Gå til innhold

Kan jeg stole på meg selv?

Anbefalte innlegg

Gjest Huldra...80

For en god måned siden drakk jeg nesten hver dag, var sykemeldt fra jobb, tenkte bare på død og triste ting. Jeg ble irritert på alle rundt meg, og synest det var uinterresant å snakke om hverdagslige ting. Det endte meg at jeg ble krakilsk og brakt til sykehuset av politiet og innlagt på psykiatrisk for en natt. Etter denne episoden tenkte jeg f... nå må jeg skjerpe meg. Så jeg begynte å tenke positivt, svelgte lykkepiller og tvang meg selv til å gjøre ting jeg skulle ha gjort lenge. Denne måneden har jeg jobbet så mye at løpnnslippen viste et beløp som var nesten dobbelt så høyt som vanlig. Jeg er også på trappene til å danne et aksjeselskap og ta over en millionbedrift... Men det er skummelt. Har fått diagnosen Bipolar II og jeg stoler ikke på min egen dømmekraft. Men å ta over dette selskapet er en prosess som vil ta noen måneder, så det blir ikke gjort i en manisk fei.

Jeg vet jeg har mange ressurser som blir lagt merke til, men det at jeg er dyktig til enkelte ting gjør også at folk tror jeg er ei hardtaus som takler alt. Det er liksom ingen som setter foten ned. Med legen min får jeg alltid de medesinene jeg ber om og i den dosen jeg vil ha, og jeg snakker han desverre trill rundt slik at han alltid blir enig med meg.

Da jeg var yngre og svært ustabil psyisk fikk jeg mange gode råd og det var mennesker rundt som satte foten og sa fra når jeg var ute på bærtur. Nå har jeg bare meg selv. Skulle ønske jeg ikke virket så vellykket utad, for jeg føler meg veldig usikker på det jeg gjør.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/236850-kan-jeg-stole-p%C3%A5-meg-selv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...