Gå til innhold

Hva er en taper?

Anbefalte innlegg

Gjest komigang
Skrevet

Fornekter ikke at alle har feil jeg.

Det er ikke det begrepet dreier seg om. Det dreier seg om å være uheldig.

UHELDIG? det har jo med tankegang å gjøre,at man føler seg uheldig.en som" vil noe" med livet sitt,ser på nederlag som noe å lære av;))inspirert til å gå videre!

Skrevet

UHELDIG? det har jo med tankegang å gjøre,at man føler seg uheldig.en som" vil noe" med livet sitt,ser på nederlag som noe å lære av;))inspirert til å gå videre!

Hva så?

Gjest komigang
Skrevet

Hva så?

du kan jo slutte med å tenke at du er "uheldig" og sett deg mål om hva du vil oppnå;)

Gjest komigang
Skrevet

Hva så?

du kan jo slutte med å tenke at du er "uheldig" og sett deg mål om hva du vil oppnå;)

Skrevet

Jeg tenker ikke at jeg er uheldig... tenker at feks rusmisbrukere er uheldige.

Gjest komigang
Skrevet

Jeg tenker ikke at jeg er uheldig... tenker at feks rusmisbrukere er uheldige.

godt å høre at du ikke synes du er uheldig. hvordan har du det,egentlig.har lyst til å bli kjent med deg,

Skrevet

godt å høre at du ikke synes du er uheldig. hvordan har du det,egentlig.har lyst til å bli kjent med deg,

Hvorfor vil du bli kjent med meg da?

Gjest komigang
Skrevet

synes det er hyggelig å skrive med deg,du virker som en god gutt.(men jeg må lære meg å ikke ta alt bokstavelig,når du kommer med utsagn.jeg har hatt lett for å tro at du tenker slik om DEG,når du skriver forskjellige ting..)

Gjest kigang
Skrevet

har du lyst?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...