke følelsesbasert.

Dersom det man har på hjertet er knyttet opp i følelser, så presser det seg frem. Da velger jeg å slippe det ut. Slik som eksempelvis dette innlegget.

Det har jeg erfart at har redusert mine følelser.

Lykke til!

Men vær forberedt på at det kan ta lang tid før du oppnår effekt.

takk

jeg skal prøve

Hei.

Hvorfor vil du ikke ha følelser?

blir jo en levende død da.

Jeg har mye følelser,noen er vonde å kjenne på ja direkte grusomme men det finnes noen gode følelser også.

Utrolig nok er det godt av og til og kunne gråte et hav av tårer.

Ler gjør jeg skjelden,den store gledesfølelsen har noen tatt fra meg men jeg kan glede seg over at andre har det bra og gråte med dem som trenger det og blir veldig glad når noen gir meg en klem.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...