Gå til innhold

Skal jeg skinne meg`?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nja... Ikke gjør det. Beibsa liker best gutter med langt hår. Det har jeg merka godt sjøl.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

12

• ShitDiddelyDo

12

• mrxx

4

• Lucretia

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Settlers
Skrevet

Nja... Ikke gjør det. Beibsa liker best gutter med langt hår. Det har jeg merka godt sjøl.

Nei, nei, nei - ikke langt hår på menn.

Gjest Tja..!
Skrevet

Gutter med langt hår er like stygt som gutter uten hår. Kort hår og en kul sveis er et must. Men nå er jeg ung da, bare 30. Eldre damer synes vel menn uten hår er ok også siden jo menn på deres alder ikke har igjen så mye.

Det er bare det at "ALLE" har den derre bustette/varianter krem i hårett looken.

Har hatt den selv, og ja, det så kult ut, men så hadde alle den pluttselig og jeg ble lei :P

Har hatt alt fra blitzer (kort med klippet mønster i hodet) til skinna, til langt hår før :P

Eneste jeg ikke har hatt er en "clark kent" look. (gredd med kam)

Er det Clark Kent looken du liker best? (ung foretnings man)

jeg er 23 btw ;p

Gjest Tja..!
Skrevet

Maskinklippet/skinnet hode er mye finere enn det der, ja! Synes du skulle klippe deg, jeg. Tenk så deilig det er med kort hår nå på sommeren, da! :)

Mmhmm, selv med stor neeeese? :P

Gjest Tja..!
Skrevet

Det må vel finnes en mellomting mellom helt skinna og nakkelangt hår?

Selv kommer jeg til å skinne meg den dagen jeg mister hår. Men fram til den dagen blir det nok kort hår i stedet.

Men "ALLE" har jo mellomtingen... :P

Synes det er greit og se litt annderledes ut.

Gjest Tja..!
Skrevet

Gutter med langt hår er veeeeeldig sjelden særlig pent.

Det bildet du la ved, vel, ikke sexy spør du meg.

Gutter med pent klippet kort hår er penest.

De som begynner å miste håret er definitivt penest skinnet.

Kay, jeg har ikke begynt og miste no hår enda. Masser av hår på hodet ;p

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men "ALLE" har jo mellomtingen... :P

Synes det er greit og se litt annderledes ut.

Det er mulig du har rett.

Jeg må slutte å lese i denne tråden. Det er nummeret før jeg finner fram høvelen selv. :)

Gjest Tja..!
Skrevet

Om det er ut eller inn vet jeg ikke, men enten er mannfolk råtøffe med langt hår, eller de ser bare patetiske ut. Det kommer an på typen.

Kay, jeg er ganske så sikker på at jeg ikke ser patetiske med det, men kan jo ikke være sikker ;)

Har hørt at hvis man har tynn nakke, og ellers er tynn så er ikke så er ikke skinna så bra.

Jeg har tynn nakke og tynn beinstruktur generelt.. Er du enig i det?

Gjest Tja..!
Skrevet

Jeg går mot strømmen her, jeg liker gutter med langt hår. Om det er velstelt og pent, da.

Noen ser pene ut med skinnet hode, men det krever ganske mye av ansiktet og hodeformen din.

Hva med en mellomting? :)

Men hvor velstelt skal det se ut da?

Kan vel ikke ha det rett? :)

Gjest Tja..!
Skrevet

Det kommer helt an på trynet ditt det ;o)

Jeg liker både langt hår og skinna men som sagt, ansikt og hodefasong teller endel.

Kay, hva om man er en tynn type og ikke alt for høy? rundt 1.75? Tynn nakke..!

Hodet mitt er ikke svært men nesa er litt lang synes jeg ;o

Gjest Tja..!
Skrevet

Ja, hvis de ikke har en helt grusom hodefasong, slik at det bare er den en ser. Eller ører som står rett ut. *sorry*

Hehe, venn av meg for leenge siden var alltd skinna med ape ører, han kledde det synes jeg ;p

Han ble mobba litt for det, men var første som fikk seg dame av oss.. :P

jeg har nok litt mere "normale" ører.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Mmhmm, selv med stor neeeese? :P

Deilig uansett, vel? :)

Gjest Tja..!
Skrevet

Da var det, uhm.. 2 som mente at jeg kunne ha det langt :P

Kay 3, musikeren teller som 2 ;)

Skrevet

Kay, hva om man er en tynn type og ikke alt for høy? rundt 1.75? Tynn nakke..!

Hodet mitt er ikke svært men nesa er litt lang synes jeg ;o

Jeg synes de fleste kler å være skinna, med mindre de har egghode eller hodebunnen full av bulker.

Men synes veeldig få gutter kler langt hår. Vet om én kjekkas med langt hår, men han hadde sett mye bedre ut om han klippet seg.

Gjest Tja..!
Skrevet

Deilig uansett, vel? :)

Tja, det er litt trekk..

Men jeg mente om du trodde det fortsatt kunne være litt fint om man har litt lang nese? :)

Gjest Tja..!
Skrevet

Det er mulig du har rett.

Jeg må slutte å lese i denne tråden. Det er nummeret før jeg finner fram høvelen selv. :)

Haha ;D

Men mellomtingen er jo det peneste av alle da så der har du ikke no og uroe deg for tror jeg. Har man langt eller skinna så er det jo enten eller...

Eneste valgene jeg har er hestehale eller ikke, og selv hestehale blir jeg ukomfortabel med og føler meg for femi.. :\

Gjest Tja..!
Skrevet

Skinna gutter er Mmmmm :)

Tenker du på beckham nå eller "vanlige folk" ? :)

Skrevet

Lol ;) Ører i vinden! Den var go ;)

Hvis håret vokser ut litt og de får tilstrekkelig brunfarge, så ligenr de en kiwi.

Gjest Tja..!
Skrevet

Jeg synes de fleste kler å være skinna, med mindre de har egghode eller hodebunnen full av bulker.

Men synes veeldig få gutter kler langt hår. Vet om én kjekkas med langt hår, men han hadde sett mye bedre ut om han klippet seg.

Mange år før jeg fikk langt hår så var det en kamerat av meg som hadde langt..

Så en dag fikk han seg en "streiting cut" og ja, wow, litt av en forskjell :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hvis håret vokser ut litt og de får tilstrekkelig brunfarge, så ligenr de en kiwi.

Hihi, så søtt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...