Gjest mij Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Går stort sett ikke på å tørre - bortsett fra slike som involverer store høyder og stor kraft (sånn greie som skyter deg opp i lufte, f.eks :-) Men jeg har en lei tendens til å bli kvalm. Blir uvel bare jeg ser en tekopp. Trist. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Jeg elsker karuseller - jo verre jo bedre!!! Jeg kan passe vesken din jeg da, så kan du ta med deg guttungen? ;-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Går stort sett ikke på å tørre - bortsett fra slike som involverer store høyder og stor kraft (sånn greie som skyter deg opp i lufte, f.eks :-) Men jeg har en lei tendens til å bli kvalm. Blir uvel bare jeg ser en tekopp. Trist. Å, da er det ikke noe moro nei, kvalme er pyton. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Jeg elsker berg og dalbaner og alle andre ting som går fort ned/opp og slike ting. Men ting som går rundt, det blir jeg skikkelig kvalm av. 0 Siter
cathlin Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Da er det jo greitt ) Men jeg redd for at guttungen kommer til og ytre ønske om diverse slike parker i årene fremover. da er det vel på tide å begynne å tenke på bort-adoptering. 0 Siter
Atene Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 I sommer tok jeg denne: http://www.themeparks.ie/tm/tz1.htm Ikke akkurat "karusell", men... Det var knallgøy! Men ingen får meg opp i noen tømmerrenne, det er bare pyton. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Som barn elsket jeg tivoli. Nå, i voksen alder, er jeg langt mer skeptisk. Men jeg er redd for å fly også. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 da er det vel på tide å begynne å tenke på bort-adoptering. Ja kanksje det er en mulighet ;-) Evnt låne han bort i fellesferien. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Jeg elsker berg og dalbaner og alle andre ting som går fort ned/opp og slike ting. Men ting som går rundt, det blir jeg skikkelig kvalm av. Berg og dalbane går faktisk greitt, det er ganske moro. Det er når man snurrer rundt og slikt jeg freaker litt ut. Er vel lurest og holde seg unna slikt man blir kvalm av ) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 I sommer tok jeg denne: http://www.themeparks.ie/tm/tz1.htm Ikke akkurat "karusell", men... Det var knallgøy! Men ingen får meg opp i noen tømmerrenne, det er bare pyton. Den så svært ut ) Vi tok tømmerenna i sommer, og kjøpte bildet etterpå. Da er det jeg som hyler høyest av oss alle, gjett om jeg har fått høre det da! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Som barn elsket jeg tivoli. Nå, i voksen alder, er jeg langt mer skeptisk. Men jeg er redd for å fly også. Det er vel kanskje ett tegn på at vi er blitt voksne siden vi er mer skeptisk nå?.... ;-) 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Berg og dalbane går faktisk greitt, det er ganske moro. Det er når man snurrer rundt og slikt jeg freaker litt ut. Er vel lurest og holde seg unna slikt man blir kvalm av ) Men jeg gjorde dette i sommer da! Det var ganske så kult, om jeg må si det selv. Litt stolt over at jeg turde dette da. http://www.friheden.dk/forlystelser/voksen/skytower/ 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Jeg elsker karuseller. Men liker ikke sånn omreisende. De er så ustabile :/ 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Jeg synes karuseller og berg og dalbaner er utrolig morsomt bare de har skikkelige festeanordninger så jeg er sikker på at jeg ikke detter ut ) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Jeg kan passe vesken din jeg da, så kan du ta med deg guttungen? ;-) YESSS!!!! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Men jeg gjorde dette i sommer da! Det var ganske så kult, om jeg må si det selv. Litt stolt over at jeg turde dette da. http://www.friheden.dk/forlystelser/voksen/skytower/ Å jøje meg, du er tøff du!!! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1154961310' post='3233604] Jeg elsker karuseller. Men liker ikke sånn omreisende. De er så ustabile :/ Ser at de fleste er skeptiske til omreisende, og jeg er det også :-/ Ble litt skremt over alle de ulykkene som hadde vært på Axel`s Tivoli. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Jeg synes karuseller og berg og dalbaner er utrolig morsomt bare de har skikkelige festeanordninger så jeg er sikker på at jeg ikke detter ut ) Jeg er litt tøffere om man føler seg godt festet. Men i det store og det hele er jeg en pyse ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Jeg er litt tøffere om man føler seg godt festet. Men i det store og det hele er jeg en pyse ;-) Jeg er ikke pysete men har noen fobier ) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Jeg er ikke pysete men har noen fobier ) Man skal ha noen fobier! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.