Gjest komigang Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Fornekter ikke at alle har feil jeg. Det er ikke det begrepet dreier seg om. Det dreier seg om å være uheldig. UHELDIG? det har jo med tankegang å gjøre,at man føler seg uheldig.en som" vil noe" med livet sitt,ser på nederlag som noe å lære av;))inspirert til å gå videre! 0 Siter
Snoooopy Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Skrevet 12. juli 2006 UHELDIG? det har jo med tankegang å gjøre,at man føler seg uheldig.en som" vil noe" med livet sitt,ser på nederlag som noe å lære av;))inspirert til å gå videre! Hva så? 0 Siter
Gjest komigang Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Hva så? du kan jo slutte med å tenke at du er "uheldig" og sett deg mål om hva du vil oppnå 0 Siter
Gjest komigang Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Hva så? du kan jo slutte med å tenke at du er "uheldig" og sett deg mål om hva du vil oppnå 0 Siter
Snoooopy Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Skrevet 12. juli 2006 du kan jo slutte med å tenke at du er "uheldig" og sett deg mål om hva du vil oppnå Jeg tenker ikke at jeg er uheldig... tenker at feks rusmisbrukere er uheldige. 0 Siter
Gjest komigang Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Jeg tenker ikke at jeg er uheldig... tenker at feks rusmisbrukere er uheldige. godt å høre at du ikke synes du er uheldig. hvordan har du det,egentlig.har lyst til å bli kjent med deg, 0 Siter
Snoooopy Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Skrevet 12. juli 2006 godt å høre at du ikke synes du er uheldig. hvordan har du det,egentlig.har lyst til å bli kjent med deg, Hvorfor vil du bli kjent med meg da? 0 Siter
Gjest komigang Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Hvorfor vil du bli kjent med meg da? synes det er hyggelig å skrive med deg,du virker som en god gutt.(men jeg må lære meg å ikke ta alt bokstavelig,når du kommer med utsagn.jeg har hatt lett for å tro at du tenker slik om DEG,når du skriver forskjellige ting..) 0 Siter
Gjest kigang Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Hvorfor vil du bli kjent med meg da? har du lyst? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.